هر جور بود باید می رفتی روانپزشک.
حتی اگر استفراغ می کردی توی راه.
حتما برو عزیزم.
یک بار دیگه نوبت بگیر برو.
این بحران رو هم پشت سر می ذاری.
من بهت ایمان دارم. تو تغییرات خیلی خوبی داشتی.
الان هم کمی فشار روت زیاده. از دیگران کمک بگیر. اگر تنها نمی تونی بری از کسی بخواه همراهت بیاد .






علاقه مندی ها (Bookmarks)