به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array

    همه چیز خوبه ولی سر خریدهای عقد الکی الکی حساس شدم.

    سلام دوستان

    من توی دوران نامزدی هستم.تقریبا همه چیز داره خوب پیش میره.ولی من باز دارم سر مسائل

    الکی حساس میشم.

    نامزد من اصلا خسیس نیست.وقتی بیرون میریم خوب خرج میکنه.برام هدیه میخره.غیر از اینها برای

    نشون هم برام نیم ست آوردن.

    فقط یه چیزی هست که ذهنم رو مشغول کرده.ما قراره برای عقد جشن بگیریم که طبیعتا با دختره.

    فقط یه چیزهایی هست که تا اونجایی که من میدونم با داماده.

    مثل لباس من یا آرایشگاه و عکاس.

    ولی نامزد من میگه ما رسم داریم همه اینها با دختره.

    با اینکه سرویس طلای خیلی خوبی هم برام خریدن.

    من ابدا مسایل مادی برام مهم نیست.ولی یه ذره برخورده بهم.

    ضمن اینکه من کلا هیچ وقت تو زندگیم راجع به مسایل مادی صحبت نمیکنم.یعنی همیشه فکر

    میکردم باید مناعت طبع داشته باشم و چیزی از کسی نخوام.خوب وضعیت خودمم از نظر مالی خوبه.

    حالا سوالای من از شما؟

    1-شما تا حالا همچین رسمی رو که نامزد من گفته شنیدین کسی داشته باشه؟یا خودتون داشتین؟

    2-به نظرتون با توجه به لارج بودنش در بقیه موارد این موضوع نگران کننده نیست؟

    3-من چه عکس العملی نشون بدم؟مامانم میگه خیلی زشته تو خودت لباس خودت رو بخری.

    ولی خود مامان هم اینجوری نیست که روش بشه این موضوع رو به خانواده نامزدم بگه.

    این چیزها رو فقط به من میگه و اذیتم میکنه با حرفهاش.

    اینم بگم که من کوچکترین چیزی به روی نامزدم تو این مورد نیاوردم.

    من چیکار کنم؟خودم فکرم اینه که بیخیال شم و هزینه هام رو خودم بدم.اونم که جشن عروسی

    میگیره.

    ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. 5 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 23 بهمن 93), meinoush (دوشنبه 20 بهمن 93), sasha (دوشنبه 20 بهمن 93), میشل (دوشنبه 20 بهمن 93), شیدا. (دوشنبه 20 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** برای رسیدن به همه چیز باید از همه چیز گذشت **
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اسفند 03, 03:10
  2. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  3. لبریز از ترس
    توسط سارا بانو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 19:11
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 06 آذر 89, 16:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.