سلام به دوستان عزیز
من چند ماهیه با پسری دوستم که پسر خوبیه و از نظر مالی به قول خودش ساپورله تریاردره . و ما با هم ارتباط داریم . ولی اون بعضی وقتها تریاک می کشه و می گه تفریحی می کشم . به نظر شما ارتباطم و قطع کنم یا نه به دوستیم ادامه بدم .
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام به دوستان عزیز
من چند ماهیه با پسری دوستم که پسر خوبیه و از نظر مالی به قول خودش ساپورله تریاردره . و ما با هم ارتباط داریم . ولی اون بعضی وقتها تریاک می کشه و می گه تفریحی می کشم . به نظر شما ارتباطم و قطع کنم یا نه به دوستیم ادامه بدم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)