سلام
من نمی دونم با این حس های درونم که منو بیش از حد آزار می دهند چه باید بکنم
حس کینه - حس انتقام - حس تنفر - حس .....
![]()
تشکرشده 12 در 7 پست
سلام
من نمی دونم با این حس های درونم که منو بیش از حد آزار می دهند چه باید بکنم
حس کینه - حس انتقام - حس تنفر - حس .....
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)