سلام به همه دوستان
برای من خیلی مهمه که همسر آیندم یک خانم خانه دار و کدبانو باشه ولی توی جلسه اول خواستگاریام نمیدونم چطور این موضوع رو مطرح کنم که به دختر خانوم بر نخوره و فکر نکنه که من دنبال یک آشپز یا کلفت یا یه همچین چیزایی میگردم بلکه یکی از ملاکام اینه که آشپزیش خوب باشه.
آخه فکر میکنم دخترا نسبت به این سوال یکم حساسن

من با کار کردن بیرون از خانه همسرم هم هیچ مشکلی ندارم ولی دوست دارم همسرم از عهده همه کارای خونه بر بیاد (آخه مورد سراغ دارم خانوم توی یک ساله گذشته 5 بار غذا برای شوهرش درست کرده !!!!!). لطفا کمکم کنین که چه سوال محترمانه ای بپرسم که از این موضوع مطمئن بشم؟