به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 آذر 89 [ 18:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-20
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    4,323
    سطح
    41
    Points: 4,323, Level: 41
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کادوهایی که دوست دارم به همدردها تقدیم کنم

    با سلام خدمت همه برو بچه های سایت همدردی
    راستش من چندتا هدیه ناقابل برای دوستان آماده کردم که تصمیم گرفتم همین جا بهشون تقدیم کنم. امیدوارم هرکسی از کادوش خوشش بیاد .اگر خوشتون نیومد بگین تا عوضش کنم .فکر هزینه اش هم نباشید از نظر من مشکلی نداره

    خوب اول از همه یه دسته گل بزرگ تقدیم به مدیر همدردی. یه عالمه گل های رز سرخ و صورتی به همراه گل های مریم.
    بعدش نوبت داداش بزرگتر آقای محمد ابراهیمی هست. کادوی شما سوپرایزه . یه بلیت سفر به مشهد مقدس

    آتنا جون مدتی که اینجا نیست اما من کادوش رو میزارم اینجا تا هر وقت برگشت تقدیمشون کنم.
    کادوی آقا عرفان هم یک دیوان کامل حافظ هست.امیدوارم ایشون هم دوباره بیان سایت
    برای خواهر خوبم شاد یه دوبیتی از حافظ دارم
    عشق رخ یار بر من زار مگیر/ برخسته دلان رند خمار مگیر
    صوفی چو تو رسم رهروان میدانی / بر مردم رند نکته بسیار مگیر

    کادوی دانه جان صنایع دستی هست از هر شهر یه چیز
    کادوی جناب گرد آفرید کتابه فکر کنم شما اهل مطالعه باشید. یه سری کامل کتاب تاریخ تمدن آقای ویل دورانت
    کادوی طاهره خانم یک تابلوی نقاشی نقش برجسته با موضوع بهار هست. امیدوارم خوشتون بیاد
    وحالا ستاره جان کادوی شما یه پارچه چادری سفید و نقش دار هست خیلی لطیفه مثل خودتون
    خانم زیباده کادوش یه مجسمه هست به شکل یه فرشته
    برای رویا جان یه دستبند تیتانیوم دارم با سنگ های سورمه ای به نظرم قشنگ اومد امیدوارم خوشت بیاد
    برای جناب لرد حامد یه عینک آفتابی اصل و جنس خوب (تبلیغ نباشه)
    خوب عزیزانی که کادوهاشون رو تقدیم نکردم ناراحت نشین باید برم اونها رو بیارم حتما بر می گردم صبر کنید...........

  2. 2 کاربر از پست مفید narges تشکرکرده اند .

    narges (جمعه 29 خرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن دوست دختر ( تنهایی )
    توسط az90 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 خرداد 96, 18:27
  2. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  3. دوست دارم ازدواج کنم راهنمایی میخوام
    توسط pironi در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 07 خرداد 90, 07:01
  4. *یادداشت هایی از یک دوست*
    توسط baran.68 در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 23 آبان 88, 14:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.