به نظر من حتما یک پیامک بده، مثلا در مورد همون کتابها که گفتید پیش شما هست، شماره شما رو تازه دیدم توی جزوه، اگه کتابهاتون رو لازم دارید به دستتون برسونم، یا جواب میده یا نمیده(اگر مطمئن هستی ازدواج نکرده البته)
تشکرشده 91 در 41 پست
به نظر من حتما یک پیامک بده، مثلا در مورد همون کتابها که گفتید پیش شما هست، شماره شما رو تازه دیدم توی جزوه، اگه کتابهاتون رو لازم دارید به دستتون برسونم، یا جواب میده یا نمیده(اگر مطمئن هستی ازدواج نکرده البته)
mahya_mo (پنجشنبه 14 اسفند 93),rechtfertigung(جمعه 15 اسفند 93), کامران (جمعه 15 اسفند 93), واحد (شنبه 16 اسفند 93)
تشکرشده 87 در 39 پست
به نظر منم یه بهونه ای جور کن و ریسکشو بکن البته با مسئولیت خودت و پذیرش عواقب احتمالی که میتونه برات پیش بیاد کلا توی این فروم با دوستی مخالف هستن ولی من با دوستی کنترل شده مخصوصا از جانب دختر موافقم بخوایم یا نخوایم جامعه ما مثل جوامع دیگه که یا قبلا رفتن یا مثل ما دارن میرن داره میره به سمت اینجور ارتباطات و ما نمیتونیم با تغییرات بجنگیم
mahya_mo (جمعه 15 اسفند 93),rechtfertigung(جمعه 15 اسفند 93)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
دو سال پیش یکی یه شماره ای روی یه جزوه ای نوشته داده دست شما،
بعید میدونم در حال حاضر حتی اسم شمارو هم یادش مونده باشه!
ضمن اینکه ممکنه پسری به خاطر نداشتن شرایط ازدواج یا خجالتی بودن یا هر مانع دیگه ای علاقه اش رو ابراز نکنه،
اما اینکه شماره اش رو بنویسه رو جزوه و بده به شما و منتظر تماست باشه، یکم خنده دار بنظر میرسه !
جلب نظر پسری که بعد از دوسال هنوز مطمئن نیستی نظرش راجع بهت چی بوده چه لذتی داره ؟!
منتظر کسی باش که با تمام وجود بخوادت
نه کسی که حتی جرئت نکرده شماره اش رو محترمانه (حالا با هر قصدی ) بهت بده
ابراز علاقه به یه پسر هیچوقت درست نیست اما خواستگاری از یه پسر در شرایط خاصی می تونه درست باشه
نه شما اون شرایط رو نداری و نه اون پسر.
موفق باشی
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
ویرایش توسط meysamm : جمعه 15 اسفند 93 در ساعت 20:48
mahya_mo (جمعه 15 اسفند 93), کیت کت (شنبه 16 اسفند 93), نادیا-7777 (شنبه 16 اسفند 93), شیدا. (جمعه 15 اسفند 93)
تشکرشده 18 در 9 پست
ممنونم از اینکه وقت گذاشتین خارپشت گرامی. راستش جلب نظر پسری که مطمئن نیستم نظرش راجع به من چیه لذتی برام نداره من به خاطر معیارهایی که داشتم و در ایشون بود و اینکه فکر میکنم به خصوصیات من نزدیکه پیگیر این قضیه هستم. وگرنه هیچوقت حاضر نمیشدم با یه پسر تماس بگیرم و اصلن این کارو دوست ندارم. من انتظار ندارم کسی که کامل منو نمیشناسه با تمام وجود منو بخواد و اگر چنین کسی هم باشه علاقش برام ارزشی نداره. خیلی دیدم پسرای با جرئتی که ارتباط برقرار کردن با دخترا به هر دلیلی براشون راحت بود و هر پیشنهادی حتی ازدواج رو راحت بیان میکردن ( با وجود اینکه میدونستن شرایطشو ندارن و ....)تو چهار سال دانشگاه حداقل به سه تا دختر پیشنهادهایی از این قبیل رو دادن. معمولا پسری که ارتباط برقرار کردن با دخترا و هر پیشنهادی حتی صرفا دوستی براش سخت تره به نظر من قابل اعتمادتره . البته من هیچ اصراری ندارم بگم که ایشون حتما بهم علاقه داشته یا هدفش خیر بوده و ... ولی حداقل اینکه میدونم ایشون که متوجه علاقم شده بود اگر اهل دوستی و ... بود راحت میتونست چند سال منو معطل خودش کنه و بعدش ول کنه بره.
meysamm (جمعه 15 اسفند 93), milad.mehr (شنبه 16 اسفند 93), واحد (شنبه 16 اسفند 93)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
چون ابراز علاقه و درخواست دوستی نکرده، حتما آدم درستی بوده؟!
چطور میگی قابل اعتماده؟!
خیلی اشتباه کرده که شماره اش رو توی جزوه ی یه دختر نوشته !
