به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اسفند 89 [ 00:35]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    5,531
    سطح
    47
    Points: 5,531, Level: 47
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 74 در 28 پست

    Rep Power
    34
    Array

    صبر،صبر،صبر.....بالاخره نتيجه گرفتم

    سلام دوستاي عزيزم.بعد از اين که مديريت تالار تاپيک منو بستن(بدليل زياد شدن پستهام)حالا بعد از مدتها دلم ميخواد دوباره براتون بنويسم.ولي اينبار ديگه نه مثل قبل،خداروشکر همه چيز روبه بهبوده.
    دوستاي عزيزم باور کنين خودم هم باورم نميشه که بالاخره دارم نتيجه اونهمه صبرمو ميگيرم.در جريان برنامه من که بودين.(توي قسمت متارکه و طلاق:دارم از همسرم جدا ميشم ولي هنوز دوستش دارم)
    واي خداي من،اون روزي که داشتم اين تاپيکو باز ميکردم با گريه داشتم مينوشتم.هيچوقت اون روزو فراموش نميکنم.هيچوقت.
    دوستاي عزيزم زندگي منو نيما ميتونم بگم 90% به حالت عادي و قبل برگشته.
    و يه چيز ديگه.بچه هاي قديمي تر تالار در جريان برنامه من بودن.يادتونه نيما جاي خوابش ازم جدا بود و من هميشه از اين مسئله چقدر ناراحت بودم؟
    از پريشب منو نيما پيش هم ميخوابيم.
    البته هنوز غرورش اجازه نداده که بياد روي تخت بخوابه.براي همين من ميرم پيشش روي زمين ميخوابم.هيچي نميگه.
    کاملا ميتونم بگم زندگيمون به حالت قبل برگشته.مهموني ميريم.مهمون مياد خونمون.بيرون ميريم.هفته پيش هم توي خونه تکوني بهم کمک کرد و ..........
    وقتي ياد پارسال اين موقع ميفتم تنم ميلرزه.باور کنين راست ميگم.خيلي شرايط سختي رو گذروندم.خيلي بد بود.خيلي.
    راستي هنوز برنامه کيش درست نشده.اگه بخواد درست بشه احتمالا ديگه تا خرداد سال جديد اين اتفاق ميفته.
    دوستاي گلم مرصي از همتون.مرصي که باهام همدردي کردين،حرفامو شنيدينو يه مرهمي روي درداي من بودين .نازنين عزيزم مرصي از اينکه توي اين مدت هيچوقت تنهام نذاشتي.هيچوقت.شايد به جرات بتونم بگم که 40% درست شدن اين رابطه بخاطر وجود تو بود عزيزم.خودت هم ميدوني من چي ميگم.
    و بالاخره خوشحالم از اينکه نتيجه اون همه صبرمو دارم کم کم ميگيرم.
    بازم شمارو در جريان خبرا ميذارم.همتون رو دوست دارم و اميدوارم روزي برسه که مشکل تموم بچه هاي تالار حل بشه.

  2. 6 کاربر از پست مفید چکامه تشکرکرده اند .

    یه دوست (پنجشنبه 01 اسفند 92), چکامه (سه شنبه 23 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عطسه،صبر، خرافات یا واقعیت؟
    توسط Mahshid1372 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 01 اردیبهشت 97, 23:05
  2. شما خوشبختيد؟
    توسط کنجکاو در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مرداد 94, 17:52
  3. در این رابطه باکره بودنم را از دست دادم! قول ازدواج داده،صبرکنم؟
    توسط م.ش در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 22 دی 91, 15:58
  4. من تازه واردم و احتياج به كمك دارم
    توسط گلي خانم در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 22 آذر 87, 03:23
  5. به كمك همه شما احتياج دارم
    توسط mahtabha در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 15:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.