به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 شهریور 96 [ 10:59]
    تاریخ عضویت
    1396-6-06
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    316
    سطح
    6
    Points: 316, Level: 6
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 8 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ایا باید این اقا را فراموش بکنم؟

    سلام.خانمی هستم ونزدیک 26 سال سن دارم .چند ماهی هست با شخصی اشنا شدم .هم از نزدیک باهاش اشنا شدم و هم ازتباط دور داشتم.یعنی توی این مدت چندبار شده که باهاش ارتباط نداشته باشم.

    خصوصیات من مهربون عاطفی تا حدی وابسته شو و اون مغرور و حتی اگه عاطفه داشته باشه نشون میده و این مدت بیشتر عاطفه خرج کردن از سمت من بوده البته اصلا رابطه مون راه کج نرفته و بیخود عاطفی نشده ولی خب ایشون بیشتر از من میخواد که باشم تا خودش. چیز بدی که دربارش فهمیدم این بود که شکست عشقی داشته و شاید میخواسته به خاطر تشابهاتی که من با اون ادم داشتم براش اون بشم ولی من با اون فرقای نسبتا زیادی دارم وهمین خیلی به اعتماد به نفسم ضربه میزنه. از طرفی من خیلی این شخص رو دوست دارم و نمیخوام راحت از دستش بدم و ادمای دیگه ای هم که توی مسیرم پیدا میشن حتی اگه جدی هم باشن زیادنمیتونن توی دلم راه پیدا کنن

    مشکل همون طور که گفتم اینه که ظاهرامن همیشه باید رابطه رو ادامه بدم و کمتر توجه ببینم. وقتی با هم نیستیم هزار تا نشون میده که یعنی منو میخواد ولی وقتی پیشش برمیگردم ظاهرا بلد نیستم رابطه رو باید چطوری شروع کنم و زود منو پس میزنه .جالبه که بدونید هم اون قصدش از ارتباط ازدواجه و هم من ولی الان واقعا مالی شرایطش جور نیست . انگار انتظار داره برم طرفش و بهش توجه خاص نشون بدم و با سلام و احوالپرسی ساده راحت عذرمو میخواد. من هم نمیدونم باید چکارکنم از طرفی میترسم غرورمو بشکنم. از طرفی میترسم با نزدیک شدن بهش ارزشمو ازدست بدم و از دستش بدم و از طرف دیگه چون دیگه توی یک مکان نزدیک به هم نیستیم و همو زود به زود نمیبینیم میترسم بی توجهی بهش درحالیکه میدونم بهش نیاز داره باعث از دست دادنش بشه. و از طرف دیگه خیلی میخوام ازدواج کنم تا سر و سامون بیشتری بگیرم ولی فکر این اقا و تردیدم راجب بهش نمیزاره
    اقایون خانما بگید کار درست چیه؟
    ویرایش توسط ff25 : دوشنبه 06 شهریور 96 در ساعت 12:27

  2. کاربر روبرو از پست مفید ff25 تشکرکرده است .

    miss seven (دوشنبه 06 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.