سلام hadis![]()
آقای سنگ تراشان خیلی قشنگ گفتند...
ما همه تنها هستیم و در اینجا تنهاییهامون رو با هم قسمت می کنیم.
خوشحال میشیم که با ما شریک بشی![]()
تشکرشده 303 در 128 پست
سلام hadis![]()
آقای سنگ تراشان خیلی قشنگ گفتند...
ما همه تنها هستیم و در اینجا تنهاییهامون رو با هم قسمت می کنیم.
خوشحال میشیم که با ما شریک بشی![]()
تشکرشده 3 در 2 پست
منم رای اولی هستم و خوشحال هستم
تشکرشده 123 در 56 پست
سلام به دوستاي قديمي و تازه واردهاي عزيز
بچه ها يادتون نره اينجا سايته دوست يابي نيست
اينجا همه با هم دوستيم درد و دل ميكنيم در واقع يك خانواده ايم
تشکرشده 197 در 81 پست
سلام
ما هم هستيم
راستي دوستان ممكنه يه مدتي كم رنگ بشم .
اخه خيلي سرم شلوغه.كار و درس و اين حرفا ديگه...
اما فراموشم نكنيد ها !! ما كه فراموشتون نميكنيم
تشکرشده 2 در 2 پست
فقط به خدا توكل كن كه او تنها دلسوز واقعي ست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)