به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 41
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام دل شکسته
    به تالار همدردی خوش اومدید
    چهار سال و نیم رابطه احساسی و عاطفی و حتی جنسی آنطور که توضیح دادید، تبعات وابستگی زیادی به همراه خود دارد که فرایند انتخاب همسر را کاملا آشفته می سازد.
    نمی دانم این آقا چندسال دارند، اما باید به ازای این سالها تحصیلات عالیه داشته باشد، یا در قبال این سالها پس انداز داشته باشد، یا در زمینه ای تخصصی کسب کرده باشد. و بالاخره باید بگوید که در ازای تلف شدن عمرشون طی این زندگی چه چیزی به کف آورده است!!!!
    می دانید چرا این مسئله مهم است. برای اینکه نشان می دهد که یک فرد چقدر در زندگی خود مسئولیت پذیر بوده است، چقدر تلاشگر بوده است، چقدر متعهد بوده است، چقدر برنامه داشته است، چقدر تحمل داشته است، و چقدر منتقی بوده است. و تا چه اندازه می توان به چنین فردی با دیده مثبت نگریست. و نشان می دهد تا چه اندازه آمادگی ازدواج دارد. و چه اندازه پس از ازدواج می توان به او تکیه کرد.

    شما وقتی بیش از 4 سال بدون تعهدی با یک فرد ارتباط پیدا کرده اید، ناچارا علائم وابستگی در شما به وجود می آید اما ممکن است هیچ وقت عقد ازدواج بین شما برقرار نشود.

    با همین دور نمایی که شما به طور کلی توضیح دادید، باید بگویم به نظر این آقا مناسب ازدواج برای شما به هیچ وجه نیستند. لکن اگر تصور می کنید که ایشون تمام معیارهای لازم جهت ازدواج را دارا هستند(طبق مقالات بخش مشاوره ازدواج)، می توانید جهت بررسی جزئی مسائلتون حضورا به یک مشاور خانواده مراجعه بفرمائید تا بیشتر توجیه گردید.

    فراموش نکنید شما تاوان اشتباهات خود را می پردازید، بهتر است در تصمیم گیری برای زندگی منطقی تر برخورد کنید. وبیش از این خود را آزار ندهید.
    من هم موافقم كه بهونه اي بيش نيست اين قضيه! شكي هم در اين نيست.
    آقاي مديرهمدردي مي شه پرسيد يك خانوم تا اين سن چي كار بايد انجام بده براي زندگي مشترك آيندش؟ درآمد؟ كار؟ و...ممنون مي شم راهنمايي كنيد تا چه حد توقع داشتن مناسبه!

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 بهمن 92 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    3,960
    سطح
    40
    Points: 3,960, Level: 40
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10
    تشکرشده 10 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    کار نیست ؟؟؟ این همه کار چرا بهونه میاره ؟؟ مرد کار کردن باشه کار هم پیدا میشه میدونی به نظر من میخواد در اینده یکی دیگه رو هم تو عدم موفقیتش شریک کنه بیخیالش شو

  3. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    شما چرا انقدر احساساتي برخورد مي كنيد؟ شايد واقعا كاري در شان ايشان نباشد!

  4. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 مهر 88 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1387-6-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,630
    سطح
    37
    Points: 3,630, Level: 37
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    شما لازم نبود اینجا به آبروی زهرا قصم بدین
    قصم هم نمی دادین دوستان جواب می دادن
    به نظرم لزومی نداره آدم به خاطر هر چیز الکی چنین قصمهایی بخوره

  5. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    سلام دل شکسته
    ببین دوست عزیز از اون اول شما راه رو اشتباه رفتید و خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
    شما نباید یک اشتباه رو دوبار تکرار کنید خوتون خیلی راحت تمام این 4.5 سال رو که با این پسر بودید حلاجی کنید و ببینید مرد زندگی هست یا نه ؟
    در ثانی اگر قرار بود کاری کنه تا الان کرده بود

  6. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 89 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    190
    امتیاز
    3,652
    سطح
    38
    Points: 3,652, Level: 38
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 159 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    شما لازم نبود اینجا به آبروی زهرا قصم بدین
    قصم هم نمی دادین دوستان جواب می دادن
    به نظرم لزومی نداره آدم به خاطر هر چیز الکی چنین قصمهایی بخوره
    دقیقا همین طور هست این قسم از قداست خاص برخوردار هست
    پروردگارا
    به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم.
    دلیری ده
    تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
    بینش ده
    تا تفاوت این دو را بدانم.
    مرا فهم ده
    تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.

  7. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 اسفند 89 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1387-10-05
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    3,701
    سطح
    38
    Points: 3,701, Level: 38
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 42 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    سلام
    دوست عزیز به نظر در انتخابت تجدید نظر کن 4سال خیلی زیاد است اگر برای ازدواج میخواست حتما کاری میکرد ایا پیشنهاد داده باهمین شرایط بیاد خواستگاری؟ اگر نه مطمئن باش قصد ازدواج ندارد خوب فکر کن وتابع احساسات نشو

  8. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 آذر 88 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1387-1-20
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,031
    سطح
    40
    Points: 4,031, Level: 40
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    نگفتی این آقا جند سالشه ولی اگه فرض کنیم حداقل 27 سالش باشه.یعنی 27 ساله که هنوز از مادرش تغذیه میشه(شیر خواره){البته ببخشید}مطمئن باش بعد از ازدواج؛ تو براش همسر نیستی بلکه یه مادری که از نظر شرعی هم اجازه کاره دیگه ای هم داره.
    عزیزم بهترین کار اینه که ترکش کنی نه فقط به خاطر خودت بلکه بخاطر هردوتون.چون با این کاره تو شاید اونم به خودش بیادو دست از بچه بازی برداره و مرد بشه.
    ان شاء الله

