به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 تیر 98 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    5,852
    سطح
    49
    Points: 5,852, Level: 49
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    161

    تشکرشده 223 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array

    پيش قدم شدن از سوي دختر براي آشنايي

    با سلام
    نياز به همفكري دارم. ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
    26 ساله هستم. خجالتي و تقريبا منزوي. محيط كارم و محل زندگيم ، كسي رو همفكر خودم نميبينم و حدس ميزنم احتمال اينكه كسي (از لحاظ اعتقادي و اولويت هاي زندگي) فاكتورهاي مورد نظرم رو داشته باشه كمه. و كمتر از اون ، احتمال اينكه همچين شخصي به صورت اتفاقي با من برخورد داشته باشه و همراه زندگيم باشه.
    ماههاست موقع برگشت از محل كارم، داخل اتوبوس پسري رو ميبينم و حدس ميزنم ممكنه همون ويژگي ها رو داشته باشه. ولي شناختي ازش ندارم. هيچ وقت همكلام نشديم چون هيچ برخوردي نداريم و نميشه داشته باشيم. (داخل اتوبوس ميبينمش و زودتر از من سوار ميشه و پياده ميشه و داخل اتوبوس هم كه نميشه جلوي چشم همه صحبت كنيم.). از راننده اتوبوس كه آدم قابل احتراميه (و ميديدم كه هميشه با اون آقا صحبت ميكنه) به يه بهونه اي اسمش رو پرسيدم و راننده هم چون فاميليش رو نميدونست بعدا از اون آقا پرسيد و اسم و شمارش رو بهم داد(نميدونم اون آقا ميدونه من شمارش رو دارم يانه) . تا اينجاي شناخت، هم تحصيلاتش مث من خوبه و هم ظاهرش كه بسيار بسيار ساده ست (اين مساله يكي از فاكتورهاي مهم منه) و هم اينكه با سرچ كردن اسمش در گوگل متوجه شدم در يه زمينه علمي فعاليت داره .
    با اين تفاسير نميدونم چجوري باهاش ارتباط رو شروع كنم. تنها هدفم فهميدن اينه كه اصلا اون آقا فاكتورهاي مورد نظر من رو داره يا خير. كه اگه متوجه بشم نداره ديگه توجهي نخواهم داشت. ميخوام بشناسمش چون ممكنه مث خودم باشه و اين تنها فرصت من براي پيدا كردن يه همراه مث خودم باشه.
    چجوري باهاش ارتباط رو شروع كنم؟راههاي ارتباطي: موبايل، ايميل،فيسبوك
    من حتي توي فيسبوك هم منزوي هستم و فقط خواهر و برادرم تو ليست دوستانم هستن. چون تنها دليل عضويتم ، دنبال كردن گفتار شخصيتهاي سياسي و بعضي اخبار و بعضي صفحات علميه.
    ترسم از اينه كه تو سايت فيسبوك درخواست دوستي بدم و اين كارم شبيه دختراي جلف باشه كه دنبال دوست پسر هستن
    اميدوارم درك كنيد كه چقد همچين فرصتي كم پيش مياد براي من. اطرافم هيچ پسر ساده اي نميبينم و همه دختر و پسرا دنبال ظواهر بي ارزش زندگي هستن و خيلي هم به هم ميان. هيشكي يه صفحه كتاب نميخونه و تحصيلاتي هم ندارن.من باهمه فرق دارم و اون آقا هم با همه فرق داره

  2. 2 کاربر از پست مفید nahid-111 تشکرکرده اند .

    Esssssi (چهارشنبه 18 تیر 93), اثر راشومون (پنجشنبه 01 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهكارهايي براي پيشگيري خيانت شوهران
    توسط ترنم جون در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 دی 90, 12:11
  2. عدم توانايي ورود به پيام خصوصي
    توسط fereshth در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 اسفند 87, 23:14
  3. راهي بسوي تكــــامل
    توسط elina در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 87, 13:31
  4. بسوي معراج
    توسط Search در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 87, 14:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.