به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 29 نخستنخست 1234567891011121323 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 286
  1. #21
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام سحرخانم

    1- در 3 صفت خودتون رو معرفی کنین.
    2- تو زندگی حس پشیمونی رو با چی جبران میکنین؟ مثلا کاری کردین و ازش پشیمون هستین و راه بازگشتی نیست، چه میکنین؟
    3- تا چه اندازه به نظر دیگران در مورد خودتون و کارهاتون اهمیت میدین؟
    4- خوشبختی رو تو چی میبینین؟ الان حس خوشبختی دارین؟ (میدونم سوال کلیشه ای هستش ولی خیلی مهمه برام احتمالا از همه بپرسم :) )
    5- گریه تو بنز؟ یا خنده تو پراید 81 پنچر؟
    6- اگر روزی مجبور به انجام کاری باشید که غیرمستقیم باعث آسیب به سایرین بشه، ولی انجام ندادنش هم به شدت به ضرر خودتون یا عزیزانتون باشه چه میکنین؟ (راه سومی وجود نداره)
    7- ریسک یا امنیت؟
    8- عصبانیت یا ناامیدی؟
    .....................................

    پاسخ به سؤالات آقای اسکارفیس

    سلام

    ۱. قناعت_ عاطفه ی عقلانی _ انصاف

    ۲. سعی میکنم بررسی کنم ببینم کجا ، کدوم اشتباه باعث شد شکست بخورم و پشیمان بشم. روش فکر میکنم و سعی میکنم اون عیب ها رو که در مورد خودم مطرح هست بر طرف کنم.
    اکثر پشیمانی ها بخاطر خود ما اتفاق میافته تا تأثیرات دیگران و چیزای دیگه.

    ۳. تا جایی که ضعف هام رو بهم یادآوری کنن و بعد بررسی برام محرز بشه من واقعا مشکلی دارم.
    د
    ۴. خوشبختی رو در آرامش میبینم، بله خوشبختم اما باید برای حفظ این خوشبختی تلاش کنم.

    ۵. گریه تو بنز خیلی درد داره! مثلا یه خانمی فکر میکرده اگر همسرش ثروتمند باشه همه چی حله و وقتی حالا توی بنز گریه میکنه میبینه سقف خواستش همین بود که بهش رسید ولی اون چیزی که شاید هر آدم معمولی داره ایشان نداره و با بنز هم میسر نشد...‌ امشب نه غذای گرون از گلوش پایین میره ، نه روی تخت گرون قیمت خواب راحتی داره... اما خنده تو قایق چوبی کهنه از پراید پنجر مدل ۸۱ هم با ارزش تره. آسیب های روانی بعضاً جبران پاپذیرن.

    ۶. ضرر رو قبول میکنم، آسیب به چند نفر ناخواسته بهتر از آسیب به ده ها نفر بصورت ارادی و عمدی هست. من میتونم آسیب های متوجه خودم رو برطرف کنم اما نمیتونم آسیب هایی رو که بمردم میزنم رو جبران کنم.

    ۷. امنیت

    ۸. هیچکدام




  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  3. #22
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    مادرت : مادر جان تو هدیه ی خدایی.

    پدرت : پدرم تو در قلب من همیشه زنده ای.

    خواهر / برادر : یکی از آرزوهام اینه جشن پروفسوریت رو ببینم.

    همسر آینده ات :

    تو ساغر عشقی
    بال و پر عشقی
    یک گوشه ی پیدا نشده ، توی بهشتی...

    خدا : نگاهتو ازم نگیر...

    32_ بله، فقط یکبار ... اونم برای همیشه

    33_ نه، طرز تهیشو بذار تو احوال پرسی.

    34 _ همه ی غذاها جز بامیه و کرفس و آش و دلمه.

    35_ محجوب و امروزی

    36_ پیتزایی که با خاله بزرگم خوردیم.

    37_ چون قانون کپی رو رعایت نکردی و از ماست سون الهام گرفتی. عدد ۹۹

    هفت کمه ، یک نمره بیشتر بگیر با تبصره قبولت کنم. :)

    38 _ چیزی که با دست خودش درستش کرده باشه.

    39_ هدیش در حد توانش باشه.

    40_ صورتی صدفی ( کمرنگ )

    41_ مراقب خودت باش، ظاهر ساختنی و دروغین ولی باطن واقعی هست.

