با سلام.
من تازه با اين سايت آشنا شدم و خيلي هم از اين موضوع خوشحالم.
من 24 سالمه و سه ماهه عقد كردم.يك سال هم با نامزدم دوست و همكار بوديم.راستش سوالي داشتم از دوستان و البته قبل از پرسيدن سوال از همگي معذرت خواهي هم مي كنم به خاطر نوع سوالم
راستش احساس مي كنم ميل جنسي در شوهرم خيلي كمتر شده و با اينكه همش 3 ماهه عقد كرديم ولي اونجوري كه تو دوران آشنايي قبل از عقد ازش حرف ميزد ديگه نيست.يه ماه اول عقد هم هر وقت كه يه وقتي گير مي آورد و يا خونه خالي مي شد خيلي ذوق و شوق داشت ولي الان حتي خونه هم كسي نباشه آنچنان ذوق از خودش نشون نميده.البته اين رو هم بگم نامزدم منو فوق العاده دوست داره و منو با زحمت بدست آورده.از محبت هم واسم كم نميذاره.ولي از اون جهات خيلي موقع ها اصلا حسشو نداره.مثلا ميگه خسته ام يا ضعيف شدم و اين چيزا.
اين رو هم بگم نامزدم چون تو شهر ما غريبه هر شب خونه ماست.و با هم مي خوابيم.
اين مسئله فكر منو خيلي به خودش مشغول كرده گاهي با خودم مي گم شايد به خاطر اينه كه هر وقت خواسته من در اختيارش بودم براش عاذي شده يه مدت خودمو بي ميل نشون بدم كه تشنه بشه.نمي دونم چيكار كنم.
براي توضيح بيشتر اين رو هم بگم كه من هنوز اجازه ي خيلي چيزها رو بهش نمي دم و نامزدم هم گاهي مي گه اين روشي كه الان داريم مثل مجرديه و ...
در حال حاضر شايد هفته اي يه با تا دو بار آقا حسشو داشته باشه.اونم تو سه ماه اول عقد.نمي دونم چند سال زندگي كرديم چي مي شه؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)