به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 18:21]
    تاریخ عضویت
    1393-7-15
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    87
    سطح
    1
    Points: 87, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عصبی بودنم شوهرم رو ازم دور کرده

    سلام من با اخلاق بدم شوهرم رو از خودم زده کردم خیلی عصبی هستم بخاطر اینکه تو خونه پدریم پدرومادرم خیلی باهم دعوا میکردن و مشکلات زیادی داشتم باعث شد کلا آدم عصبی ای بشم که خیلی زود از کوره در میرم و با شوهرم دعوا میکنم دعواهامون لفظیه
    وقتی آروم هستم اخلاقم خوبم ولی تا یه اتفاقی بیفته خیلی زود سر شوهرم داد میزم مغرور هم هستم با اینکه شوهرم خیلی آروم باهام برخورد میکرد ولی الان دو سه ماهه که احساس میکنم دیگه دوستم نداره کمتر باهام حرف میزنه دیگه شاد وپرانرژی نیست زیاد رغبت نشون نمیده که بریم تفریح مثلا پارک جنگل دریا دیگه محبت نمیکنه
    مهمتر اینکه رابطه (ج) هم کمتر شده که اینم من خودم مقصرم خیلی ردش کردم البته تا حدودی شوهرم هم مقصر بود من از هرچیری که ناراحت بودم و حوصله نداشتم ردش میکردم اینکه میگم شوهرم مقصر بود هم بخاطر علاقه زیادش به رابطه میگم وگرنه هیچ تقصیر دیگه ای نداشت
    تقریبا20روز پیش 1بار رفتم سمتش گفت نه تازه متوجه شدم وقتی بهش میگفتم نه چقدر بهش سخت میگذشت
    میدونم بخاطر اخلاق بد خودم هست که کم شده
    خیلی سرش داد میزنم و تحقیرش میکنم به خانوادش هم خیلی بدوبیراه میگم
    هردفعه به خودم میگم دیگه عصبی نمیشم اما باز دوباره عصبی میشم
    دکتر رفتم یه سری قرص داد ولی هیچ فایده ای نداشت قرص که اخلاق آدم رو خوب نمیکنه ایراد از ذهن من هست
    سر چیزای ساده بهش گیر میدم مثلا داشت فوتبال میدید و تخمه میخورد پوست تخمه ریخت رو زمین کلی سرش داد زدم و جنجال کردم
    خواهرش یه از یه روسریم خوشش اومد و ازم گرفت کلی با شوهرم سروصدا کردم
    بدون اینکه به من بگه خواهرش رو شام دعوت کرد خونمون کلی سرش داد زدم
    اکثر اوقات من مقصر هستم
    الان میخوام جبران کنم میخوام زن خوبی شم میخوام یه جوری دلش رو بدست بیارم که همون آدم بامحبت قبلی شه
    به نظرتون چطوری باهاش صحبت کنم من آدم خیلی سنگ دل و مغروری هستم اصلا محبت کردن بلد نیستم اصلا نمیتونم به خاطر بدست ابردن دل کسی حتی شوهرم خودم رو کوچیک کنم
    من24سالمه شوهرم27سالشه2ساله ازدواج کردیم

  2. 3 کاربر از پست مفید The Loser تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (چهارشنبه 16 مهر 93), سوده 82 (شنبه 19 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.