سلام دوستان
مدت 2 ساله که با همکلاسی دوران لیسانسم دوست هستم . به تازگی ایشون برای آشنایی همراه خونوادشون به خونمون اومدن . من و ایشون هر دو 26 سالمونه و هر دو فوق لیسانس هستیم .البته الان داره واسه امتحان دکترا خودشو آماده می کنه . من دوستش دارم و اونم منو خیلی دوس داره ولی مشکلی که الان دارم اینه که تا حالا هرکی ما رو دیده بهم گفته تو از اون توو قیافه خیلی سرتری . من دختر زیبایی هستم و اون چهره ی معمولی ای داره .حتا خودش هم همیشه میگه دوست دارم بچمون شبیه تو بشه. . اینو پدرمم بهم گفت وقتی که اولین بار به خونمون اومدن گفت فلانی خیلی سبزس و خیلیم لاغره ولی مامانم گفت پسرا بعد ازدواج تپل میشن.سعی میکنم دهن بین نباشم و لی حرفای دیگران داره کم کم روم تاثیر منفی میذاره مخصوصا الان که همش داره درس میخونه و به خاطر استرس خیلی لاغرم شده.
اصلن نمیدونم وقتی یکی بهم اینو میگه چه عکس العملی باید نشون بدم . اولای رابطه زیاد به چشمم نمیومد الان که مشکلات دیگه ای هم پیدا کردیم این مساله بیشتر به چشمم میاد.
از اونایی که متاهلن میخوام بپرسم این مساله چقد بعد ازدواج اهمیت پیدا می کنه؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)