به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 آذر 95 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1394-11-12
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    1,231
    سطح
    19
    Points: 1,231, Level: 19
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 58 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 دوران عقد هستیم و متاسفانه داریم متارکه میکنیم

    محمد هستم نوشته های اکثر دوستان رو مطالعه کردم مشکل من در زندگیم و یا دوران عقد بهتر بگم همسرم برای هر بحثی که به نفعش نبود یا خانواده خودش مطرح بود خیلی راحت از جملات برام مهم نیست جدا بشی، ما که بالاخره جدا میشیم بی پروا استفاده میکرده ، خیلی جاهام تو اوج خوشحالی من این حرف براش لذت بخش بود حقارت به تمام معنایی رو احساس کردم


    الان هم رفته دادخواسته مهریه با نفقه داده که شکر خدا نفقه رو دیده نمیشه پس گرفت خودش رو به نسبت به من به بیتفاوتی میزنه تا من سرد کنه جالبه سه ماه قبل از عقد باهم بودیم بهونه گیری میکنه جواب بدی مقصری جواب ندی بازم مقصری این که الان شیش ماه رفت و امد نداریم چون نمیدونم چی بگم تا حرف میزنم میگه ما میخوایم جداشیم زبونمو بسته گللگی کنم به خانوادش چون گلگی کردم باید جدا شیم خیلی دوسش دارم نمیدونم باید به اون کمک کنم یا به خودم همه کار براش کردم کوتاه اومدم هدیه دادم یا قهر کردم که به خودش بیاد اصلا الان واقعا در مونده شدم از طرفی دلمه یه عمر نگهش دارم تا تجربش زیاد شه که بدونه که ادم که گلگی میکنه چاره ای نداره ناراحتش میشه

    چون در بروش بستست و مهمه براش بازش کنن حال ادمو بفهمه خانوادش خانواده محترم ولی ریس همه خانومه منه کسی حرف نمیتونه بزنه اونام راحت میگن جداشیم منم چون از روز اول میدونستم این خانمم فوق لج باز و غرور و بزن بهادره و از طرف کوتاه اومدن تو خونش نیست محبتم رو درحقش تموم کرد م الان دوست دارم به خانوادش بگم زنم زنمه فکر نکنن دختر چهارده سالست اونا دنبال من بدون از طرفی دیگه ابرو برام مهمه نمیتونم تمکین دختری که ازدواج رسمی نکرده روبزنم

    من 32 سالمه مهندس ....خانمم دیپلم مادرش میگه ما دختر با چوب ادم میکنیم من دست بزن ندارم چیکار کنم من خیلی تو دعوا و بحث منطقی و ارومم ولی چند بار برا این که بدونه هرکس تحملی داره جوابش رو دادم که کوتاه بیاد بدترش کرد

    میخوام برش گردونم میدونم میشه صد بار با گل و شیرینی دنبالش رفت چون با محبته ولی اینقدر نمیخوام و دوست ندارم گفته که انگار میخوام برم جهنم الان موندم چیکار کنم همه میگن طلاقش بده من میگم زندگی ارزش داره خودش میگه نه برام مهم نیست ولی الان تصورش اینه صد درصد طلاق میگیره میگه ایندم برام مهمه با این من چه کنم از بی تفاوتیوتیش به زندگیمون دارم میمیرم راهنمایی میخوام می دونم طلاقش بدم اسوده میشم ولی بی معرفتیه
    ویرایش توسط ammin : پنجشنبه 15 بهمن 94 در ساعت 03:09 دلیل: ویرایش شکلی واشتباه املایی

  2. 3 کاربر از پست مفید mohanad28 تشکرکرده اند .

    hamdardiuser (شنبه 24 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 14 بهمن 94), آرامش باران (پنجشنبه 15 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کی فلوکستین و سرترالین مصرف کرده ؟
    توسط ar1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 09 مرداد 95, 05:58
  2. آیا ازدواج موقت کار درستیه ؟
    توسط poke_1024 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 شهریور 92, 17:45
  3. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55
  4. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.