با سلام
بنده در تاپيكي به يكي از اعضاي تالار همدردي به قول جناب مدير تالار تهمت( جلوه گري و خودبزرگ بيني ) زدم هنوزم روي حرف خودم هستم و مي خوام يه مورد ديگه رو هم اضافه كنم و اون هم دروغ ،هذيان گويي و رياكاري است !!!!!!!!!!
چرا بعضي ها فكر مي كنند در محيط اينترنت هر چي دلشون مي خواد مي تونن بگن!!! راست و دروغش رو هم كسي نميشه تشخيص بده و اصلا هم مهم نيست چي بر سر زبانمون جاري ميشه و هر چي دلمون مي خواد مي نويسيم !!!!
اتفاقا با داشتن اطلاعات از دنياي ارتباطات به سادگي ميشه انسانهاي شياد و بيمار رو شناخت !!!
از همينجا به كليه دوستان هشدار مي دم كه در اين تاپيكهايي كه مطرح ميشه سعي كنند زود باور نباشن و فريب هذيان گويي و دروغهاي احتمالي برخي انسانهاي بيمار رو نخورن !!!
******
يكي از اعضا كه از نام بردنش خودداري مي كنم ادعا مي كنه در يكي از كشورهاي خارجي زندگي مي كنه و چند تا تاپيك هم در اين مورد زده و داستان خاطرات اونجاش رو تعريف كرده و خيلي از عزيزان هم باهاش همدردي كرده اند !!!! ....... راستش من از همون ابتدا به حرفهاي ايشون مشكوك بودم و ناچارا بعد از بررسي و تحقيق از طريق دنياي IT متوجه شدم كه درچند تاپيكي كه ادعا كرده زمان نوشتن متنش در يكي از كشورهاي اروپايي بوده!!!! ، جاي اروپا و تهران خودمون رو تغيير دادن و ايشون از * پرندك تهران خيابان عباس آباد با پيش شماره تماس 88...... وارد دنياي اينترنت شدن و بحثهاي انديشنمندانه خود رو مطرح كرده و مي كنند . به هر حال خواستم تا به عنوان يه برادر كوچيكتر و از سر دلسوزي اين مورد رو ياد آور بشم تا شايد دوستان عزيز مخصوصا خواهراي گلم مواظب همه چيز و همه كس باشن
PARANDAK Andisheh Tower , Abbas Abad St,
phone: +98-21-884***
موفق و شاد وپيروز باشيد .![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)