به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 آبان 87 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1387-6-25
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,264
    سطح
    35
    Points: 3,264, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    سلام به اقا ارش
    خوب من يه سوال ازتون دارم تا اينكه جوتب سوالتونو بدم.بعضييا ميگن رو پيشوني هر كسي يه قسمتي نوشته شده كه من موافق نيستم يا بگم فقط در بعضي موارد انگشت شمار.اگه ميشه بگين ادم خودش سرنوشتشو ميسازه يا خداست كه موقهع تولد ادما واسش اون سر نوشتو مينويسه؟؟؟

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    خداییش این از اون معضلهاست بحث اعتماد کردن به کسی وازدواج با او
    قائدتا برای (دخترها رو میگم)کسانی که بیشتر تو اجتماع هستن این شانس بیشتره
    دخترهایی که فعالند و قیافه جالبی ندارند بسیار بیشتر از کسانی که فعال نیستند ولی قیافه شان خوبه است موقعیت دارن
    ولی این فعالیت اجتماعی میتونه چه جاهیی باشه؟
    کاش متاهلها راهای اشنا شدن با همسرشونو میگفتن

  3. کاربر روبرو از پست مفید کاترین تشکرکرده است .

    کاترین (یکشنبه 06 دی 88)

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط کاترین
    خداییش این از اون معضلهاست بحث اعتماد کردن به کسی وازدواج با او
    قائدتا برای (دخترها رو میگم)کسانی که بیشتر تو اجتماع هستن این شانس بیشتره
    دخترهایی که فعالند و قیافه جالبی ندارند بسیار بیشتر از کسانی که فعال نیستند ولی قیافه شان خوبه است موقعیت دارن
    ولی این فعالیت اجتماعی میتونه چه جاهیی باشه؟
    کاش متاهلها راهای اشنا شدن با همسرشونو میگفتن
    ببخشید دوستان ... تاپیک قدیمی هست ولی میتونه خیلی مفید باشه ...
    مشکل اکثر دختر و پسرها همینه که نمیدونن چطور میتونن یه همسر مناسب برای خودشان پیدا کنند..
    با نظر کاترین هم کاملا موافقم ...
    اگر متاهلها از تجربیات خود و یا اگه راه یا پیشنهادی هم دارند بگویند ... ممنون میشم
    با تشکر از همه شما که وقت میگذارید
    آگرین

  5. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    آگرین عزیز

    یکی از راهها که هنوز هم به اعتقاد بنده قدیمی نشده ، از طریق خانواده هاست ، مادرها معمولا وبیشتر در ارتباطاتشون با دوستان، همسایه ها و ... برا عروس می گردن ویا از دخترشون تعریف و تمجید می کنن.

    جدیدا هم که سایتهای(البته بگردید ومعتبرش رو پیدا کنید) ، با پر کردن فرم مشخصات و ارزیابی از طریق سایت ، دو نفر رو بهم پیشنهاد میدن.

    فرض من براین بوده که این پسر و شاید بیشتر دختر در اجتماع (دانشگاه، محل کار، باشگاه ، تجمع های مذهبی ، صنفی و....) حضور کمرنگی داره. نه اینکه به این نوع شناختها توصیه کنم اما این هم یه روشه.
    در ازدواج ،خانواده نقش اساسی داره برا شناخت اولیه.

  6. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (سه شنبه 08 دی 88)

  7. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط BABY
    آگرین عزیز

    یکی از راهها که هنوز هم به اعتقاد بنده قدیمی نشده ، از طریق خانواده هاست ، مادرها معمولا وبیشتر در ارتباطاتشون با دوستان، همسایه ها و ... برا عروس می گردن ویا از دخترشون تعریف و تمجید می کنن.

    جدیدا هم که سایتهای(البته بگردید ومعتبرش رو پیدا کنید) ، با پر کردن فرم مشخصات و ارزیابی از طریق سایت ، دو نفر رو بهم پیشنهاد میدن.

