به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: چطور مساله رو مطرح كنم؟

    [align=justify]Bruss Lee عزیز

    برای من هم پیش اومده که در موردی راهنمایی شخص خاصی رو بخوام ولی اون شخص به تاپیکم سر نزده باشه. در اینطور مواقع با پیام خصوصی ازشون درخواست راهنمایی کردم. و طبق معمول با مهربونی و لطف بچه های تالار مواجه شدم.

    شما شناخت خوبی از فرشته مهربان و بقیه اعضاء دارید. پس حتما می دونید که keyvan هم جزء بهترین های تالار هستند.

    در مورد "بالا رفتن سن ازدواج" با شما موافقم و این یکی از دغدغه های ذهنی خودم هم هست که در این شرایط تکلیف جوان ها و نوجوان های ما چیه؟ و می دونم که این شرایط پسرهای ما رو به فریب دخترها سوق می ده، و دخترها رو به فریب همسر آینده شون.

    جوابی برای نگرانی شما از این وضعیت ندارم، اما توجه تون به مسائل اجتماعی رو تحسین می کنم.

    همراه با آرزوی بهترین ها برای شما دوست جوانم، و همه جوان های کشورم. [/align]

  2. 2 کاربر از پست مفید THEN تشکرکرده اند .

    THEN (پنجشنبه 22 مرداد 88)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: چطور مساله رو مطرح كنم؟

    سلام بروس لی
    چرا دلخور میشی برادر ؟
    دوستان که جوابهای خوبی دادند . من تاپیکت رو خوندم و واقعا سطح بالای تفکرت رو تحسین میکنم . من به دلایل شخصی چند وقتیه که حوصله نوشتن رو ندارم ، وگرنه سعی میکردم کمک بیشتری ( اگر از دستم بر میومد ) بکنم .
    اما بروس لی جان به عنوان یه برادر که چند سال ازت بزرگتره بهت پیشنهاد میکنم تا بیست و چهار پنج سالگی دور و بر ازدواج نری . تا اونموقع فقط به فکر درس و کار باش . میدونم سخته ولی بالاخره شرایط امروز هم اینه دیگه . خودت که خوب میدونی ...
    درسته که آدم منطقی و فهمیده ای هستی ولی باید بیشتر تجربه کنی باید پخته تر بشی . یه کم دست نگه دار . ببخشید که اینقدر خلاصه گفتم . موفق باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید digitalman تشکرکرده است .

    digitalman (چهارشنبه 21 مرداد 88)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: چطور مساله رو مطرح كنم؟

    سلام برBruss Lee برادر بزرگوارم.
    انشالله که خوب باشی. ببخشید بنده قدری دیر پاسخ سوال های شما را می دهم...

    برادر عزیزم پوزش بنده را بپذیرید فکر کردم منظور شما این است که دختر خانوم از شما بزرگترند. اما در مورد کوچک بودن یک یا دو سال باید عرض کنم:::
    در هیچ جا و در هیچ تحقیقی بطور قطعی ثابت نشده است که اگر دختر کوچکتر از پسر باشد حال چه یک سال و چه پنچ سال.....در واقع زندگانی بدون مشکل خواهند داشت.
    اصولا به نظر خود بنده نباید بیش از حد بر کوچک بودن دختر اصرار ورزید. عقاید قدیمی باید کنار زد.

    اما در مورد اینکه فرمودید مشکل اصلی بنده ""ایجاد انگیزه"" است....باید بگویم::
    برادر گرامی ""انگیزه"" چیزی نیست که در دیگران و در موقعیت یا امری جست و جو کرد "انگیزه" درونیست.
    به شما اطمینان می دهم اگر کسی توان این را نداشته باشد که در حال و وضعیت کنونی انگیزه ای برای تلاش داشته باشد حتی با ""ازدواج"" نمودن انگیزه اش بیشتر نخواهد بود اگر هم چنین شود ""مقطعیست"".
    اصلا یکی از دلایل غلط و اشتباه ""ازدواج"" این است که ما صرفا با تکیه بر این امر خواهان تغییر و بالا بردن انگیزه باشیم. ابتدا باید انگیزه ایجاد شود تا بعد ازدواج صورت گیرد.

    ولی به مسائل خوبی اشاره نمودی و انهم وضع دختران و پسران جوان ماست...... دوست خوبم مشکل جوانان ما ""ازدواج"" چه زودهنگام و دیر هنگام نیست....مشکل جوانان ما عدم تخلیه بجا و استفاده از استعدادهای خویشتن است.و این مشکل هم ناشی از سوء مدیریت است.

    ولی شما هم جوان هستید بنده هم.....مهم این است در وضع کنونی ""هدف"" خود را گسترده تر سازیم.....صرفا به ""ازدواج زودهنگام یا دیر هنگام"" دل نبندیم.
    برادر بزرگوارم باید توان خود را بالا بریم....حتی اگر موقعیت ازدواج را نیافتیم .""امید"" زندگی را از دسنت ندهیم.بیشترین زیان را زمانی خواهیم دید که بدون آگاهی و تجربه کافی وارد زندگی مشترک شویم.
    این راه ها....این تجربه ها...حتی حضور گرم و پربار شما در تالار خود راهیست برای استفاده از استعدادهای نهفته.

    دوست من باور کن./...این موقعیت ها نیستند که انسان را پخته تر می سازند بلکه نحوی برخورد ما با موقعیت هاست که نشان دهنده انگیزه و قدرت واقعی ست.

  6. 3 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (پنجشنبه 22 مرداد 88)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.