RE: قد کوتاه دوست اینترنتی من

نوشته اصلی توسط
soosan
خیلی خوشحالم که وقتی تصمیمم قطعی شد نظر دوستان هم کمی بهتر شد . ولی این ناراحتم میکنه که در سایتی مثل اینجا با این همه ادعا در فرهنگ ، چرا پشت نظرات مثبت هم یک پوزخند وجود داره (گرچه برای من اهمیت نداره)
خانم محترم يعني چي پوزخند!!!!
من از اينكه ميديدم دختري در اين دوره زمانه اينگونه طرز فكر داره و اينقدر اخلاقيات براش مهمه خيلي هم خوشحال شدم
در پست دوم هم اين مسئله رو عنوان كردم.حالا پست اول يك جوري شوخي + بود نه پوزخند چرا منفي بافي ميكني الكي؟
البته هر كسي مي تونه اون چيزي كه دل خودش مي خواد رو از مطالب من برداشت و در تالار بنويسه ولي قصد من اين نبود كه به كار خانم سوسن پوزخند بزنم و لوس كنم.البته همه كسايي كه به نحوي شما رو راهنمايي كردن قصدشون كمك كردن به شماست.و اميدواريم تصميمي كه ميگيريد قطعي و براي يك عمر باشه.
در قلبتو براي كسي باز نكن... اونيكه دوست داره خودش كليد داره
علاقه مندی ها (Bookmarks)