    فرض من براین بوده که این پسر و شاید بیشتر دختر در اجتماع (دانشگاه، محل کار، باشگاه ، تجمع های مذهبی ، صنفی و....) حضور کمرنگی داره. نه اینکه به این نوع شناختها توصیه کنم اما این هم یه روشه.
    در ازدواج ،خانواده نقش اساسی داره برا شناخت اولیه.
    ممنون
    راستش از اینکه مادری یا خواهری من را برای پسر یا برادرشان انتخاب کنند و بعد اقا پسر را بیارن خواستگاری ، احساس خوبی ندارم ...و کلا ازاینکه پسر بیاد منزل ما و بعد از مراسم خواستگاری با هم اشنا بشیم و چند جلسه اشنایی و بعد هم نامزدی و بقیه مراحل و شروع یه زندگی .یه جورایی احساس میکنم این انتخاب انتخاب خود پسر نیست و خودش من را برای همسری انتخاب نکرده .

  8. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    آگرین عزیز
    اون مادروخواهر فقط پیشنهاد دهنده هستند ، یه دوست هم می تونه اینکار رو انجام بده. اقا پسره هم مطمئن باشین تا نخواد هیچکس نمی تونه بیاردش. اگر درست پیش بره قطعا انتخاب او خواهد بود و شما هم می تونید زمان بخرید برا شناخت نسبی از خواستگار. بهرحال نظر من اینه که هنوز هم این روش آسیبش بسیار بسیارکمتر از :
    شناختهای اینترنتی
    شناختهای خیابانی
    .
    .
    است. بهرحال این موارد برا شناخت اولیه است. اگر قضیه پیش رفت روشهای انتخاب و.... می تونه مفید واقع بشه.
    خب بگذریم حالا چرا احساس خوبی ندارین؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (سه شنبه 08 دی 88)

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    خب بگذریم حالا چرا احساس خوبی ندارین؟
    شاید به خاطر تجربه های گذشته است که کسی دوستم داشته و من هم دوستش داشتم ولی به دلایلی که خودم مقصر بودم از دستش دادم ... و الان بعد چند سال وقتی تصمیم گرفتم ازدواج کنم روی انتخابم تاثیر گذاشته و هنوز فراموشش نکردم یه شکست عشقی که هنوز ازارم میده و هر چی میگذره و خواستگارهای مختلف را که می بینم به مناسب بودن ان (کسی که عاشقشم )برای زندگی پی میبرم چون الان بیشتر خودم را شناختم و علایق و معیارهام مثل قبل مبهم نیست ... وقتی با خواستگار ی حرف میزنم جای همون عشق و علاقه را خالی می بینم و احساس میکنم یه چیزی این وسط کمه ...و همین مورد باعث تردیدم میشه

  11. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    آگرین عزیز
    از کم وکیف اون عشق! که ماخبر نداریم.
    خب از دست رفته دیگه ، آیا امکان برگشتش وجود داره ،؟ اگه نداره شما هم رها کنید این فکرها رو.
    درجلسات اول خواستگاری هم قرار نیست عشقی رد وبدل بشه. اتفاقا بنظر من اگه نشه بهتره چرا که باعث نمیشه چشم کور وگوش کر بشه ... همون علایق ومعیارهای روشن و واضح رو جلو چشمتون داشته باشید و با درایت انتخاب کنید. اگه انتخابتون درست باشه بمرور چنان زندگی عاشقانه ای خواهید داشت که از گرمای عشق بسوزید:D

  12. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (سه شنبه 08 دی 88)

  13. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 دی 89 [ 23:31]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    3,711
    سطح
    38
    Points: 3,711, Level: 38
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    167

    تشکرشده 165 در 92 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    این نصیحت را از برادرتون که یک دفعه بیشتر از شما خواستگاری کرده و چوبشو هم خورده بشنوین که هرگز به تعریفهای اطرافیان اکتفا نکنین و چشم تون را باز کنید حالا از هر روشی که باشه.

  14. کاربر روبرو از پست مفید محمدصالح تشکرکرده است .

    محمدصالح (سه شنبه 08 دی 88)

  15. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توانیم همسر دلخواه مان را بیابیم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط shookan4
    این نصیحت را از برادرتون که یک دفعه بیشتر از شما خواستگاری کرده و چوبشو هم خورده بشنوین که هرگز به تعریفهای اطرافیان اکتفا نکنین و چشم تون را باز کنید حالا از هر روشی که باشه.
    ممنون ...بله حق با شماست
    دید افراد با هم متفاوته ... و ارزشها و معیار خوبیها هم برای هر کسی فرق میکنه ... بله تعریف و تمجید های دیگران فقط خوب بودن یا بد بودن از دید انهاست ...


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.