به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام هفت عزیزم. امیدوارم خوب و سلامت باشی
    الان آزمون های استخدامی دولتی زیاد شده. خیلی ها قبول شدن. اگر علاقه داری چرا شرکت نمی کنی؟ اگر خواستی روی این موضوع فکر کن و اگه تصمیم گرفتی تلاش کن.

    اینکه کاری رو شروع کنی، برای ادامه راه خودش بهت کمک میکنه. خیلی سخت نگیر. به جای زیادی فکر کردن، وارد عمل شو. به قول معروف خود راه بگویدت که چون باید رفت.

    موفق باشی عزیزم.
    .

  2. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 09 اسفند 99), Mvaz (جمعه 08 اسفند 99), سحر بهاری (شنبه 09 اسفند 99)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    قربونت عزیزدلم، خودت خیلی خوب و مهربونی که بمن لطف داری.

    یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از اشتباهات ما، داشتن اطلاعات واقعی و درسته. مثلا اینکه میگی میترسم از کار دولتی نتونم بیام بیرون یکیشه. کی گفته همچین چیزی رو که اگه وارد بشی نمی تونی بیای بیرون؟ مگه زندانی گرفتن؟ شما هر موقع بخوای استعفا میدی و میای بیرون. کما اینکه خیلیا از کار دولتی اومدن بیرون و به حوزه دیگری وارد شدن.
    آزمون استخدامی هم اون طور که میگی صرفا با مصاحبه و پارتی بازی نیست. چون نمره آزمون کتبی بیشترین نقش رو در قبولی داره. اگه اشتباه نکنم حدود 70 درصد.
    یکی از دوستان گفت حقوق مشاور یا معلم پرورشی حدود یک یا دو تومنه. تا جایی که من اطلاع دارم حداقل حقوق بیشتر از دو و نیم شده،ضمن اینکه چند وقت پیش هم شنیدم آموزش و پرورش افزایش حقوق پیدا کرده. بهر حال چه آموزش و پرورش و چه هر جای دیگه، برای اینکه مطمئن بشی اصلا میتونی از خودشون بپرسی. مثلا کارگزینی و .....
    خیلی چیزای دیگه هم هست چه در مورد کار خصوصی یا دولتی که ممکنه به خاطر نداشتن اطلاعات کافی در موردشون پیش داوری کنیم. یکی از بهترین کارها اینه که با کسایی که مشغول اون کار هستن مشورت کنی. اینطور احتمال اینکه اطلاعات نزدیک به واقعیت رو بدست بیاری بیشتره اما چون هر کسی به روش خودش دنیا رو ادراک میکنه، با این حال باز هم مواردی می مونه که تا خودت وارد کار نشی متوجه نمی شی و نمیدونی چه راه یا راه ها و امکاناتی جلو پات قرار میگیره.

    همواره موفق و شاد باشی
    ویرایش توسط zolal : یکشنبه 10 اسفند 99 در ساعت 01:47

  4. کاربر روبرو از پست مفید zolal تشکرکرده است .

    gholam1234 (یکشنبه 10 اسفند 99)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام 7 عزیز
    من تمام صحبت های دوستان رو خوندم و همه خیلی خوب در مورد این موضوع صحبت کرده بودند.

    اما نکته ای که خودم میخوام بگم اینکه همه میدونیم، که ما در جامعه ی گل و بلبل زندگی نمیکنیم که انواع و اقسام کارها با شرایط و مزایای ایده آل جلوی رومون باشه و به ما بگن بفرما و یک شغل رو به دلخواه انتخاب کن.

    باید دید هدف اصلی چی هست . خیلی وقتها ما مجبوریم یک کاری رو انتخاب کنیم که چندان ایده آل و مورد علاقه نباشه اما پله ی اول رسیدن ما به هدف اصلیمون باشه.

    بعضی شغلها رو میشه موقتی ادامه داد تا به شغل بهتر و راضی کننده تر رسید.

    من خودم به شخصه آدمی هستم که میگم شغل اول رو شروع کن حتی اگر خیلی ایده آل نبود(البته منظورم این نیست شغلی باشه که هیچ علاقه ای ندارید و حتی ازش متنفرید) اما تو همون جامعه آماری کوچیک مربوط به اون شغل میتونی با آدمهای دیگه آشنا بشی و به مرور به شغل دلخواهت برسی .


