من دختري 20 ساله هستم. قراره با مردي 28 ساله ازدواج كنم. ايشون شرايطشون خيلي خوبه ولي اين تفاوت سني منو نگران كرده. همچنين اينكه ايشون تهران زندگي مي كنند و قراره بعد از ازدواج من هم براي زندگي كردن به تهران برم. به نظرتون چيكار كنم؟؟؟؟؟
تشکرشده 6 در 4 پست
من دختري 20 ساله هستم. قراره با مردي 28 ساله ازدواج كنم. ايشون شرايطشون خيلي خوبه ولي اين تفاوت سني منو نگران كرده. همچنين اينكه ايشون تهران زندگي مي كنند و قراره بعد از ازدواج من هم براي زندگي كردن به تهران برم. به نظرتون چيكار كنم؟؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)