به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 65
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 فروردین 91 [ 21:43]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,762
    سطح
    38
    Points: 3,762, Level: 38
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامه ای برای خدا بنویسید

    سلام مینا خانم
    فکر می کنم اگر خدا می خواست جوابی به شما بده اینجوری می گفت
    سلام مینا جان
    خوبم چرا انقدر پریشونی
    عزیزم تا میوه رسیده نشه که نمی چینن اگه من رفیقتم شفیقتم چرا انقدر دلگیری
    اگه مهدیم بیاد اون دردانم بیاد بدیا میرن نارفیقا میرن اما افسوس تو این شش میلیارد آدم , ندارم 313 نفر که یارش باشند تو سختیا کنارش باشند
    مهدیم دلش از شما آدما پر یک دل پر غصه داره چرا یکم رها نمی شین ازاین دنیا که محل گذره
    عزیزم سختیا و بیماریا برای اینکه آدما ساخته بشن یکم به خودشون بیان یکمی یادم کنن آخه می دونی وقتی خوشن انگار خدایی ندارن اما وقت گرفتاری ........
    نبینم نا مهربون بشی حرف از یاس و ناامیدی بزنی
    به همه بنده هام بگو من از یک مادر دلسوزتر پشت در منتظرم تا بندم بیاد و در خونه رو بزنه نگاه نمی کنم به گناه بندهام اخه بزرگترین گناه ها از مهربونی و بخشش من خیلی کوچیکترن اخه می دونم بنده هام ضعیفن ولی به اونا بگو خیلی دوستشون دارم و همیشه چیزای خوب براشون خواستم
    برای دختر خوبم مینا

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    دوستاي عزيز حيف نيست موضوع به اين قشنگي فراموش بشه؟؟؟
    چرا ديگه واسه خداي مهربون نمينويسين؟؟؟

    ضمنا اقاي ابراهيمي زيارت قبول!!!!

  3. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    فارغ التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم.
    کارشناسی ارشد روان شناسی ام را گرفته ام.
    دارم دکترای فلسفه می خوانم.
    می خواهم روی پایان نامه ام کار کنم.
    موضوع آن..بزرگترین سوال زندگی ام است....
    """فلسفه این همه وابستگی من به خدا چیست!!؟
    (آقای ابراهیمی زیارت قبول محتاج دعا)

  4. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    ممنون....

  5. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 87 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1387-7-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    4,268
    سطح
    41
    Points: 4,268, Level: 41
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    ممنون از همه دوستان عزيز خيلي نوشته هاي قشنگي بود
    شيرين عزيز با اينكه ميگي تازه شروع به نوشتن كردي ولي خيلي نوشته هات قشنگه موفق باشي

  6. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 87 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1387-7-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    4,268
    سطح
    41
    Points: 4,268, Level: 41
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    مولای من!‌ در تمام ایام زندگی ام سایة‌ مهر تو بر سر من مستدام بود، این سایة خوب را تا آن سوی مرگ نیز گسترده بدار!



    خدای من! چگونه می توانم گمان كنم كه پس از مرگ، تو روی گردانی و چهرة دگرگون كنی؟ در حالی كه در تمام طول حیات، جز زیبایی و خوبی و لطافت از تو ندیده‌ام.



    خدای من! كار مرا آنچنان كه شایستة توست عهده دار شو و به من با نگاه بخشش و كرم نظر كن، بر این بنده كه پرده‌های سیاه جهل،‌اطرافش را فرا گرفته است.



    معبود من! تو در دنیا بر بدی‌های من پرده افكنده‌ای، من در آخرت به این پرده نیازمندترم. تو در میان بندگان خوب خودت مرا رسوا نكرده‌ای،‌ در مقابل شاهدان قیامت رسوایم نكن!!


    خدای من! جود تو توقع مرا افزوده است. بخشش ات به آتش آرزوی من دامن زده است و عفو تو بی تردید برتر از كردار من است.



    محبوب من! به دیدارت شادمانم گردان،‌ چشم مرا به جمالت روشن كن آن زمان كه در میان بندگانت به قضاوت می‌نشینی.



    معبود من! اعتذار من به درگاه تو اعتذار كسی است كه از قبول پوزش خویش، بی نیازی نمی‌كند. پس عذر مراد بپذیر این بخشنده‌ترین كسی كه شرمساران و روسیاهان و رحمت طلبان به درگاه او پناه می‌برند و به دامن او می‌آویزند.



