من راجع به مردونگی صحبت نکردم. گفتم شمایی که اینا رو می گید چرا اینا رو نمی بینید؟ شمایی که مرتب از اجحاف در حقوق زنان صحبت می کنید حتی به ذهنتون اومده تا لحظه ای که خواستگار براتون میاد شما غیر از اون مبلغ جهیزیه حتی نیاز نیست که زحمت کوچکنرین کاری رو بخودتون بدید. اون وقت مردی که باید بیاد خواستگاری خانوم تو این شرایط مالی اسفبار این کشور علاوه بر اون تحصیلاتی که معمولا تو دید خانومها باید بیشتر از زن باشه(معمولا عرض می کنم) دو سال از عزیزترین روزهاشو تو سربازی گذرونده. 6-7سال کار کرده تا این شرایطو فراهم کرده. به محض عقد هم خودش رو زیر 100-200میلیون مهریه می ندازه.بی شک تو ذهن عمده شما این تصور میاد که خوب دندش نرم . مرده دیگه! خوب اگر اونجا مرده یه سری جاهای دیگه هم باید مرد باشه.مرد بودن مترادف با وظیفه در تضاد با حقوق که نیست! هست؟ اگر منصفانه برخورد کنید منصفانه جواب می گیرید. از طبیعت منظورمه نه از من حقیر!





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)