اقای لرد حامد من که نمیدانم موضوع از چه قرار است ولی بدانید که دعای ما همراه شماست.....خودتون استاد ما هستید و میدونید که میتونید مشکلتون رو بگید یا نه ولی اندکس فکرکنید ما حتی با سعی در تسکین شما شاید لحظه ایی احساس مفید بودن بکنیم......هر جا هستی موفق و شاد ودر ارامش باشی!!!





پاسخ با نقل قول


گاهی برای خودمون مشغله ایجاد میکنیم تا پیش بقیه کم نیاریم و نگن طرف چقدر بیکاره هی نشسته داره فکر میکنه و بعدش یه سری چیزهائی میگه که ما هیچی ازش سر در نمیاریم ولی...
(جناب مدیر!)ما تو بهشت زندگی نمی کنیم که همه همه حرفایی رو که نمی گیمم بفهمن ولی میتونید اعتماد کنید که برای بعضیا این حرفای مگو و نا گفتنی هم با ارزشه و یکشبه سفیدی مو نشانه دانائیه و نباید زیاد ناراحت باشید!

علاقه مندی ها (Bookmarks)