سلام
اگه یه روز بفهمید کسی که با تمام وجودتون دوستش دارین یکی دیگه رو دوست داره چی کار می کنین؟
نفرینش می کنین؟
برای خوشبختیش دعا می کنین؟
ازش دل می کنین به این امید که شاید یه روزی بدستش بیارین؟
من الان گیج شدم نمی دونم باید چی کار کنم؟