    42 _ بله حکمتی داره یا یک دقیقه دیگه میفهمی یا ده سال دیگه.

    43_ ببر/ اسب/ گاو / گوسفند/ خوک

    44_ بماند...

    45 _ عاقبت بخیر بشی.

    سپاسگزارم همچنین برای تو، کجا میری من تا فردا آخر وقت ، فرصت دارم .

    متولد ماه گل ها



  4. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  5. #23
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    یا اجازه ( همون با اجازه) :)
    ادامه سئوال ها یم :


    12 - در مورد عکس زیر چند خط بنویسید







    13 : سه تا اتاق داریم
    اتاق اول ، اتاق نشان دادن آینده
    اتاق دوم : اتاق عبور از برزخ هست ( با این اتاق از برزخ عبور می کنید به راحتی و یه راست میرید قیامت :) )
    اتاق سوم : اتاق اکسیر طول عمر جاودان

    سوال 1:کدام یک از این اتاق ها امن تر است برا شما ؟
    سوال 2 :خانم الهه زیبایی ها را کدام اتاق می فرستادید؟









    14- سه تا انتقاد از تالار همدردی ؟




    متشکرم
    در پناه حق.
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 23 خرداد 99 در ساعت 12:31

  6. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  7. #24
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    پاسخ به سوالات آقای کرای , سری دوم

    سلام

    12.

    بالای قله ها و آنسوی ابرها خبری نیست, هر چه هست در درامنه ی زندگی شماست.

    جای که این آهو ایستاده زیباست اما حواسش پرت به اون دور دست هاست... کسی که نمیتونه اون جایی رو که ایستاده زیبا کنه اجازه ی دسترسی به جای بهتری رو نداره. لازمه ی رسیدن به بهترین , تمرین بهتر بودن هست.

    از چیزی که هستین راضی باشین و تلاش کنین انسانی محجوب و شایسته باشین. در جایی که هستین اونجا رو زیبا کنین خواه زندان باشه یا قصر. تمرکز به دور دست ها و سیر در توهمات هیچ چیز رو درست نخواهد کرد و شما سالها در تکرار و حسرت باقی خواهید ماند...
    خداوند از هر کسی انتظاری داره از من ( آدم معمولی ) در جای خودم و از حضرت محمد ص در جای خودش.

    13.

    1. من اتاقی که برزخ هست رو انتخاب میکنم, در انتهای این اتاق خدا منتظرم هست ... راه رسیدن به خدا رو کم کردم و این قشنگ ترین کاری هست که من میتونستم انجام بدم.

    2. برای خانم الهه زیبایی ربطش رو به سوالات من نمیدونم, اما میتونین از خودشون بپرسین .


    14.

    * نظارت بیشتر بر روی فعالیت های سایت همدردی.
    * دقت و حساسیت در انتخاب افرادی که از جانب سایت شار
    ژ میشوند.
    * قطع دسترسی در زمینه ( پیام خصوصی ) برای افرادی که با پرداخت مبلغی خودشان را جزو مشترکین سایت یا انجمن آزاد میکنند.



    ویرایش توسط سحر بهاری : جمعه 23 خرداد 99 در ساعت 13:13

  8. #25
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهاری
    خوب منم یه چند تا سوال دارم
    ازدواج کردی؟
    کی ازدواج میکنی؟
    اگر ازدواج نکردی چرا با یه مرد خوب ازدواج نمیکنی؟
    اگر ازدواج کردی کی بچه دار میشی؟
    اصولا آدم با حوصله هستی؟
    اینهمه حوصله و جنگیدن با زندگی از کجا میاد؟
    انگیز ت چیه که حوصله داری؟
    از جنگیدن خوشت میاد؟
    آدمها برای چی با هم میجنگن؟
    اگر قرار بود نمیریم چند سالگی ازدواج میکردی؟
    دوست داشتی پلیس بشی؟
    تا حالا چند تا خواستگار داشتی؟
    اگر بهت نمیگفتن اگر فلان چیز بدزدی از یه آدم بدبخت که دستش به هیجا بند نیست آیا این کارو میکردی؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  10. #26
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگر دزدی شرعی نبود ولی قانون درست حسابی نداشتیم که حمایت کنه آیا وسوسه میشدی که سرقت انجام بدی

  11. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  12. #27
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    پاسخ به سؤالات خانم خادم الرضا

    سلام

    ۱. و ۲. و ۳. عروسی دعوتتون نکردم؟

    ۴. سال های بعد

    ۵. بله

    ۶. از تسلیم ناپذیری

    ۷. اهدافم

    ۸. تا برای چی باشه، برای اهداف بیهوده نمیجنگم.

