به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 بهمن 90 [ 17:36]
    تاریخ عضویت
    1388-8-14
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,574
    سطح
    30
    Points: 2,574, Level: 30
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم

    سلام من هم دغدغه ای مشابه دارم. ایا این قائده رعایت شرایط سنی مرد بزرگتر از زن یه قائده مطلقه و تا چه حد باید مورد توجه قرار بگیره و بعنوان مثال شخصی رو میشناسم که دو سال کوچکتر از منه اما با توجه به شناختی که ازش داشتم فکر نمیکردم کوچیکتر باشه. ولی در این مورد تنها ترسی که من دارم اینه که اقایون روزی از ازدواج با خانم بزرگتر از خودشون پشیمون بشن. میشه راهنمایی بفرمایید در این خصوص؟ اختلاف سنی حدود 2 سال کوچیکتر؟ اگر ظاهر تنها مشکل همین باشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید gole sahra تشکرکرده است .

    gole sahra (دوشنبه 24 مرداد 90)

  3. #22
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: +اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجن

    negahعزیز

    برای خودتان یک تاپیک جدا باز کنید تا دوستان بتوانند با شما وارد گفتگو شوند .

    مرسی دوست عزیز .

  4. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (جمعه 24 اردیبهشت 89)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 بهمن 90 [ 17:36]
    تاریخ عضویت
    1388-8-14
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,574
    سطح
    30
    Points: 2,574, Level: 30
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجن

    سلام ممنون از راهنمایی شما دوست عزیز

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجن

    کمک مالی؟
    من مادرم شاغل هست و یکی از دلایل ازدواج پدرم با مادرم شاغل بودن ایشون بوده وتا همین الانم یک ریالی نتونسته واسه خودش پس انداز کنه و پدرم هم مردی هست که بیشتر به تمایلات درونیش اهمیت میداد و میده و همش به فکر خودش بود و یک عالمه مشکل و بده کاری برامون به وجود آورد و مادر بیچاره به خاطر ابروش هر چی پس انداز داشت یه آپارتمان تو اکباتان داشت اونو فروخت واسه شوهر محترم تا از زندان رفتنش جلوگیری کنه حالا میدونید جواب این همه لطف چی بوده؟ پدر گرامی رفتن و با یک زن دیگه رابطه مخفی دارن هممون هم فهمیدیم از وقتی فهمیدم از پدرم متنفر شدم.این درحالی که من عقد کردم و برای خرید جهاز رو کمک پدرم حساب کرده بودم از طرف ادارشون 600 تومان به من دادن ولی اون خرج کرده و هنوز به دستم نرسیده. خانمهایی که شوهر قدر شناسی ندارید حتی یک ریال هم کمک نکنید چون لیاقتش ندارن.

  7. 4 کاربر از پست مفید همون شادزی تشکرکرده اند .

    همون شادزی (سه شنبه 01 شهریور 90)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 شهریور 90 [ 07:49]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,249
    سطح
    19
    Points: 1,249, Level: 19
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 31 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi_11913
    یکی از تفاهم هایی که تو زندگیم بارها به وضوح دیدم اینه که احساس میکنم خیلی جاها خانمم حرفم رو حتی قبل از اینکه من ابرازش کنم میفهمه میتونم بگم یه مکمل عالی برای منه خیلی جاها کمبودای منو پر میکنه که اینو تو زنای اطرافم کمتر دیدم که به راحتی همه دقدقه های یه مرد رو بفهمن( البته به نظرم این مربوط به بلوغ فکری زوجین میشه)
    ومن این بلوغ فکری و شخصیتی خانمم رو دوست دارم و بهش احترام میذارم
    چه جالب ...
    منم از نامزدم کوچیکترم (حدود7سال)
    ما هم نسبت بهم چنین رفتار و حسی داریم
    خیلی دلنشینه
    از همه دوستان تقاضا میکنم تا برای حل شدن مشکل مالیم دعاکنن و ما دوتا هم با هم ازدواج کنیم

  9. کاربر روبرو از پست مفید mostafa7449 تشکرکرده است .

    mostafa7449 (سه شنبه 01 شهریور 90)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 91 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-22
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,567
    سطح
    22
    Points: 1,567, Level: 22
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگی

    ممنون از دوست عزيزمون که اين تاپيک رو شروع کردند...
    تشکر از همه ي دوستان به خاطر نظراتشون ، خواهشي که از دوستان دارم اينه که قرار نيست ما اينجا نظرات همديگه رو بکوبيم و محکوم کنيم،من خودم به شخصه بر اساس تجربياتم حرف ميزنم و تجربياتي که من به عنوان يه آدم مجرد دارم قطعا و 100 % با تجربيات خانمي که متاهل هستند فرق داره.
    دوستان خوبم بيايم قضاوت نکنيم و با صبوري بيشتري اظهار نظر کنيم. ممنون از همه.

