به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 40
  1. #21
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آشفته جان،

    باید یه تغییر اساسی توی برنامه های زندگیت بدی.
    شما که خانه داری، وقت کافی داری لازم نیست که پسرت بره پیش خانواده ات.
    وقت و برنامه هر دو نفرتون را چنان پر کن که هفته ای دو سه بار و در حد چند ساعت بره خونه پدرت.

    پسرت داره تو یه فضای آشفته زندگی می کنه، برای همین بی نظم و بی برنامه و عصبی شده.
    بچه باید بیشترین وقتش را در کنار خانواده ی خودش باشه و با یک برنامه مشخص تربیت بشه.

    بچه ها تو خونه ی مامان بزرگ معمولا آزادتر و بی برنامه تر هستند و دائم بذاریش اونجا به ضرر بچه و شماست.

    اگر یه کم برنامه های زندگیت را مرتب کنی، نیازت به اونها هم کمتر می شه.
    از نظر اقتصادی هم وابستگیت را بهشون کم کن.
    همسر شما کارمنده و خیلی از خانواده ها با حقوق کارمندی زندگی می کنند.
    شما نیازی ندارید از پدر خودتون، پدر همسرتون و حتی خواهر همسرتون گوشت و برنج بگیرید.
    لباسهای بچه را هم اونا بخرن و ...
    این وابستگی افتصادی باعث می شه استقلال خانوادگیتون در زمینه های دیگه هم از بین بره.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 16 تیر 93), مصباح الهدی (دوشنبه 16 تیر 93), آرام دل (دوشنبه 16 تیر 93)

  3. #22
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    فرشته مهربان خیلی ممنونم اجرتون با سید الشهدا
    کاملیا ممنون عزیزم پاینده باشی
    شیدا عزیزم متشکرم خدا حفظت کنه


    فرشته مهربان من راجع به تربیت هیچی بلد نیستم یعنی همون رفتارای نامناسبی که پدرم با من داشت رو به فرزندم انتقال میدم البته چند روزیه که اینجا تاپیک زدم برخی رفتارهامو تغییر دادم خودم حس میکنم پسرم بهم نزدیکتر شده بخدا دوست دارم صبور باشم ولی من چیزی به اسم صبر تو خانوادمون وجود نداره که بخوام یاد بگیرم راجع به تربیت همین چندتایی که شما و مصباح الهدی عزیز فرمودید یه سری چیزا یاد گرفتم.روانشناس تو شهر ما تو اون تاپیکم گفتم بدرد نمیخورند فوقش ببرمش استان ولی اول از همه خودم طبق فرموده شما و بقیه عزیزان به تغییر احتیاج دارم.این کتابی که فرمودید راجع به همه چی توضیح میده مثلا چه طوری با بچه برخورد کنم مخصوصا در مقابل لج بازیهاش و بی توجهیش؟؟


    کاملیا پدرم اربابه کسی جرأت نداره بهش بگه بالای چشمت ابروست چند بار ناراحت شدم ولی فایده نداره.اره لب تاب خیلی بازی میکنه یه مدت که ازش دور میکنم خوب میشه ولی همزمان من محبتمم بیشتر میکنم واسه همین میگم شاید به لب تاب و...ربطی نداشته باشه.در هر حال ازش دور کردیم

    شیدا تمام مشکلات من همین مستقل نبودنمونه درست فرمودید.چون پسرم حوصلش سر میره بالا میره میگه مامان جون تو خونشون ال سی دی داره میرم اونجا کارتون ببینم (تلوزیون ما معمولیه)بارها راجع به فروش خونه با همسرم صحبت کردم اما چون میدونه جدایی به ضررشه قبول نمیکنه راستش کاری هم از دستش بر نمیاد.اگه خانوادم برای پسرم لباس نخرند واسه شوهرم فرقی نداره یکسال همین کار و کردند و پسرم لباسای کوتاه و ژولیده تنش بود.اره حقوقش کارمندیه ولی بلد نیست مدیریت کنه هر دفعه وام میگیره یا پولاشو میذاره تو بورس که همش افت داره منم دوست ندارم برنج رو از خونه دیگران بیاره ولی میاره و به دروغ به من میگه خریدم منم حقیقت رو از زیر زبونش کشیدم.


    قراره براش پازل و نقاشی و خوشنویسی سنا بگیرم.باز بازیهایی که هوشی باشه و جذاب و اصلا براش تکراری نشه چی خوبه؟؟

    - - - Updated - - -

    چه بازیهایی واسه کودک 7 ساله خوبه فقط قیمتش مناسب باشه بازیهایی که مشغولش کنه و اصلا براش تکراری نشه.؟

  4. #23
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام طاعات و عبادات قبول
    با بی نظمی و شلخته بودن فرزندم چطوری برخورد کنم؟لباساش همیشه نامرتبه.من اگر الان خونه رو تمیز کنم پنج دقیقه بعد افتضاحه.اتاقش که عین سطل زباله پر از کاغذ پاره و تکه های اسباب بازیشه چند بار تو پام رفت پدرم دراومد.
    هنوز تیک رو داره کمی بهتر شد

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عبرت نمایش پست ها
    سلام طاعات و عبادات قبول
    با بی نظمی و شلخته بودن فرزندم چطوری برخورد کنم؟لباساش همیشه نامرتبه.من اگر الان خونه رو تمیز کنم پنج دقیقه بعد افتضاحه.اتاقش که عین سطل زباله پر از کاغذ پاره و تکه های اسباب بازیشه چند بار تو پام رفت پدرم دراومد.
    هنوز تیک رو داره کمی بهتر شد
    سلام عبرت جان.(راستی اسم جدید مبارک!)
    به نظرم می تونی اول تو قصه براش از نظم و... بگی. بچه ها خیلی قصه دوست دارند!

