سلام. خلاصه میگم حوصله کسی سر نره. من 24 سالمه. لیسانسم. شاغلم. 5 سال با یه دختر دوست بودم. هیچ وقت دعوا نکردیم تو این مدت. رابطه مون خوب بود. اما خوب بعضی وقتا یه سری مشکلات پیش میاد که طبیعیه. تا اینه 7 ماه پیش بعد از یه مشاجره و چند روز حرف نزدن با هم، ( من جوابشو نمی دادم) یه دفعه اومد گفت که عوض شده، میخواد روابط اجتماعیشو بیشتر کنه و درسشو ادامه بده و دیگه اون آدم سابق نیست و نمی تونه و مشکل از خودشه، نه من و از این حرفا که همه معمولا میزنن...(البته خوب این حرفا پیش زمینه هایی هم از قبل داشت). ما قرار بود ازدواج کنیم مثلا...خلاصه تو یکی دو روز یه دفعه قید همه چیو زد و رفت، هیچ حرفی هم دیگه روش اثر نداشت. من تو همون یکی دو روز خیلی سعی کردم که نظرشو عوش کنم اما نشد. چون خودش میخواست که آزاد باشه و ... من دیگه نمی خواستم عذابش بدم. با اینکه هنوزم بعد از این مدت روزی نیست که به فکرش نباشم اما نه رفتم سراغش نه زنگی زدم، هیچی ی ی ی ی ی ی... با اینکه خیلی سخته برام. اونم همینطور، هیچی ی ی. نمی دونم حالا اون به فکر من هست یا نه یا اینکه با کسه دیگه ای هست و ... ایناش دیگه مهم نیس. حدودا 10 روز دیگه یعنی آخرای بهمن تولدشه، آیا کار درستیه من بهش اس ام اس بدم یا اینکه براش چیزی بفرستم یا اینکه ...؟ لطفا راهنمایی کنید و نظر خودتونُ بگین.









علاقه مندی ها (Bookmarks)