ُسلان دوستان
من دانشچوی ترم 3 هستم و شدیدا و عمیقا به یک دختر علاقه مند شدم
من الان 3 ماه است که این دخترو در نظر گرفتم 1 ماه پیش موضوع رو باهاش مطرح کردم ولی اون گفت فعلا نمی تونم
طی این ا ماه اخیر متوجه شدم اون هم از من خوشش اومده ولی
ولی من نمی تونم بهش دوباره پیشنهاد بدم نمی دونم چرا
باهاش صحبت هم می کنم ولی نمی تونم موضوع اصلی را باهاش مطرح کنم
اصلا دوست دارم خودش بیاد بهم بگه ولی اون هم نمی گه
بگید چکار کنم؟