[align=justify]Bruss Lee عزیز
برای من هم پیش اومده که در موردی راهنمایی شخص خاصی رو بخوام ولی اون شخص به تاپیکم سر نزده باشه. در اینطور مواقع با پیام خصوصی ازشون درخواست راهنمایی کردم. و طبق معمول با مهربونی و لطف بچه های تالار مواجه شدم.
شما شناخت خوبی از فرشته مهربان و بقیه اعضاء دارید. پس حتما می دونید که keyvan هم جزء بهترین های تالار هستند.
در مورد "بالا رفتن سن ازدواج" با شما موافقم و این یکی از دغدغه های ذهنی خودم هم هست که در این شرایط تکلیف جوان ها و نوجوان های ما چیه؟ و می دونم که این شرایط پسرهای ما رو به فریب دخترها سوق می ده، و دخترها رو به فریب همسر آینده شون.
جوابی برای نگرانی شما از این وضعیت ندارم، اما توجه تون به مسائل اجتماعی رو تحسین می کنم.
همراه با آرزوی بهترین ها برای شما دوست جوانم، و همه جوان های کشورم.[/align]







علاقه مندی ها (Bookmarks)