دوست عزیز خانم النا
فرمایشات شما متین و صحیح
در مورد فرمایش اول شما باید عرض کنم که این مشکل حل شده است، چون من گفتم که بهیچ عنوان حاضر به زندگی در شهر اونها نیستم، هم به بابا و هم به خانم
در مورد فرهنگ هم درسته مسائل کوچیک ممکنه باعث ایجاد مشکلات بزرگتر بشه، اما حل شدنیه
جالب اینجاست که یکی از حرفهائی که میزنن و خیلی خنده داره اینه که میگن اگه تو با اون دختر ازدواج کنی اقوام و مردم میگن حتما تو رو با اون گرفتن که با اون ازدواج کردی، قابل توجه اینکه اینها توسط یکی از دوستای بابام 3بار کامل تحقیق کردن و هر سه دفعه هم نتیجه ی تحقیقشون عالی بوده
آیا این چنین دلایلی خنده دار و پوچ نیست؟







شاید صلاحی باشد وبه خدا امید داشته باش و خود شما هم درست فکر کن از روی احساس و سریع تصمیم گیری درست نیست و عاقبت خوشی ندارد پدر شما هم خیر و صلاح شما رو می خواد شاید در حال حاضر فاصله برای شما مهم نباشد ولی همین فاصله ودوری بعدا برایت مشکل ساز باشد موفق باشی 
علاقه مندی ها (Bookmarks)