به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 240

Threaded View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام [name] ، از اینکه شما هم به کلبه افراد خوشبخت آمدید و احساس خوشبختی می کنید بسیار خرسندم.

    روح پدرم شاد که می گفت به استاد

    فرزند مرا عشق بیاموز و دگر هیچ




    گفتم من که همشه در سراسر عمرم عشق را تجربه کرده ام ، چرا در این انجمن خود ساخته ، اول نباشم.
    اما سخنی با تو دارم...
    اگر این متن مرا می خوانی از دو حال خارج نیست، یا فرد خوشبخت هستی، که اینطوری آمارتو گرفتم. و از این بعد می تونی با دیدن آمار این تاپیک متوجه باشی یکی از آن بازدیدکننده های خوشبخت هم تو هستی، حتی اگر چیزی ننویسی.
    اما اگر خوشبخت نبودی و خلاف آمدی اینجا، پس یا زمینه خوشبختی را داری، یا علت عدم خوشبختی تو اینه که به راحتی خلاف می کنی.... ، یا بدون توجه حرکت می کنی. چون این انجمن فقط برای افراد خوشبخت هست...
    به قول ستاره عجب تفکر شطرنجی شد، فکر کنم همین اول بعضی ها کیش و مات شدند.
    <center>
    <img border="0" src="http://i28.tinypic.com/2h4dpah.jpg" width="190
    " height="189">
    <center\>


    گفتنی ها هم بتدریج باشه....

    این هم ، همه اون چیزیه که میتونم به شما تقدیم کنم
    <center>
    <img border="0" src="http://i30.tinypic.com/1zq9hsk.jpg" width="530
    " height="600">
    <center\>


    این دو بیت را از خانه خوشبختی من با خود ببر.... ، باشد که ترنم پیوسته تو این ابیات شود، و شهد کامت گردد. و آرزومندم که با پاره کردن بند تعلق و غمزدگی ، به صید آن صیاد پریوش یکتا در آیی. و تا آنجا که اسیر چشمان مخمورش نشدی، آرام نگیری...

    حاشا که شود سینه ی عاشق غمناک
    یا از جز عشق دامنش گردد چاک
    ( مولوی )


    هر جا ترشی باشد اندر غم دنیا
    می غرد و می پرد از آنجای دل ما
    ( مولوی )

  2. 91 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 07 مرداد 92), salehe92 (دوشنبه 04 فروردین 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 02 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.