خانوم zhrh مشروب کانون زندگیتون رو می پاشه. سعی نکنید کلماتی مثل تو بی غیرتی رو به کار ببرید این کلمه که شده نقل ونبات خانومها مثل اینه که یک مرد به زنش بگه تو خراب و هرزه ای!! البته مردهای ما باید به احساسات خانومشون احترام بذارند!! من دارم می گم بهش نزدیک شید و بهش این باور رو برسونید که برای کاهش فشار روش شما کافی هستید! شما بهش می گید بی غیرت؟ مثل بچه ها می مونی؟
به هر حال با ایشون مثل یک مریض رفتار کنید. مشروب مخشون رو از کار بعضا انداخته. من برخلاف دلناز خانوم(عذر می خوام) معتقدم مشروب دقیقا پایه های زندگی مشترک رو نشونه میره. موفق باشید






علاقه مندی ها (Bookmarks)