مشکلی که من دارم در مورد بیکاریه...
این مسئله شاید برای خیلیا پیش اومده باشه - نه اینکه کار نباشه، نه ... فقط بعضی شرایط و دلایل باعث میشه هرکاری رو نتونیم یا نخوایم انجام بدیم ...
حالا فرق نمیکنه دیپلم باشه یا لیسانس یا فوق لیسانس... سوال من اینه که یک چنین شخصی(مورد من یک دختره ) چطور میتونه درآمدی کسب کنه تا وقتی که بتونه یک کار ثابت پیدا کنه با درآمد عالی..
و چه راههایی هست پیشرفت کنه ...پیشنهاد شما چیه ؟ چه کارهایی بنظرتون میرسه؟!
با توضیح باشه بهتره ممنون میشم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)