    ۹. قدر هم رو نمیدونن.

    ۱۰. ۳۰

    ۱۱.بله ، یکبارم اقدام کردم.

    ۱۲. نشمردم ، خدا بیامرزها رو

    ۱۲. آخرش میگفتن یا نمیگفتن؟

    ۱۳. آخرش بود یا نبود؟


  13. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  14. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چقدر کوتاه جواب دادی مرسی
    مبارکه انشالله زیر سایه شوهر زندگی خوبی داشته باشی
    مگه متفاوت بگن دزدی کن یا نگن دزدی کن از شما توقع نداشتم صورتک دست رو گاز گرفتن
    شرعی نبود دزدی ولی اگر دزدی میکردی هیچکی به صورت قانونی پیتو نمیگرفت آیا سرقت میکردی؟
    به جمله دیانت ما عین صیانت ماست چقدر اعتقاد داری و عمل میکنی بهش؟
    بنظرت اگر دینی وجود نداشت مردم چی رو میپرستیدن؟
    اگر میتونستی یه روز تو روح کسی بری اون کی بود؟
    اهدافت چیه؟
    آیا خوشگذرونی هم جزئی از اهداف شماست؟ بقیمت چی؟

    - - - Updated - - -

    چقدر کوتاه جواب دادی مرسی
    مبارکه انشالله زیر سایه شوهر زندگی خوبی داشته باشی
    مگه متفاوت بگن دزدی کن یا نگن دزدی کن از شما توقع نداشتم صورتک دست رو گاز گرفتن
    شرعی نبود دزدی ولی اگر دزدی میکردی هیچکی به صورت قانونی پیتو نمیگرفت آیا سرقت میکردی؟
    به جمله دیانت ما عین صیانت ماست چقدر اعتقاد داری و عمل میکنی بهش؟
    بنظرت اگر دینی وجود نداشت مردم چی رو میپرستیدن؟
    اگر میتونستی یه روز تو روح کسی بری اون کی بود؟
    اهدافت چیه؟
    آیا خوشگذرونی هم جزئی از اهداف شماست؟ بقیمت چی؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)

  16. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    خسته نباشید به سحر خانم.
    من فقط یه سوال دارم فعلا

    شما همون sahar.66 نیستین؟

    - - - Updated - - -

    سلام.
    خسته نباشید به سحر خانم.
    من فقط یه سوال دارم فعلا

    شما همون sahar.66 نیستین؟

  17. #30
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    پاسخ به سؤال خانم خادم الرضا، سری دوم

    دیگه توضیح نیاز نداشتن.

    ممنونم ، زیر سایه خدا زندگی میکنیم نه زیر سایه ی بندگان خدا.

    نه متفاوت نیست ولی سؤال مشخص جواب مشخص میگیره . سؤالتون رو بازم بخونین میبینین مشخص نیست.

    ۱. نه ، غیر از منع قانون، منع اخلاقی هم هست.

    ۲. دیانت عین صیانت رو بازنگری کنین. ( سیاست عین دیانت )

    ۳. از اونجایی که خلقت انسان بی هدف نیست ، پس دین وجود داره نمیشه فرض کنیم اگر وجود نداشت. حالا که وجود داره اختیار بدست انسان هست که بپذیره یا نه.

    ۴. هیچکس، توی جسم خالی میشد جا گرفت اما توی روح مردم فکر نمیکنم.( جا نمیشم :) )

    ۵. رشد معنوی و پیشرفت فردی در ابعاد مختلف ( شخصیه )

    ۶. نه ، خوش گذرونی به معنی تن پروی نه.
    اما شادی بله لازمه ی حیات انسان هست، لذت های حلال لازمه ی حیات انسان هست و این شادی و لذت بخشی از اهداف هر انسانی از جمله من هست.

    ........

    پاسخ به سؤال خانم پوه

    سحر بهاریم ، برم ببینم کی هستن...





    ویرایش توسط سحر بهاری : جمعه 23 خرداد 99 در ساعت 19:12

  18. 3 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 23 خرداد 99), Pooh (شنبه 24 خرداد 99), زونیام (شنبه 24 خرداد 99)


 
صفحه 3 از 29 نخستنخست 1234567891011121323 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.