با سلام و تبریک ایام مبارک
زود برم سر اصل مطلب. بعضی از عکس نوشته های به زبان انگلیسی بسیار زیباست. فکر کردم خوب باشه تاپیکی ایجاد کنم براش، به تقویت زبان انگلیسی هم کمک میشه.(البته با اجازه مدیران سایت)
![]()
تشکرشده 1,494 در 483 پست
با سلام و تبریک ایام مبارک
زود برم سر اصل مطلب. بعضی از عکس نوشته های به زبان انگلیسی بسیار زیباست. فکر کردم خوب باشه تاپیکی ایجاد کنم براش، به تقویت زبان انگلیسی هم کمک میشه.(البته با اجازه مدیران سایت)
![]()
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)