به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36

موضوع: من کیستم؟

  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    من راجع به مردونگی صحبت نکردم. گفتم شمایی که اینا رو می گید چرا اینا رو نمی بینید؟ شمایی که مرتب از اجحاف در حقوق زنان صحبت می کنید حتی به ذهنتون اومده تا لحظه ای که خواستگار براتون میاد شما غیر از اون مبلغ جهیزیه حتی نیاز نیست که زحمت کوچکنرین کاری رو بخودتون بدید. اون وقت مردی که باید بیاد خواستگاری خانوم تو این شرایط مالی اسفبار این کشور علاوه بر اون تحصیلاتی که معمولا تو دید خانومها باید بیشتر از زن باشه(معمولا عرض می کنم) دو سال از عزیزترین روزهاشو تو سربازی گذرونده. 6-7سال کار کرده تا این شرایطو فراهم کرده. به محض عقد هم خودش رو زیر 100-200میلیون مهریه می ندازه.بی شک تو ذهن عمده شما این تصور میاد که خوب دندش نرم . مرده دیگه! خوب اگر اونجا مرده یه سری جاهای دیگه هم باید مرد باشه.مرد بودن مترادف با وظیفه در تضاد با حقوق که نیست! هست؟ اگر منصفانه برخورد کنید منصفانه جواب می گیرید. از طبیعت منظورمه نه از من حقیر!

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    "من در فریادهای شبانه شوهرم، وقتی دیر به خانه می آید، چند تار موی زنانه روی یقه کتش است و دهانش بوی سگ مرده می دهد، «سلیطه» هستم."
    عمده مردان ایرانی در حال حاضر همچین برخوردی رو با یک زن دارند؟! آقای مدیر همدردی ممنون می شم در این موارد هم واکنش نشون بدید!

  3. #23
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 23:30]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,187
    سطح
    100
    Points: 325,187, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    سلام santatian
    ببینید،‌ اینجا شما می توانید انتقاد كنید،‌نظر بدهید و رای خود را بدهید. آن چیزی كه من از شما می خواهم نوع ادبیات به كار گرفته شده است و در ضمن من از همه كاربران می خواهم نه شخص شما.
    به جای اینكه مستقیما یكدیگر را هدف قرار دهیم. و با احساسات نهفته و منفی یكدیگر را متهم كنیم. بیاییم به طور روشن نظرات خود را و نقد های خود را و استدلالهای خود را بیان كنیم. كاری به ‌خانم و آقای x , y نداشته باشیم.
    شما خودتون هم بهتر می دانید چه خانم و چه آقا وقتی اشتباه می كنند ما هم انتقاد داریم و اگر كارهای صحیحی هم انجام می دهند ما هم تشویق می كنیم.
    البته شاید از نظر حقوقی به قوانین و دید جامعه انتقاد داریم ،‌خب محترمان در بخش حقوق ما می توانیم این بحثها را با دلایل شرح دهیم. چه ضرورتی دارد چاقو برداریم و به جان یكدیگر بیفتیم.
    واقعا با روشهای عصبانی و داد و فریاد نمی توانیم طرف مقابل را مجاب كنیم كه درست می گوییم.
    من هم مانند شما یك مرد هستم. حرفهای شما را می فهمم. احساسات شما را هم درك می كنم. چون اگر شما تجارب شخص خود را به همراه داری،‌ من به خاطر كار حرفه ای خود صدها مورد شاید شدیدتر از شما را نیز شاهد بوده ام. همچنان كه شاهد دردها و رنجهای خانم ها بوده ام.
    واقعیت این جنسیت نیست كه مشكل ساز است .
    این مهارتها ،‌آگاهی ها،‌تربیت ها ،‌ نوع اختلالات شخصیت و خیلی چیزهای دیگر هست كه باید اصلاح شود.
    پس بهتر است انرژی خود را روی محتواهای قابل اصلاح بگذاریم ،‌نه صرفا فریاد زدن بر سر هم.
    اینجا یك تالار مشاوره ای هست.
    اگر انتقاد شما را مبنی بر اینكه اینجا اكثرا خانمها هستند و از هم حمایت می كنند ،‌ بپذیریم،‌ پس چنین نتیجه ای می گیریم كه وقتی خانمها وقت خود را صرف تصحیح زندگی می كنند،‌آقایان به كارهای دیگری كه مهم می دانند می پردازند. در واقع آقایان خیلی مسائل مهمتری از اصل زندگی دارند و این چالش برانگیز هست.
    حتی در همن تالار كه تعداد آقایان هم زیاد است،‌اگر دقت كنید نقش حمایت گرانه آنها نسبت به خانمها كمتر است و بیشتر در موضوعات محتوایی شركت می كنند.

