آگرین عزیز
یکی از راهها که هنوز هم به اعتقاد بنده قدیمی نشده ، از طریق خانواده هاست ، مادرها معمولا وبیشتر در ارتباطاتشون با دوستان، همسایه ها و ... برا عروس می گردن ویا از دخترشون تعریف و تمجید می کنن.
جدیدا هم که سایتهای(البته بگردید ومعتبرش رو پیدا کنید) ، با پر کردن فرم مشخصات و ارزیابی از طریق سایت ، دو نفر رو بهم پیشنهاد میدن.
فرض من براین بوده که این پسر و شاید بیشتر دختر در اجتماع (دانشگاه، محل کار، باشگاه ، تجمع های مذهبی ، صنفی و....) حضور کمرنگی داره. نه اینکه به این نوع شناختها توصیه کنم اما این هم یه روشه.
در ازدواج ،خانواده نقش اساسی داره برا شناخت اولیه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)