سلام، من یه مشکلی داشتم. هر خواستگاری میاد یا با یکی ملاقات میکنم بعدش میره میگه خانواده هامون به هم نمیخورن.
مثلا آخریش قرارمون بیرون بود فقط ازم پرسید شغل پدرت چیه، گفتم کارگر ساختمون، دیگه هیچی از خانواده نپرسیدا ! رفت به معرف گفت خانوادش در حد ما نیست .
عایا ما گناهکاریم؟
عایا اختلاص گر میشدیم باکلاس بودیم؟
عایا بیاید سمت ما از کلاستون کم میشه؟
عایا شما بچه مایه دارارو مامانتون زاییده مارو ر....ده ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)