سلام سحرخانم
1- در 3 صفت خودتون رو معرفی کنین.
2- تو زندگی حس پشیمونی رو با چی جبران میکنین؟ مثلا کاری کردین و ازش پشیمون هستین و راه بازگشتی نیست، چه میکنین؟
3- تا چه اندازه به نظر دیگران در مورد خودتون و کارهاتون اهمیت میدین؟
4- خوشبختی رو تو چی میبینین؟ الان حس خوشبختی دارین؟ (میدونم سوال کلیشه ای هستش ولی خیلی مهمه برام احتمالا از همه بپرسم :) )
5- گریه تو بنز؟ یا خنده تو پراید 81 پنچر؟
6- اگر روزی مجبور به انجام کاری باشید که غیرمستقیم باعث آسیب به سایرین بشه، ولی انجام ندادنش هم به شدت به ضرر خودتون یا عزیزانتون باشه چه میکنین؟ (راه سومی وجود نداره)
7- ریسک یا امنیت؟
8- عصبانیت یا ناامیدی؟
.....................................
پاسخ به سؤالات آقای اسکارفیس
سلام
۱. قناعت_ عاطفه ی عقلانی _ انصاف
۲. سعی میکنم بررسی کنم ببینم کجا ، کدوم اشتباه باعث شد شکست بخورم و پشیمان بشم. روش فکر میکنم و سعی میکنم اون عیب ها رو که در مورد خودم مطرح هست بر طرف کنم.
اکثر پشیمانی ها بخاطر خود ما اتفاق میافته تا تأثیرات دیگران و چیزای دیگه.
۳. تا جایی که ضعف هام رو بهم یادآوری کنن و بعد بررسی برام محرز بشه من واقعا مشکلی دارم.
د
۴. خوشبختی رو در آرامش میبینم، بله خوشبختم اما باید برای حفظ این خوشبختی تلاش کنم.
۵. گریه تو بنز خیلی درد داره! مثلا یه خانمی فکر میکرده اگر همسرش ثروتمند باشه همه چی حله و وقتی حالا توی بنز گریه میکنه میبینه سقف خواستش همین بود که بهش رسید ولی اون چیزی که شاید هر آدم معمولی داره ایشان نداره و با بنز هم میسر نشد... امشب نه غذای گرون از گلوش پایین میره ، نه روی تخت گرون قیمت خواب راحتی داره... اما خنده تو قایق چوبی کهنه از پراید پنجر مدل ۸۱ هم با ارزش تره. آسیب های روانی بعضاً جبران پاپذیرن.
۶. ضرر رو قبول میکنم، آسیب به چند نفر ناخواسته بهتر از آسیب به ده ها نفر بصورت ارادی و عمدی هست. من میتونم آسیب های متوجه خودم رو برطرف کنم اما نمیتونم آسیب هایی رو که بمردم میزنم رو جبران کنم.
۷. امنیت
۸. هیچکدام







پاسخ با نقل قول

از شما توقع نداشتم صورتک دست رو گاز گرفتن

علاقه مندی ها (Bookmarks)