خیلی عالی ..ممنون از همه.
بزرگترین تجربه من هم اعتقاد و اعتماد به خدا در زندگی و آرامش گرفتن در آغوش اون... و اینکه اگر به همه به چشم دوستی بنگری زندگی چه زیبا میشه.
و چیز دیگه....به کسی برای انجام کاری که در توانت نیست قول نده.
تشکرشده 70 در 43 پست
خیلی عالی ..ممنون از همه.
بزرگترین تجربه من هم اعتقاد و اعتماد به خدا در زندگی و آرامش گرفتن در آغوش اون... و اینکه اگر به همه به چشم دوستی بنگری زندگی چه زیبا میشه.
و چیز دیگه....به کسی برای انجام کاری که در توانت نیست قول نده.
نجوا (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 334 در 122 پست
یکی از تجاربی که من در زندگی بدست آوردم و اتفاقاً جایی خواندم که بیل گیتس هم به فرزندش همین نصحیت را کرده بود این است که بدانیم خیلی از اوقات در این دنیا همه چیز عادلانه نیست و ممکن است حق به حقدار نرسد. پس با دانستن این واقعیت انرژی خود را کمتر صرف غصه خوردن یا فکر کردن به بیعدالتی ها کرده و جهان را آنگونه که هست می پذیریم. نکته ی دیگری که تا این سن به من ثابت شده این است که انسان با اختیاری که خداوند به او داده به هر چه آرزویش را دارد می تواند برسد یعنی این پتانسیل در همه وجود دارد. تنها تفاوت انسان ها میزان اراده و تلاش و همتشان برای پیگیری و به ثمر نشاندن آرزوهایشان است. و آخرین تجربه ای که به دست آورده ام این است که هر چقدر خودت را قوی و بزرگ تصور کنی دیگران هم همین تصور را در باره ات پیدا خواهند کرد.
تشکرشده 574 در 212 پست
نوشته اصلی توسط عارف
![]()
تشکرشده 19 در 11 پست
سلام
من عضو جدید این تالار هستم
تمامی مطالبی رو که دوستان راجب این پست مطرح کردن خوندم
تجربه های متفاوت / احتمالا تفاوت تجربه ها نشان از اینه که زندگی ما باهم متفاوته
نمیدونم بزرگترین تجربه زندگیم چیه / من علاقه دارم خودم تجربه کنم / البته از تجربیات دیگران هم استفاده کردم و میکنم
با اجازه دوستان منم براتون مینویسم
یکی از تجربیات من اینه که : دل هم دیگه رو نشکنیم / وقتی با یه دختری یا پسری دوستی کردیم / روزای خوبی رو که باهم داشتیم فراموش نکنیم و به احترام اون روزای خوب و دوست داشتن همدیگه دل همو نشکنیم / واقعا بده که دوتا دوست ( دختر و پسر ) که همدیگه رو خواستن و بقول خودمون بهم دیگه دل دادن سر هر چیزی دل هم رو بشکنن / مگه آدم چند بار دنیا میاد که ما ( دخترا و پسرا ) اینقدر باهم جنگ میکنیم و فرست دوستی رو از دست میدیم ؟
خیلی طول نمیکشه و تمام این روزا و دوستی ها برامون خاطره میشه / شما کدومو انتخاب میکنید ؟ خاطراتمون خوب باشه یا بد ؟
ممنونم از همه دوستان عزیزم
Yakamuz (چهارشنبه 23 فروردین 91)
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام دوستان بزرگترین تجربه ی من هم اینه که به راحتی دل نبندیم اگه هم دل بستیم براحتی فراموشش نکنیم
تشکرشده 574 در 212 پست
ولي دوستان من ميخواهم از يه تجربه ديگه اي هم بگم كه هم تلخه هم شيرين و شايد خيلياتون هم بهش رسيده باشين واونم اينكه هر كسي جز خدا واقعا هيچكي رو نداره و من تنهاترين كسي كه داشتم و دارم و در همه حال هميشه بامنه خداست كه هيچ وقت مارا توي هيچ شرايط تنها نميگذاره و باانكه حق خدائي به ما داره و ما بنده اش هستيم به ما حق اختيار و انتخاب داده و تو هر شرايطي براي انتخابامون ارزش قائله و ما را به راه مستقيم هدايت ميكنه!
تا ما چقدر لايق باشيم!
تشکرشده 40 در 24 پست
niloofar 25 نوشته:
ولي دوستان من ميخواهم از يه تجربه ديگه اي هم بگم كه هم تلخه هم شيرين و شايد خيلياتون هم بهش رسيده باشين واونم اينكه هر كسي جز خدا واقعا هيچكي رو نداره و من تنهاترين كسي كه داشتم و دارم و در همه حال هميشه بامنه خداست كه هيچ وقت مارا توي هيچ شرايط تنها نميگذاره و باانكه حق خدائي به ما داره و ما بنده اش هستيم به ما حق اختيار و انتخاب داده و تو هر شرايطي براي انتخابامون ارزش قائله و ما را به راه مستقيم هدايت ميكنه!
تا ما چقدر لايق باشيم!
با حرف نیلوفر موافقم 100%.
به خدا توکل میکنیم همیشه.
نیلوفر جان ولی تلخ نیست این یه واقعیت شیرینه.![]()
تشکرشده 41 در 25 پست
خیلی وقت بود که نتونسته بودم بیام توی تالار واقعا پست جالبی بود
بزرگترین تجربه زندگی من این بود که هیچ وقت نذارم نماز صبحم قضا بشه از وقتی که یکی از دوستام من رو واسه نماز صبح بیدار می کنه آرامش عجیبی توی زندگیم دارم
ساعت 5/5 از خواب بیدار شو اول دو رکعت نماز حاجت بخون بعد از خدا هر چی می خوای بخواه بعدش هم نماز صبحتو بخون
باورم نمی شد اینقدر توی زندگیم تاثیر داشته باشه هر چی از خدا خواستم به سرعت بهم داده ودعامو مستجاب کرده
خداجون واقعا ازت متشکرم هیج وقت توفیق نماز صبح و نماز حاجت قبلش رو از من نگیر چون می دونم هر چی توی این یه ماه به دست آوردم به خاطر همون نماز بوده .
تشکرشده 73 در 47 پست
سلام جهانگرد. ممنونم از اينكه اين تجربه خوبتو در اختيار ما هم قرار دادي. منم خيلي دوست دارم نمازم مخصوصاً صبح قضا نشود. خدا انشاالله به همه ما اين توفيق رو بدهد. تو نمازهاي حاجتت ما رو هم دعا كن.
عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.
تشکرشده 10 در 8 پست
بزرگترین تجربه من اینه که تا زمانی که در مورد موضوعی خودم به نتیجه نرسیدم با کسی در میون نزارم مخصوصا با غیر اهلش
کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.
هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.
مردمک (چهارشنبه 23 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)