به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 42

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آبان 96 [ 14:59]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    3,161
    سطح
    34
    Points: 3,161, Level: 34
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    140

    تشکرشده 180 در 79 پست

    Rep Power
    32
    Array

    6 دوستان خیلی عذاب میکشم،میشه راهنمایی ام کنید!!!!!!!!!

    سلام بچه ها....خوبین؟
    از دیروز خیلی استرس دارم و خیلی خیلی دارم غصه میخورم...چند روزی میشد که حالم خوب شده بود ولی دیروز عصر یه اتفاقی افتاد که مثل طوفان...باز همه غصه منو یادم اورد و زخم قلبمو باز کرد...همانطور که توی پست های قبلی گفتم من توی یک شهری که یکساعتی خانواده ام هست دارم زندگی میکنم...و همه فامیل فکر میکنن اینجا زندگی من با شوهرم گل و بلبله ...و از اونجایی که مادر من جهیزیه منو از تیر 95 فرستاده اینجا ،همه فامیل فکر میکنن من و شوهرم زیر یه سقفیم(ولی جهیزیه ام توی یک انباره)...دیروز خاله ام زنگ زده که میخوان خانوادگی تازه با دوماد و دخترش بیان اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من میخ کوب شدم...تمام غصه ام برگشت،خاله من با این زنگش باعث شد که من نبود و کمبود شوهرم رو حس کنم...منم گفتم بیاین و منزل خودتونه ....گیج بودم و نفهمیدم چی جواب بدم...آخه من میخواستم تا 2 ماه به فامیل هیچ نگم در مورد همسرم و بعد از 2 ماه همه چی رو علنی کنم...یه حس بدی اومده سراغم ...چی بگم به خاله ام؟؟؟بگم همه چی رو؟؟؟که مثل بمب تو کل فامیل منفجر میشه؟؟؟یا اینکه به دروغ بگم پنجشنه و جمعه با همسرم داریم میریم شهرشون و واسه همسرم کاری پیش اومده و کلید یه خونه رو واسشون بزارم تا اونا برن از خونه استفاده کنن....آخه جایی که من هستم مرکز خرید هست و از جاهای مختلف واسه خرید میان و خاله منم واسه خرید جهیزیه داره میاد....منم فکر کردم که چیزی نگم و خودم باهاشون روبرو نشم ....فقط کلید خونه واسشون بزارم....راهنمایی ام کنید تو رو خدا که بهترین کار چیه؟؟؟؟؟نمیدونم چکار کنم؟؟
    ویرایش توسط haniye68 : چهارشنبه 19 آبان 95 در ساعت 13:28


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 بهمن 93, 11:33
  2. لطفا دوستان راهنمایی کنین
    توسط mani1362 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 23 خرداد 93, 18:16
  3. راهنمایی در مورد یک ارتباط دوستانه
    توسط loveryou_s2006 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 فروردین 90, 13:16
  4. +نیاز به راهنمایی دوستان دارم
    توسط peyman_a1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 16:30
  5. دوستان منو راهنمایی کنن خواهشا
    توسط Rainbow2008 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 آذر 87, 12:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.