    پس بهتر است كمك كنیم تا بحث ها منطقی پیش می رود. حالا شما بیا نظری مخالف بنده بده ،‌ من استقبال می كنم. اما اگر بنا باشد یكدیگر بتازیم و به هم بگوییم تو مزخرف می گویی،‌خودخواهید و .... ،‌ این ادبیات در این تالار جایی ندارد

  4. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    درود
    ممنون
    مدیر گرامی صحبت از اینه که چرا اجازه داده می شه پستهایی مطرح بشن که تا این حد ناجوانمردانه مردی رو که اون هم بسیار برای زندگی مشترک زحمت می کشه مورد هجوم قرار بگیره. تعدد این قضیه نشونه نقش حمایتی نیست. به هر حال چشم. من سعی در بهبود ادبیات خودم دارم.
    ممنون از راهنماییتون

  5. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: من کیستم؟

    سلام
    من معذرت می خوام اگه تند رفتم آخه خیلی بد از جنس خودشون طرفداری می کنن
    در عوض اون مهریه ای که می گید نمیدونم چند هزار سکه طلا آیا تا حالا چند تا خانم بوده که بی دلیل بخواد مهریش رو بگیره و چند نفرآقا بوده که داده ؟
    تازه اگر هم بدون دلیل بخواد حقشه چطور موقع جهیزیه و هزار رسم و رسوم دیگه باید متقبل بشه و می شه . ولی نوبت خودتون که رسید توقع بی جا می شه؟
    از طرفی هم حق با شماست نمی شه از اول همه چیز داشته باشه ولی باید یک جو غیریت و جنم و عرضه و منش و شخصیت و عاطفه که داشته باشه !!!
    این ها هم براتون خرج داره؟

  6. #26
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 23:30]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,187
    سطح
    100
    Points: 325,187, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    سلام santatian
    با تشكر از همراهی و همكاریتون
    در مورد پستها كه فرمودید تا وقتی كه با قوانین تالار مغایرت نداشته باشد و صرفا نظرات ،‌انتقادات و پاسخگویی باشد به نحوی كه به شخصیت كسی اهانت نشود،‌ مدیریت تالار دخالتی نمی كند. شما هم می توانید نظرات مثبت خود را درمورد آقایون و مشكلاتشون طرح كنید و از این بابت كسی نمی تواند متعرض شما بشود.
    به هر حال وقتی هزاران نفر با فرهنگ و تحصیلات و عقاید و نظرات و احساسات گاها حتی متضاد یكجا فعالیت می كنند تضارب آراء اجتناب ناپذیر است. مهم اینست كه قواعد این گفتگو و تعامل را بدانیم و با احترام روی نظرات خود تاكید كنیم.

  7. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من کیستم؟

    شیلای گرامی به هیچ وجه خرج نداره. شما به عنوان همسر و خانوم خونه به یک مرد که بزرگترین مشکلش ابراز احساساتشه کمک کنید.در ضمن من باز هم می گم نمی شه همه چیز رو با هم داشت. یعنی(هم بار عاطفی و هم مادی خونه رو به طور کامل به دوش بکشه). من ممنونم از لطف شما در پذیرفتن اینکه یخورده تند رفتید. من هم از بابت ادبیات نامناسبم عذر می خوام.

  8. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    آقای سنگ تراشان با تشکر از صحبت های زیباتون. کاش روزی بشه که ما همه بتونیم نقاط منفی شخصیتیمون رو اصلاح کنیم و تا حد اعلا به خوب بودن و کامل بودن نزدیک بشویم.
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  9. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من کیستم؟

    شیلا جان موضوع جالبی رو عنوان کردی. باید کمی روش فکر کنم. ولی حتما منم نظرم رو می گم عزیزم.
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  10. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: من کیستم؟

    نمي دانم چرا زماني كه آقاي santatian نظرات خودشونو مي گويند من اصلا ناراحت كه نمي شوم هيچ،‌احساس مي كنم بيراه هم نمي گويد .
    اما به دليل اينكه كمي تند صحبت مي كنند اكثريت جبهه گرفته و سعي در قبول اين عقايد ندارند.
    همه نظرات بر همه افراد عموميت ندارد اما كمي تأمل روي اين عقايد هزينه اي ندارد. همه افراد مي توانند با كمي انديشه سعي در اصلاح خود بنمايند.
    صحبتهاي آقاي santatian زنگ خطري است براي خانمهايي كه ناخواسته تند مي روند و يادشان مي رود كه با عزيزترين خود كه همسرشان است چه مي كنند.

    در مورد پستهاي اول نيز جالب است بدانيم كه اين فرهنگ را خودمان جاري كرده ايم. خانمهايي هستند كه خود را از هر جعه ضعيف و محتاج مي دانند و سعي نمي كنند كمي از توانمنديهاي خود استفاده كنند و تماما بار خود را بر دوش مرد مي گذارند در اين صورت مرد خود را محق مي داند كه از القابي استفاده كند.
    گروه ديگري از خانمها هم مي خواهند خود را مهم جلوه دهند و در مواردي ادعاي برابري با مرد مي كنند كه در واقع غير ممكن است و هر جا هر صحبتي كه از روي تعصب باشد آنهم تعصب بي جا گوش شنوايي هم نخواهد داشت . پس راه به جايي نمي برند.
    گروهي ديگر از خانمها هم هستند كه منطقي با مورد برخورد مي كنند اما چون تعدادشان اندك است صدايشان به هيچ جا نخواهد رسيد
    بهتر است اين افراد فرهنگ را در خانواده خود جاري كنند تا به مرور به جامعه انتشار پيدا كند.
    بهتر است واقع بين باشيم. خود را بشناسيم. ماهيت و توانايي زن را بشناسيم و به اندازه آن چه كه هستيم از جهان و خلق جهان انتظار داشته باشيم.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.