سلام به دوستان عزیز
من چند ماهیه با پسری دوستم که پسر خوبیه و از نظر مالی به قول خودش ساپورله تریاردره . و ما با هم ارتباط داریم . ولی اون بعضی وقتها تریاک می کشه و می گه تفریحی می کشم . به نظر شما ارتباطم و قطع کنم یا نه به دوستیم ادامه بدم .