  9. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    سلام
    من هم با نظر بقیه کاملا" موافقم که این آقا (البته اگه بشه بهش آقا گفت) اصلا" نه به درد شما و نه به درد کس دیگه می خوره.اصلا" در مدتی که با هم رابطه دارین هرکدام به چه کاری مشغول بودین که حالا به فکر کار افتادین؟ مگه همچین آدم هوسبازی میتونه یه جا بند بشه و کار بکنه تا وقتی که راههای زیاد دیگه ای برای پول در آوردن هست؟خواهر محترم ناراحت نشید اگه رک حرف میزنم چون شما نام حضرت زهرا رو بردید مجبورم و وظیفه دارم که از کار شما انتقاد کنم. اما کار شما هم به عنوان یه دختر که به قول دوستمون ایمانو در بهار زندگی هستین اصلا" درست و قابل بخشش نیست.شما از یه طرف همه رو به حضرت زهرا (س) قسم میدی که کمکت کنن اما خودت این طور که معلومه حتی یک لحظه از ایشون کمک نخواستی و الان هم نمی خوای .چون اگه غیر از این بود هیجوقت با یه پسر نامحرم تا این حد ارتباط نداشتی که بوسه رد و بدل کنین.تو فکر کن ببین نظر فاطمه زهرا در مورد این کارت چیه؟الان هم دیر نشده اگه واقعا" یه زندگی آروم و پاک می خوای به خدای توبه پذیر توکل کن و توبه کن و به فرصت خوبی که خودش برات پیش آورده فکر کن.ان شاءالله هرچه خیر و صلاح است پیش بیاید.
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  10. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 دی 87 [ 19:30]
    تاریخ عضویت
    1387-10-09
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,081
    سطح
    34
    Points: 3,081, Level: 34
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترا به آبروی زهرا کمکم کنید

    سلام
    اگه خواستگاری که براتون اومده واقعا شرایطش خوبه،بهش بگید:بخاطر مشکلات شخصی که دارم اگه براتون امکان داره 2 یا 3 ماه بعد بیا و بطور جدی در مورد ازدواج صحبت کنیم...و در این مدت به دوست پسرتون بگید من فقط 2 ماه فرصت میدم تا کار پیدا کنی و رسما،تاکید میکنم رسما بیاد خاستگاری .. ودر این مدت اصلا باهاش صحبت نکنید،بذارید هر فکری در مورد صحبت نکردنتون میخواد بکنه،و خوبیه این صحبت نکردن شما در این مدت به اینه که حداقل اگه نیومد خاستگاری ،شما چند ماه صحبت نکردین و خیلی راحت تر فراموشش میکنید،از طرفی اگه واقعا شمارو بخواد دیگه باید رسما بیاد خاستگاری و اگه نیومد به کل فراموشش کنید واصلا دلتون براش نسوزه چون 4.5 سال شما دلت سوخت و برا شما کاری نکرد ،مطمئن باش اگه براش ارزش داشتی حتما میومد وحداقل باهاتون رسما نامزد میشد.....و این آدمی که میگه منو برا کار میخوای مطمئن باش ادم عاقلی نیست واز روی احساس با شما حرف میزنه و منطقی هم نیست چون شرایط شمارو درک نمیکنه چون کار که جزئ ابتدایی ترین شرایط ازدواجه.....
    یه چیز رو هم چون خودم پسر هستم بهتون میگم که:اگه پسری واقعا دختری روبخاطر خودش بخواد و نه مسائل جنسی ویا کمبود محبت،هیچوقت وهیچوقت حاضر نمیشه با شخصی که قراره همسر آیندش بشه روابط جنسی داشته باشه،این نشون دهنده اینه که اون پسر عفت وپاکدامنی نداره...شما هم بنظر من اشتباه کردین با اون رابطه جنسی برقرار کردین ومزه شیرین شهوت رو زیره زبونش نشوندین ونگذاشتین با عقلش با شما باشه........
    پاینده باشی و به امید زندگیه سراسر عشق و محبت و اینو همیشه یادت باشه که سکس در روابط زناشویی فقط چاشنیه روابط زناشوییه وبرای تداوم اونه ، نه اینکه همه زندگی ،و این آدم مطمئننا بعدها هم بشما به چشم یک وسیله تخیله شهوت نگاه میکنه نه یک موجود دوست داشتنی و همدم.............
    ودر آخر حرف دوستمون رو در مورد قسم خوردن تایید میکنم ،بهتون بر نخوره :حضرت زهرا الگوی عفت و پاکدامنی و خیلی چیزای دیگه برا زن ها و همچنین مردها هست،بنظرم شما که عفت خودتون رو حفظ نکردین وبا پسری بطور نامشروع رابطه جنسی داشتید حق نداری آبروی حضرت زهرا رو قسم بخورید......ببخشید ناراحت شدین ولی اول خودتونو درست کنید......


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با مخفی کاری های شوهرم و رمز روی گوشیش چه برخوردی کنم؟!
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 10:24
  2. ایستگاه کنجکاوی ( در مورد نفر قبلیت کنجکاوی کن)
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 شهریور 89, 10:23
  3. عرفان داروی دردهای بی‌درمان
    توسط پندار در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 آذر 88, 00:02
  4. تاثیر بیماری‌های روانی بر الگوی خرید
    توسط Niloo55 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 09:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.