يه سوال
چرا مردها هميشه فكر مي كنن كه همه چيز رو مي دونن و هيچ وقت اشتباه نمي كنند و هر كاري كه بكنند درسته و هر چي مي گن درسته ؟
و هميشه حتي اگر اشتباه با شه حرف خودشونو مزنن؟