    من به عنوان یه مرد با توجه به طرز فکر جامه ما نسبت به شاغل بودن زن ها ، وظیفه خودم میدونم که برای تامین مخارج زندگیم باید کار کنم و چون همسرم رو عاشقانه دوست دارم به امید ساختن یه زندگی عالی تر باهمسرم تمام تلاش خودم رو میکنم
    و در کنار اون هم همسرم شرایط من و همین طور هدف من رو از کار کردن میفهمه و میدونه که مهدی همه تلاش رو داره میکنه که یه زندگی عالی برای جفتمون درست کنه ولی ممکنه شوهرش بعضی جاها زمین بخوره و این دلیلی برای اختلاف نیست بلکه دلیلی واسه عشق بازیه اینطوری که همسرم با همه عشقش به من دوباره تکیه گاه من میشه واسه ساختن زندگی دوبارهبه حرفش با محبتش باقناعتش با سنگ صبوریاش کمکم میکنه
    این یک زندگی ارمانی با طرز فکر مثبته
    ممنونم آقا مهدي واقعا به نکته خوبي اشاره کرديد.واستون آرزوي موفقيت روز افزون ميکنم.


    دوستان متاهلي که تفاوت سنيشون مربوط به بزرگتر بودنه خانم ميشه ، لطفا تجربيات و تلخي و شيريني زندگيتون رو مطرح کنيد که استفاده کنيم.

  11. کاربر روبرو از پست مفید بهار خانوم تشکرکرده است .

    بهار خانوم (جمعه 18 شهریور 90)

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +اهای زوج هایی که عروس خانم سنش بیشتره بیایید باهم با مشکلات بجنگی

    سلام دوستان گلم

    من فکر میکنم بحث از موضوع اصلیش منحرف شده .....



    حالا من نظر خودمو میگم من نزدیک 4 ماه میشه عقدد کردم وحرفهای دوستان گلم تو تصمیم گیریم خیلی تاثیر داشت و مدیونشون هستم ....
    راسیتش من خودم شدیدا به اینکه خانم باید از آقا سنش بیشتر باشه معتقد بودم ولی الان همسرم از من حدود 6 ماه کوچیکترن خوشبختانه تو این مدت برخورد یا رفتاری کاملا پخته تری نسبت به من داشتن و من ازاین بابت خوشحالم .. یکی ازدوستان تو اون پستی که راجب این موضوعم زده بودم نوشته بودن که با 6 ماه نمیشه گفت که شما از ایشون بیشتر می فهمی یا کمتر ...

    به نظر من خوب بهتره خانم یه چند سالی از همسرش کوچیکتر باشه اما به هیچ عنوان شرط کافی ومطلق نیست ونمیتونه باشه
    واسه یه زندگی موفق خیلی فاکتورها لازمه یکیش می تونه این باشه ولی مهمتر ازهمش اخلاق و درک وشعور طرف مقابله که خیلی مهمه .....

    خانمهایی که از همسراشون یه خورده بزرگترن باید یه سیاست ونکته های ظریفو باید رعایت کنن...

    مثلا نباید برخورد ورفتاری داشته باشن که همسرشون احساس کنه خیلی بیشتر از اون می فهمن ... یه جورایی نباید احساس مرد بودن تکیه گاه ومدیریت را از آقایان گرفت

    ..

  13. کاربر روبرو از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده است .

    ثمین1360 (جمعه 18 شهریور 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید
    توسط فرخ رو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 96, 11:41
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  4. قربانیان بی وفایی کوتاه نیایید!
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 مهر 92, 13:09
  5. احساس من ( دوست داشتن یا یه هوس زود گذر ؟ )
    توسط .Ghost. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 17:03

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.