من نمیگم آدم درستی نبوده، ولی یا از روی بچگی، یا بی عرضگی یا بی تفاوتی اینکارو کرده
در هر صورت نباید این مسئله رو به نجابت یا حیای اون فرد نسبت بدی
دو سال پیش اشتباه کردی که به یه پسر (هرچند با شخصیت و محجوب و فلان ) محبت کردی و غیر مستقیم ابراز علاقه کردی
با توجه به اینکه به روابط خارج از ازدواج اعتقاد نداری، خودت هم متوجه اشتباهت هستی
متوجه هستی که این دوسال هم بیخود خودت رو درگیر کردی !
حالا هم داری اشتباه میکنی
بابت اشتباه قبلیت غرورت خدشه دار شده، میخوای جبرانش بکنی ولی این راهش نیست.
اگر به هر دلیلی جواب رد بشنوی (به دلیل نداشتن آمادگی برای ازدواج یا هر چیز دیگه) چه اتفاقی میفته ؟
به این فکر کردی ؟
ضمن اینکه فارغ از همه این حرفا، یه بار دیگه دو دو تا چارتا کن ببین واقعا معیارهات رو داشته ؟
هم شهریت نیست، احتمالا اختلاف سنی مناسبی باهات نداره و ... بقیه اش خودت رو بگو .
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
mahya_mo (یکشنبه 17 اسفند 93)
تشکرشده 18 در 9 پست
خارپشت جان یکم با من مهربون تر باش خومن که نگفتم حتما آدم با حیا و نجیبی هست فقط گفتم نسبت به پسرایی که راحت رابطه برقرار میکنن و در مورد اینجور چیزا راحت صحبت میکنن به خاطر چیزایی که دیدم احساس خوبی ندارم.حالا این احساس منه، ممکنه اونا واقعا آدمای خوبی باشن. یعنی شاید اگر این پسر همون اول راحت میومد حرفشو ( حالا هرچی) میزد من نسبت بهش احساس بدی پیدا میکردم. شما درست میگین من که به روابط خارج از ازدواج اعتقاد نداشتم نباید اصلا خودمو درگیر میکردم. ولی اینکه گفتم ابراز علاقه منظورم فقط در حدی بود که متوجه توجه من بشه نه اینکه مثلا محبت خاص و غیر متعارفی بهش کنم. این سوالایی که شما ازم میپرسی رو هزار بار از خودم پرسیدم. مستقیم که اصلا باهاش تماس نمیگیرم، اگر مثلا جواب پیامک اشتباهی رو نداد ( به قول شما جواب رد داد) حداقل تکلیفم مشخص میشه و مطمئنم که بعد از اون دیگه هرگز بهش فکر نمیکنم. فقط دلم نمیخواست خودم در موردش قضاوت کنم. من به خاطر اینکه احساس کردم شخصیتش نزدیک به شخصیت منه فکر کردم که میتونیم با هم زندگی خوبی داشته باشیم و علاقمو بهش نشون دادم نه اینکه مثلا به خاطر نجابت و با شخصیت بودن و ویژگی های خاص دیگه. نمیدونم شما آقا هستی یا خانوم ولی چرا فکر میکنید که ابراز علاقه من اشتباه بوده؟ یعنی یک خانم نمیتونه همسرشو حداقل غیر مستقیم انتخاب کنه؟
ویرایش توسط mahya_mo : یکشنبه 17 اسفند 93 در ساعت 02:16
آنیتا123 (یکشنبه 17 اسفند 93)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
دوست عزیز
من کاملا مهربانانه می نویسم، شاهدش هم اینکه توی یه تاپیک این پست سومه
اینکه چطوری یه ارتباط دوباره رو ایجاد کنی، مرحله دوم هست
مرحله اول اینه که دلیل ایجاد ارتباط، محاسن و معایبش و شاید عواقبش رو بررسی کنی.
من هم پیرامون مرحله اول دارم نظرمو میگم
والا در اینکه یه پیامک، شما یا ایشون رو نمیکشه شکی نیست!
همونطور که کامران میگه اینجا هرکس از ظن خودش یار شما میشه
من کار دو سال قبل شما رو اشتباه میدونم، چون دو سال طول کشید تا بتونی فراموشش کنی
شاید اگر خودت پاپیش نمیذاشتی، کمتر طول میکشید
در مورد ابراز علاقه به پسر قبلا نظرمو گفتم،
نظر شخصی من شاید خیلی به درد شما نخوره
اما فارغ از جنسیت ، یعنی حتی اگه پسر بودی و به دختری که شرایط ازدواج نداره، ابراز علاقه مستقیم یا غیرمستقیم می کردی
قطعا بازم می گفتم کارت اشتباهه
من اعتقاد دارم احساسات و عواطف، قبل از اینکه بروز پیدا کنه، خیلی راحتتر قابل مهاره
بر اساس این اصل کاملا شخصی هست که میگم دو سال پیش اشتباه کردی و این پیامک کذایی هم اشتباه خواهد بود
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
mahya_mo (یکشنبه 17 اسفند 93), مهرااد (سه شنبه 19 اسفند 93), بانوی آفتاب (دوشنبه 18 اسفند 93)
تشکرشده 72 در 34 پست
با سلام
من با نظر کامران موافقم،شما دوران دانشجویی باهم آشنا شدین پس تا حدودی هم و میشناسین...
