جناب آقاي aliebi
من فكر ميكنم آدم بايد تكليفش را با خودش و خواسته ها و معيار هاي خودش روشن روشن بكنه.انوقت تكليف شما با قضاوت ديگران هم معلوم ميشه .وقتي آگاهانه وارد يك رابطه مي شويم وميبينيم كه فاكتورهاي مثبت بيشماري داره بايد جرعت تحمل قضاوت ديگران را هم داشته باشيم.اگر اين خانم امتيازات بيشماري دارن پس شما چرا خودتون را به عداد و ارقام محدود ميكنيد؟ ايا فكر ميكنيد همسر شما از هر لحاظ بايد مورد تحسين عام باشه؟ اين واقعيت را در نظر داشته باشيد كه زير يك سقف فقط شما هستيد و اون وبقيه مردم دنبال رسيدن به خواسته هاي خودشون.
يادم مآيد سالهاي سال آقاي بود كه در ازدواج با من ترديد داشت ميگفت پختگي شما من را وحشت زده ميكنه. چندسال بعد از ازدواجش نادم وپشيمان برگشت وگفت پشيمانم اما خيلي دير بود بعد تاسف مي خورد كه خوشبحال همسرت كه از عقل و درايت شما به راحتي در كنار شما زندگي ميكنه . اين را تعريف كردم كه بدونيد هميشه غفلت هاي زندگي قابل جبران نيستند.پس تا فرصت هست وروزي شما در كنار شماست استفاده كنيد وقدر قابليت هاي آدمي كه در كنارتان است بدانيد.







علاقه مندی ها (Bookmarks)