RE: ترویج ازدواج با چه هدفی انجام می شود.(یک مرد چرا باید ازدواج کند)
سلام
سلام به آقای سورنای همیشه معترض و مخالف سرسخت زن و دختر و ازدواج و حقوق مساوی و گل و باغ و بهشت ,حقوق مساوی و مهریه و خلاصه هر چی که مربوط به زن میشه . ...
برادر من چرا همیشه اینقدر توپتون پره و ساز مخالف میزنین؟چرا همیشه نیمه خالی لیوان رو می بینین ؟ یادمه تو فکر میکنم اولین پستی که من تو تالار زدم گفتم «زن اهل نازه و مرد اهل نیاز» که شما حسابی از این جمله که تنها حرف شخص من هم نبود عصبی و ناراحت شده بودین.
شما که می گین هنوز ازدواج نکردین پس از کجا مطمئن هستسن که زنها تا این حد بد هستن که شما فکر می کنید؟ نمی دونم شاید هم کسی با شما
اینطور رفتار کرده که شما رو به همه بدبین کرده که در این صورت هم شما نمی تونین اینو به همه زنها (همون گلهایی که خودتون گفتین) تعمیم بدین!
من خودم خیلی وقتها با آقایون موافقم و از اونا طرفداری می کنم چون فکر می کنم باید منطقی باشم و احساسات و دختر بودن خودم رو اون لحظه فراموش کنم تا بتونم درست قضاوت کنم.پس لطفا" حرفهای منو بد برداشت نکنین!
ببینید برادر من خدای حکیم که هیچ چیزی رو بی حکمت نیافریده تومو موجودات رو جفت آفریده حتی گیاهان رو !و غریزه جنسی رو تو وجود تموم انسانها و حیوانات قرار داده .به طوری که حتی محتاط ترین و مومن ترین انسانها هم نمی تونن بگن من این غریزه و احساس رو ندارم هر چند که عفت پیشه کنن و ظاهرا" اینطور به نظر برسه که اصلا" تمایلی به جنس مخالفشون ندارن !!!
حالا این غریزه هم مثل سایر غرایز باید ارضاء و پاسخ مثبت داده بشه.اما چه جوری ؟! اینش خیلی مهمه.
بعضیها (معمولا" غربیها) با آزاد مطلق و رها گذاشتن اون موافقن !اما همه ما که مسلمونیم می دونیم که این راهش نیست!چون فاجعه به بار میاد.تو سانترال آمریکا یه پارک هست که مخصوص طرفداران این نظریه هست و اونجا زنها و مردهای هوسباز و فاسد به قول ما و آزاد به قول اونا آزادانه و عریان، در ملاء عام حتی جلوی بچه ها به فعالیت جنسی می پردازن و عین خیالشون هم نیست که ............
اما دین مبین اسلام که آخرین دینی هست که خداوند به بنده هاش سفارش کرده و به تبع آخرین بودنش باید جامعترین و کاملترین هم باشه و هیچی رو از قلم ندازه راه بهتری رو برای ارضاء این غریزه پیشنهاد و حتی تاکید کرده و اون ازدواج هست!
ازدواج شرعی و قانونی در چارچوب دستورات اسلام و اهل بیت (ع) ، که طبق آیات قرآن باعث سکون و آرامش انسان میشه (سوره مبارکه روم آیه شریفه 21 ).
برای جلوگیری از فساد و فحشا ، آرامش و سکون ، تولید نسل ، حفظ ایمان و آبرو و ...
در ضمن آقای آرمان تاپیکی رو با عنوان همه چیز در مورد ازدواج ایجاد کردن که خیلی مفیده اگه ببینین ضرر نمی کنین.
برادر گرامی شما اگه طبق سفارشات دین اسلام ازدواج کنین و همسر انتخاب کنین ، مطمئن باشین که مشکلی شما رو تهدید نمی کنه و آرامش پیدا
می کنین .چون اسلام همون طوری که برای زن حقوق خاصی تععین کرده و وظائفی برای شوهر نسبت به زن قرارداده ، برای مرد هم حقوق مشخصی تعیین کرده و وظائفی رو برای زن نسبت شوهرش قرارداده اگه هر کدوم از این دو نفر درست به وظائفشون عمل کنن ، مشکلی هم براشون پیش نمیاد.
و اگه تو عصر حاضر و تو شرایط کنونی خود خونواده ها آداب و رسوم عجیب و غریبی رو به دستورات اسلام اضافه کردن که ازدواج و انجام سنت پیغمبر (ص) رو با مشکل مواجه کرده ، این ربطی به اسلام و دستوراتش نداره!بلکه این خود مردم هستن که کار رو مشکل می کنن.
مثلا" اسلام کی گفته مهریه زن به تعداد سال تولد زن شاخه گل رز قرمز باشه !؟ کی گفته چند هزار کیلو بال مگس باشه!؟
اسلام گفته مهرالسنة (یعنی مهری که پیامبر برای همسرانشون قرارداده بودنو مبلغش اون موقع اگه 500 درهم بوده و مهر حضرت زهرا(س) حتی از این هم کمتر بوده یعنی 480 درهم !
حتما" الان خانمها میگن الن 500 درهم یعنی هیچ .خوب راست هم میگن.منظور من این نیست که الان هم همون 500 درهم باشه بلکه باید معقول و منطقی و در حد توان مردی باشه که زن ادعا می کنه عاشقشه!نه اینکه خروارها سکه طلا باشه و تا تقی به توقی بخوره مثل پتک مهریه اش رو بکوبه تو سر شوهرش .و یه نکته مهم اینکه اگه مهر زیاد ارزش و کمالات زن رو نشون می داد به نظر شما کسی سزاوارتر از حضرت زهرا(س) بود ؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)