شما واسه رهایی ازین برزخ اس بده یا زنگ بزن،ولی اویزون نشی که کار خراب میشه:-)
و بعد...
اگر پسری دختری رو واقعا بخواد،قصدش ازدواج باشه اونو از دست نمیده وبهش پیشنهاد میده وحرف دلش رو به دختره میزنه...
من قبلا تاپیک زدم و مشکلمم همین بود،میتونی بخونی وجواب دوستان رو هم ببینی...
منم با همه خجالتی بودن و یکم مغرور بودنم باز احساسم رو به ایشون گفتم جوابم روهم شنیدم،از برزخ درومدم.
به شماهم به این خاطر گفتم اس بده تا از برزخ در بیای وازفکر اون اقا هم دربیای و بتونی به زندگی عادی ات ادامه بدی و خودتو سرزنش نکنی که چرا نگفتم...
هر چند الانشم همه چی روشنه:-(
موفق و کامیاب باشی...
تشکرشده 1,301 در 451 پست
سلام دوست محترم...چند روز پیش من براتون نظر جامعی نوشتم... که متاسفانه حواسم به سه پست در یک روز نبود... بعدش هم سیستم ریست شده بود و مطالبم پاک شده بود...
جالبه میبینم بعضی دوستان کلا خوشبینانه یا بد بینانه میگن....
ببنید من جز پست اول شما پست دیگه ای نخوندم...به چشمم خورد مثلا فکر کنم از دوشهر مختلف هستید و.. کلا من این ازدواج ها رو میگم انجام نشه بهتره...
به هر حال اگه فکر می کنید اون اقا می تونست مورد خوبی باشه برای ازدواج پس بقیه حرفامو بخونید..
ببنید اگه شما ترم اول یا دوم بودید می گفتم معلوم نیست اون پسر چیکاره هست (منظورم برای دوستی میخواد یا ازدواج و..)..ولی پسری که تا ترم اخر سر به زیر بوده و مثل همه شخصت اصلیش تا حدودی رو شده...پس قضیه فرق داره...
ممکنه اون اقا میخواسته با شما دوست شه و تواناییشو نداشته این راهو برای دوستی انتخاب کرده و...
ولی من میگم ممکنه اون اقا واقعا شما رو برای ازدواج می خواسته... بعدش اونم مثل همه ی پسرا که شرایط ندارند توی اون سن با خودش فکر کرده خواستگاری کنه خودشو خراب کرده و دیگه اون راهو برای اشنایی بیش ترو حرف دلش پسندیده...مخصوصا این که گفتید بعدش بعد دادن جزوه تا چند وقت ایشون میخواسته هی خودشو از شما مخفی کنه..شاید ایشون غرورش رو جریحه دار دیده و فکر کرده که شما شماره رو دیدید و بهشون تماس نمی گیرید...
من توصیم این هست اول از یه راهی متوجه بشید ایشون ازدواج کرده یا نه....اخه اگه ایشون ازدواج کرده باشه و و اقعا شما رو برای ازدواج خواسته باشه الان بهش همه چی رو بگید ممکنه افسوس بخوره و دیگه همسر الانش رو اون جور که باید دوست داشته باشه دوست نداشته باشه...
ولی اگه ایشون مجرد باشه... بهوشن پیامک بدید بگید اقای فلانی...اگه شمارشونو عوض نکرده بودند...خودتون رو معرفی کنید...بعدش قبل هر چیز بگید منو یادتون هست ؟؟؟؟؟ بعدش ببنید ایشون چطوری استقبال میکنه ؟!؟؟ خیلی گرم و خوشحال میشه یا نه ؟!؟
بعدش همه ی حقیقت رو به ایشون بگید و از ایشون بخواید که چرا این کار رو کرده بودند و خلاصه سر صحبت رو باز کنید و باز کمک بیش تر خواستید توی تاپیک مطرح کنید...
با ارزوی موفقیت.
mahya_mo (شنبه 16 اسفند 93)
تشکرشده 744 در 192 پست
بنده شخصا این قسمتش رو موافق نیستم ، گفتن همه ی حقیقت ( در این مورد ) فکر نمیکنم کار درستی باشه ، ممکنه ایشون ظرفیت نداشته باشن .
فکر میکنم اگه بگن مثلا دنبال شماره ی یکی از همکلاسی هام میگشتم ، شمارش از گوشیم پاک شده ، من فلانی هستم ، گفتم شاید همین شمارست ، اینو توو جزوم دیدم.بعدشم احتمالا اون آقا خودش رو معرفی کنه با شناختن این خانم ، و بعد یه معذرت خواهی کوتاه بخاطر اشتباه گرفتن شماره
بعدش دیگه فکر میکنم کار این دوستمون به نحو احسن انجام شده و بقیشو بسپاره به اون آقا
اگه مایل بود خودش اقدام میکنه ، اگه اون آقا هیچ اقدامی نکرد یعنی دوستمون هم باید به کل فراموشش کنند...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)