    خدای من! رد مكن این عرض نیاز مرا و كور مگردان این شوق و رغبت مرا و مشكن ساقة امید و آرزوی مرا.



    معبود من! تو اگر می‌خواستی كه خوارم كنی، دست به هدایتم نمی زدی، تو اگر رسوایی مرا می‌خواستی، اینقدر با من مدارا نمی‌كردی.



    معبودم!‌ من گمان نمی‌كنم، تو مرا در حاجتی كه عمری بر سر آن نهاده‌ام و در طلبش به درگاه تو نالیده‌ام رد كنی.



    خدای من! حمد هماره تو را سزاست و ستایش همیشه زیبندة توست تا ابدی كه بینهایست است. افزون باد این حمد و ستایش كه همیشه افزون خواهد شد و كاستی‌ و فنا نخواهد پذیرفت، آنچنان كه تو بپسندی و خشنود باشی.



    منبع: مجله معارف ، ترجمة بخشی از مناجات شعبانیة علی (ع)

  7. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    در نیمه های شب به شوق دیدارت از خواب بر می خیزم.تا به سوز دل با تو سخن گویم.سر سجاده عشق مینشینم در عظمت وجلال و بزرگواریت غرق می شوم.ای کریم ای مهربان ای سرچشمه خوبی ها وزیبای ها.یاریم کن تا به بیراهه نروم ودر چاه غفلت سر نگون نگردم.
    قطرات اشک پهنای صورتم را می پوشاند....
    خدایا لذت با خود بودنت را به من بچشان تا از همه ببرم و فقط با تو و در اندیشه وصال تو باشم.
    معبودا پناهم ده که فقط از تو یاری بخواهم تو که بهترین یار وهمراهی.
    معشوقا تو سراسر نازی و من سراسر نیاز.مرا در عشق خود بسوزان تا شاید با طلوع صبح بر نسیم روی تو سلامتی دوباره دهم.
    ای عزیز ای مهربان ای سرچشمه خوبی ها وزیبای ها ای بیکران مهر مطلق .ای وسعت بی کران خیرها ونیکی ها.....
    صدای أذان موذن رشته افکارم را از هم میدرد!
    الله اکبر ...الله اکبر....الله اکبر....
    چه اعجازی هست در این کلمات که انسان را اینگونه محسور میکند ومن با این آوای ملکوتی ودر این زمان ملکوتی.در صلات عشق گم میشوم.
    تمام موجودات وکائنات از عرش تا فرش سر از خواب جهالت بر میدارند تا تو را به یگانگی و وحدانیت بخوانند.همه سر تسلیم وارادت بر آستان مبارک فرو می آورند تا تو پذیرایشان باشی وبا چشم مهر برآنان بنگری وهمین ما را بس.
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  8. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 88 [ 19:28]
    تاریخ عضویت
    1387-6-02
    نوشته ها
    351
    امتیاز
    5,579
    سطح
    48
    Points: 5,579, Level: 48
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 40 در 24 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    سلام به مریم عزیز.
    تشکر میکنم از دوست خوبم که این تاپیک قشنگ رو باز کردند.


    خدایا همیشه به تو توکل میکنم وامیدم به توست.
    تو هیچ وقت مرا بی پاسخ نمیگذاری.ممنونم، خدایا شکر.
    خدایا دلم را آروم میکنی در شرایط سخت و به من صبر را
    یاد میدهی ،محکم بودن را یاد میدهی.ممنونم.
    خدایا ممنون که مرا تنها نمیگذاری.
    خدایا هر چقدر ازت تشکر کنم کمه.
    خدایا حرف دلم را فقط تو میشنوی بدون آنکه لب از لب وا کنم.
    امیدم به خداست.

