به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array

    من عزت نفس دارم

    در جواب ب شیدا و فرشته مهربان :اره راست میگید اگم لختم برم یا چادرپیچ واس خدا مهم نیست یادم باشه این جملتو حفظ کنم
    برم بشینم درس بخونم بهتر از بحث کردن با یه سری ادم مرفه بیدرده که حتی نیازم به ازدواج ندارن چون خودشونو با دوس پسراشون سرگرم میکنن

    کسی نمیتونه واس کسی نسخه بپیچه مگه اینکه تو جای من باشه امیدوارم توجایگاه من قرار بگیرید اونوقت میفهمید چی میگم
    طرف رشتش روان شناسیه رفته دماغ عمل کرده این عجب اعتماد بنفسی. دارها بعدمیاد از اعتماد بنفس برمن میگه ساناز تو اعتماد بنفس نداری خخخ اینجانه تو یه سایت دیگه
    طرف رفته باهزار نفر سکس کرده بعد چون از سکس سیر شده پسرارو تحویل نمیگیره بعد میاد بمن میگه تو عزت نفس نداری جالبه
    دقت کردید بین دوستامم هستن تمام کساییکه چنبار سکس داشتن چنان عزت نفسی دارن مثلا نامزدش ولش کرده رفته ازدواج کرده عین خیالش نیس حالامن بودم یه سال عزاداری میکردم واقعا چرااا؟
    شاید اگه منم برم سکس کنم عزت نفسم میره بالا
    مثلا عکس سامانو بهش نشون دادم میگه این چقد زشته ساناز خاک تو سرت که عاشق این شدی اعتماد بنفسش منو کشته واقعا
    وقتی من نفس امارمو له کردم ینی عزت نفس دارم وقتی باوجود عشق نرفتم ینی عزت نفس دارم هی یچیزیو خوندید از یجا مدام تکرار میکنید
    باباجان از طرز نوشتهای من میفهمید که چقد اعتماد بنفس دارمو حرف خودمو فقط قبول دارم اگه دقت کردید مدام میخواستم اثباتش کنم این ینی اعتماد بنفس
    عزت نفس ینی چی؟؟ینی که بگم وای همه منو میخواناهمه دوسم دارن من کسیو تحویل نمیگیرم
    نه اتفاقا عزت نفس من از هرکسی بیشتره ینی خودمو شناختم خودمو دوس داشتم حتی بیشتراز سامان
    اصن اون پسره راس میگفت که اگه دوسم داشتی میومدی سکس
    درسته هرکی که هرکیو دوس داره دلیل نمیشه بره
    ولی من خودمو ازون بیشتر دوس داشتم نفسمو الوده نکردم به اون یکی نفس اماره گفتم بشین سرجات تو غلط کردی که عاشق اون شدی تو بیجا کردی که به اون هوس داری
    چون بمن پیشنهاد شده بود من در سردوراهی بودم
    ممکنه به یکی پیشثهاد نشه من ولی وسوسه شدم نفسمو دوس داشتم
    از اقای علیرضا شکوه امیدوار اعجازعشق باغبان تشکرمیکنم
    راستی شکوه من بهت پول میدم بیا تو تایپیکام ب سامان فش بده خخخ نمیدونی چقد دلم خنک میشه انگار روم اب سرد میریزن

  2. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    رنگین (جمعه 15 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عزت نفس نداشتم اونیم که داشتم نابود شد
    توسط felor در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 96, 19:55
  2. عزت نفس
    توسط شیدا. در انجمن کارگاههای آموزشی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 05 آذر 95, 05:22
  3. **::**::** عزت نفس ..... اجزاء و علائم **::**::**
    توسط فرشته مهربان در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 13:11
  4. ملکه باش! قدرت و عزت خود را حفظ کن
    توسط single در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 20:17
  5. 41 راهبرد افزايش عزت نفس
    توسط shabe barooni در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 08:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.