به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array

    تلاش براى تغيير خودم به جاى همسرم

    سلام
    نميدونم اينجا ميشه دوتا تاپيك باهم داشت يانه، راستش من الان ١٢روزه با شوهرم قهرم و اونم چن بار اومد سمتم و منم تحويل نگرفتم و الان بيشتر از من عصبانيه و هرچقد باهاش حرف ميزنم بى محلى ميكنه بهم. من تصميمم جدايى بود اما الان تو همين ١٠روز فقط فهميدم اگه حدا شم بعدش حتما عذاب وجدان ميگيرم، چون هيلى كارا موند كه من نكردم واسه زندگيم، يعنى جز تحمل كارى نكردم ديگ...

    متاسفانه هرچقدم تاپيك ميزنم بى متيجه ميمونه و خيلى جاها نميدونم رفتار درس چيه، خيلى جاهام ميدونم اما عصبى ميشم و همه چيو ميذارم زير پام.من ٢٢ سالمو و شوهرم٢٤ سالشه، ٤سال عقد بوديم و الان ٥ماهه خونمونيم.
    تو دوران عقد دايم با دوستاش بود و اذيت ميشدم، متاسفانه از وقتى اومديم خونمون باباش مريض شده و درست يا نادرست يه سسسسره خونه مامانشه(قبل مريضى باباش هم همينطور بود اما الان هرچى ميگم بهونه ش جوره، يجورايى ربون كوتاهم).
    منم ١٢روزه دانشگارو ول كردم و نه سر كلاس ميرم نه درس ميخونم.
    ميدونم خيلى از رفتارام بازتابه رفتاراى شوهرمه، ولى خيلياشم واقعا عيبه، من هميشه ميام و ازون مينويسم و ميرم، اما الان اول ميخوام عيباى خودمو درمان كنم:

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت

  2. 2 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    masamasa (پنجشنبه 19 آذر 94), فدایی یار (جمعه 20 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اوراکا ... اوراکا: من، اكنون و اينجا تغيير مي كنم.
    توسط بالهای صداقت در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 دی 89, 12:09
  2. چرا تغيير نمي كنيم؟
    توسط Niloo55 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 88, 16:24
  3. کمک درتغيير روش
    توسط نگين در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 17 خرداد 87, 19:31
  4. +آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 10 اسفند 86, 20:52
  5. آيا نظرش تغيير مي كنه؟
    توسط no1 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 اسفند 86, 08:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.