  9. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: گفتگو با خدا

    مريم عزيزم سلام .....
    ممنونم كه از نوشته هام تعريف كردي من كلي متن واسه خدا نوشتم اما واسه دو سه تا از دوستام فقط خوندم اونام متعجب شدن...
    چون ميدونستن كه من نوشتنو تازه شروع كردم البته از پارسال و نوشته هام فقط زماني قشنگه كه مال خداست....
    منم از تو ممنونم واسه موضوع به اين قشنگي ....
    اميدوارم هميشه تازه نگهش داري ... منم چند تا ديگه از نوشته هامو ميارم اينجا مينويسم... مرسي

  10. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 فروردین 92 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-07
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,142
    سطح
    40
    Points: 4,142, Level: 40
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 289 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نامه اي به خدا

    نامه اي به خدا

    خدايا اي رستاخيز دل و جان من اي بهار من اي كه با دست لطيف تو كه همچون نسيم بر سر و روي شاخه هاي وجود من كشيده مي شود و اين درخت خشكيده ناگهان جوانه ميزند و سبز ميشود.
    آه كه نمي دانم چگونه توصيف كنم تو را كه در هيچ توصيفي نمي گنجي . مي داني خدا حر فهاي بي سر و ته
    من بهانه است براي اينكه با تو سخن بگويم . براي اينكه نشان بدهم به تو كه تو را دوست دارم تو را اي خدا.
    دوست دارم كه همين حالا و اين لحظه شاهد اين باشم كه فاصله ي من و تو اي خدا برداشته مي شود و من ميرسم به تو و بوسه ميزنم بر پاهاي بهاريت اي خدا وقتي مي خواهم از تو سخن بگويم واژه كم
    مياورم .خدا مي شود كمي واژه به من قرض بدهي.
    خدايا تو را هر صبح ملاقات ميكنم تو را در نواي دلنشين ان پرنده كه هر صبح بر روي درخت شاهتوت حياطمان غزل مي سرايد و مرا با نواي ملكوتي اش از خواب غفلت بيدار ميكند ملاقات ميكنم و ميشنوم كه به من ميگوئي پاشو يك صبح ديگر اغاز شده و يك بار ديگر زندگي بر رويت لبخند ميزند .تو را در سبزينه ي
    درختان ملاقات كردم كه با همه ي طراوت موج زندگي را به نمايش ميگذاري .
    اه خدايا اين دل ديونه ي ديوانه ي من خدا فقط با تو است كه ارام و قرار ميگيرد .من نمي دانم گره كارم كجاست ؟ تو به من بگو كه دردم چيست و گره كارم كجاست ؟ اي خدا كار دل ديوانه ي من پر شده بي تو اي خدا از گريه و ماتم اه ميگريم اي خدا امروز و امشب تا بخنداني تو مرا .
    مي خواهم امشب بخندم در ميان هاي هاي گريه هاي دلم .
    دل ديوانه ي من زنجيري توست اي خدا .گاهي از پس كوچه هاي دلم عبور ميكني ورايحه ات را ميشناسم خدا بو بوي توست براي همين است كه بي مهابا و برهنه پا مي دوم بسوي در اما من گوئي همواره دير مي رسم به تو چرا هميشه دير ميرسم ؟ هميشه دير رسيده ام .
    هميشه وقتي تو امدي من نبودم .و وقتي رسيدم تو نبودي خدا ؟؟؟
    بهار كه مي شود دلم مي گويد امدي تو ودلم هوس جوانه ميكند و شكوفه و گل .اين بار بهار هواي ديگري داشت خدا . و تا بستانها دلم مي خواهد از شاخه هاي بلند تو ميوه هاي عشق و شادماني بچينم. اما هميشه
    دستم كوتاه بوده و به شاخه هاي تو نميرسد .به من بگو اي خدا چه وقت به تو ميرسم؟؟؟؟؟
    چه وقت ميبينم تورا ؟ ؟؟؟ پاييز كه مي شود مي بينم برگها مي افتند يكي يكي از شاخه .مي گوييم روز هاي
    عمر من هم رفت اه كه زمستان در راه است .
    اي خوب مهربان من اي دوست داشتني نكند كه من به پايان برسم اما ديداري بين من و تو رخ ندهد.
    اي خدا من طالب ديدارم مي خواهم ذره صفت دلم را به دت خورشيد درخشان هر ت بيفكنم خدا و ميخواهم
    بسوزم چنان باشم در اغوش تو كه اغوش تو باشد و تو .......
    تو باشي كه تصوير خويش را در ايينه ببيني .اهوي بيتاب دلم بيدار است امشب به سر چشمه ي تو رسيده ام خدا سيرابم كن.

