به به
مبارک بادا
تشکرشده 222 در 118 پست
به به
مبارک بادا
تشکرشده 85 در 57 پست
دستت درد نکنه آقا کامران یعنی ما این وسط نقش شلغمو داریم دیگه ...نوشته اصلی توسط کامران007
مبارک باشه همای عزیز . امیدوارم کسی که باهاش زندگی جدید شروع کردی بیشتر از اون چیزی که دوسش داری دوستت داشته باشه .
به حرف اینا هم گوش نکن :D:D. من خودم به تنهایی مجلستو می گردونم![]()
تشکرشده 22 در 14 پست
ایشالله قدر هم رو بدونید و خوشبخت بشید.
تشکرشده 0 در 0 پست
تبریک میگم
امیدوارم خوشبخت بشی
تشکرشده 216 در 84 پست
مبارکه ایشاالله که خوشبخت بشید.
تشکرشده 29 در 19 پست
دوستای خوبم از همتون ممنونم . من یه تاپیک تشکر فراوان ایجاد کردم و اونجا از همتون تشکر کردم . امیدوارم که یه روزی هم قسمت شماها بشه همنطور که خودتون دوست دارید . همتون رو دوست دارم .![]()
تشکرشده 10 در 8 پست
هما جان منم بهت تبریک میگم . امیدوارم در کنار همسرتون طعم واقعیه آرامش رو بچشید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)