    موفق باشی عزیزم

  6. کاربر روبرو از پست مفید mina_ تشکرکرده است .

    Pooh (جمعه 15 اسفند 99)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    به نظرم کار آزاد یا خوداشتغالی برای کسانی مناسبه که هم شرایط مادی داشته باشند (حداقل یه مکان مناسب و سرمایه اولیه ..که اگه سرمایه هم رفت خیلی بهشون ضربه نخوره

    هم یه حوصله خوب و یه روحیه قوی
    احتمال شکست تو خوداشتغالی ها زیادتره

    اگه امکانش رو داری استخدامی ها رو شرکت کن درباره تعهد هم ادارت نهایت تعهد 5 ساله میگیرن به جز آموزش و پرورش

    پارسال چون اداره ما وضع حقوقش افتضاحه نزدیک به 30درصد رفتن ادارات دیگه ( امتحان دادن و بعد مصاحبه رفتن)
    درباره دلهره کار کردن هم اولش اینجوریه وارد کار که بشی عادی میشه برات به شرطی که پشتوانه خوبی از اطلاعات و کار عملی مربوط به شغل داشته باشی

  8. #5
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها

    مدتی کار هنری کردم ولی اصلا درآمدی نداره که هیچ همه اش رو هم هدیه دادم به این و اون .


    سلام خانم 7
    بعضی موقع ها باید یه مهارت را عملیاتی تر کنیم :)
    اگه نقاشی و ذهنیت هنری قوی ای دارید برید تو انیمیشن .
    می تونید انیماتور دو بعدی یا انیماتور سه بعدی بشید ،،،یا حوزه های این شاخه .


    ​​

  9. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    فرزانه 123 (شنبه 16 اسفند 99)

  10. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 09:38]
    تاریخ عضویت
    1399-12-19
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,328
    سطح
    20
    Points: 1,328, Level: 20
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام همدری های عزیز
    امیدوارم که حال همتون خوب باشه و دعاهاتون هم در این ماه مبارک مقبول درگاه حق تعالی .

    خب من موضوع تاپیک رو گفتم و الآن توضیحات کامل تری در این مورد میدم .
    مدتیه خیلی به فکر پیدا کردن کار هستم ، نه هر کاری ، توی کاریابی ها زیاد میبینم که شخص رو استخدام میکنن برای بازاریابی و یا تبلیغات و کار در منزل ، که اصلا معلوم نیست چه محصولاتی هست و درآمدهاشون هم بنظر من ایراد داره .
    شرکت های بیمه هم دوست ندارم بخاطر درآمدش چون حلال نیست بنظرم و خانواده من هم خب باید راضی باشند و شغلی باشه که آبرومند باشه حتی ار درآمدش ماهی 2 تومن باشه...من انتظار دارم پولم به جای اینکه زیاد باشه برکت داشته باشه .

    حالا اومدم اینجا ازتون مشورت بگیرم و تجربه تون را در این زمینه بدونم و ممنون میشم همه تون راهنمایی کنید .

    فقط این هم بگم که صرفا علاقه مند بودن به یک هنر و یا شغل خاص دلیل بر موفق بودن توی اون کار نیست ...مدتی کار هنری کردم ولی اصلا درآمدی نداره که هیچ همه اش رو هم هدیه دادم به این و اون .

    منتظر نظرات خوبتون هستم چون دوست دارم مشورت کنم و نظراتتون رو بدونم.
    سلام خانمی خوبی؟ بنظر من با توجه به وجود کرونا بهترین کار اینکه بری معلم خصوصی شی، میدونی من خودمم خیلی دنبال کار میگشتم بعد رفتم و کلی گشتم دیدم الان چون بچه ها خصوصا پایه ابتدایی خوب کار نمیشه باهاشون بهترین کار اینکه بری معلمشون بشی.میتونی فیلم های آموزشی ببینی براشون به زبون بچگانه توضیح بدی
    تو افکار نیوز یک مقاله دیدم درباره این ک از کجا میشه اینارو بخری. لینکشو میذارم برات امتحان کن مطئنم مشکلت حل میشه.

    https://www.afkarnews.com/بخش-بازرگا...یه-کنیم


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.