    قطره ام به هواي تو چكيده ام از ابر هاي ندانستن و غفلت .اغوش باز كن اي خدا غرقم كن .
    اري از سوي تو اي خدا وفا بوده است و مهر اما از سوي من جفا بوده است و بي مهري .اقرار ميكنم در استان سبز تو به اين گناه
    اه اي خداي خوب من اي دوست داشتني اي مهربان راه درازي امده ام تا رسيده ام به تو ره توشه ام دلي است كوچك با زخمهاي بيشمار و الودگيهاي بسيار
    اي خدا اما اين دل من هنوز مي تپد نگاه كن اين دل هنوز به شوق ديدار تو مي تپد و به همين دليل است كه در استان سبز تو هستم.
    وقتي نام تو را مي شنود اين دل من همچون كبوتري كه بدست طوفان اسير است مدام مي تپد و اين روزها چه تند تند مي تپد و مضطرب است اي خدا پناهي ندارم من جز تو و پناهي ندارد كبوتر مضطرب دلم جز اشيان دستان تو اي خدا.

    اي خدا چه دستاني بسوي من دراز شدند براي نوازشي از من و من بي اعتنا از كنار انها گذشتم و چون بي اعتنا از كنار ان دستهاي نياز گذشتم هرگز دستهاي مهر تو را حس نكرده ام . هستند كساني كه هنوز نبخشيده ام آنها را به همين دليل است كه بخشش تو را حس نمي كنم و احساس ميكنم هنوز نا بخشوده ام .

    امشب و امروز دلم را خدا سر شار كن از عشق تا ببخشم . امشب و امروز خدا دلشان را سرشار كن از عشق تا ببخشند مرا ......
    خدايا باشد كه امروز و امشب نويد رهائي من از ياس و نا اميدي و اضطراب باشد .حال كه سالك راه تو شدم اي خدا در شبهاي تيره و تار ونا اميدي خدا چراغ راهم باش.

    تنها توئي كه قضاوتم نمي كني و مرا همانطوري كه هستم دوست داري خدا باشد كه همه ي فرياد هايم را بي پاسخ نگذاري مي دانم ميدانم .من هم تو را همانطوري كه هستي دوست دارم خدا

    شانه هاي پر مهرت را براي گريه كردن دوست دارم اخه شانه هاي تو خيلي قوي هستند تو بهترين تكيه گاهي براي شانه هاي خسته ام هي خواستم به ديگران تكيه كنم اما باز ديدم تو بهترين تكيه گاه و مرحمي براي دل شكسته ام .

    مي خواهم با تو در تو باشم ميخواهم بي تو نباشم اي مهربانترين مهربانان تنها توئي كه تركم نميكني حتي اگر همه تركم كنند اه با دستهاي پر از عشقت صورتم را نوازش بده و اشكهايم را پاك كن آرامش به دلم بده كه از اضطراب چون دل نوزادي كه تازه از بطن مادر خارج شده تند تند مي تپد .مثل دل بچه گنجشكها

    دست نوازشي بر سرم بكش كه نيازمند نوازشهاي بي الايش و بي انتظار توام و گيسوانم را براي تو افشان ميكنم با دستهاي مهربانت با سر انگشتان قوي خود دست در موهايم كن و آنها را نوازش بده با انها بازي كن به من ارامش بده حرم نفسهايت را ميخواهم حس كنم خدا و حس ميكنم .اه كه چه ارامشي مي يابم وقتي با تو هستم و تو در دل مني .

    خدايا گاهي ميبينم كه چقدر ضعيفم از خودم دلگير مي شوم و با خودم قهر مي كنم .ان وقت ساعتها مي نشينم و به اين فكر ميكنم كه باز هم نتوانستم . پروردگار مهربانم مي ترسم يكي از اين روزها و لحظه ها تقويم عمرم به فصل اخر برسد و من بمانم و كوله باري مملو از نتوانستن اه
    پس كمكم كن .
    به من نيرويي بده تا ان قدر زود نشكنم و صحنه را خالي نگذارم تلاش و اراده اي در خور مقام اشرف مخلوقات به من ببخش تا به ارزوهايم
    جامه ي عمل بپوشانم و دركي چنان والا كه هرگز از ياد نبرم تو شاهد اعمالم هستي . اي ماواي تمام دلتنگي هايم .



 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.