    بعد سعی کنی اوایل با محبت و مهربانی تو بازی بچه ات شرکت کنی و بعد از اتمام بازی بگی خوب حالا باید با کمک هم وسایل بازیمون را جمع کنیم .

    بعد هم با تشویق و روی گشاده بهم کمک کنید. مثلا بگو آفرین پسر گلم این مداد رنگی هایت را هم بردار. وقتی خودش چیزی را برداشت بگید آفرین. این ها را هم بذار تو کمدت.
    بعد که با راهنمایی های شما مرتب کرد بگید چقدر پسر مرتبی دارم. آقا شده. برای خودش مردی شده.
    خلاصه اینجوری تشویقش کنید و چند بار تو مرتب کردن همراهیش کنید.

    می تونید هم بگید با هم مسابقه بذاریم. این سمت اتاق را تو مرتب کن. این سمت را هم من. ببینیم کی بهتر و زود تر مرتب می کنه! بعد شما سعی کنید تو این مسابقه پسرتون برنده بشه.

    کلا وقتی اتاقش را مرتب کرد از اتاقش تعریف کنید. بگید چقدر وقتی اتاقت مرتبه آدم بهتر می تونه بازی کنه. چقدر بازی بیشتر بهش کیف می ده. اصلا الان بیا با هم بازی کنیم.

    و یک سری قانون هم بذارید. مثلا پسرم وقتی اتاقت نامرتبه نمی تونی تلویزیون ببینی. اول باید مرتب کنی بعد!
    و واقعا هم قاطع باشید و نذارید.
    یا وقتی اتاقت را مرتب کردی بهت اجازه می دم بازی کنی. اگر بعد بازی وسایلت را جمع نکردی دفعه بعد نمی تونی بازی کنی. چون باید اول همه چیز را از اول مرتب کنی.

    یک نکته مهم:
    شما براش یه تشویق خوب انتخاب کنید ولی بهش نگید. بذارید به دلیل همین قوانین شما یه مدتی نظم را رعایت کنه. بعد از یه مدت مثلا یک هفته که در حد خودش تونست بهتر بشه(حتی نه خیلی خوب). براش یه اسباب بازی جایزه بخرید!
    و بهش بدین بگید این جایزته! من دیدم تو از قبل خیلی پسر بهتری شدی. و نظم را بیشتر رعایت می کنی برات این جایزه را گرفتم!

    می تونید براش مثلا جامدادی بگیرید که حتی ذوق کنه مدادهایش را تو جامدادی بذاره و تو نظم تشویق تر بشه!
    یا از این سطل آشغال های بچه ها که رنگ و طرح های خیلی شادی داره.

    این نکته مهم بود که تشویق را نباید قبل از اینکه بچه کار خوب بکنه به بچه بگیم. چون اون وقت ارزش کارش به جایزه بر می گرده و دفعه بعد اگر جایزه نگیره نمی کنه. ولی در این صورت که گفتم عزت نفسش بالا می ره و می فهمه آدم منظمی هست و شما روش حساب می کنید.

    موفق باشید


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط عبرت نمایش پست ها
    سلام طاعات و عبادات قبول
    با بی نظمی و شلخته بودن فرزندم چطوری برخورد کنم؟لباساش همیشه نامرتبه.من اگر الان خونه رو تمیز کنم پنج دقیقه بعد افتضاحه.اتاقش که عین سطل زباله پر از کاغذ پاره و تکه های اسباب بازیشه چند بار تو پام رفت پدرم دراومد.
    هنوز تیک رو داره کمی بهتر شد
    سلام عبرت جان.(راستی اسم جدید مبارک!)
    به نظرم می تونی اول تو قصه براش از نظم و... بگی. بچه ها خیلی قصه دوست دارند!

    بعد سعی کنی اوایل با محبت و مهربانی تو بازی بچه ات شرکت کنی و بعد از اتمام بازی بگی خوب حالا باید با کمک هم وسایل بازیمون را جمع کنیم .

    بعد هم با تشویق و روی گشاده بهم کمک کنید. مثلا بگو آفرین پسر گلم این مداد رنگی هایت را هم بردار. وقتی خودش چیزی را برداشت بگید آفرین. این ها را هم بذار تو کمدت.
    بعد که با راهنمایی های شما مرتب کرد بگید چقدر پسر مرتبی دارم. آقا شده. برای خودش مردی شده.
    خلاصه اینجوری تشویقش کنید و چند بار تو مرتب کردن همراهیش کنید.

    می تونید هم بگید با هم مسابقه بذاریم. این سمت اتاق را تو مرتب کن. این سمت را هم من. ببینیم کی بهتر و زود تر مرتب می کنه! بعد شما سعی کنید تو این مسابقه پسرتون برنده بشه.

    کلا وقتی اتاقش را مرتب کرد از اتاقش تعریف کنید. بگید چقدر وقتی اتاقت مرتبه آدم بهتر می تونه بازی کنه. چقدر بازی بیشتر بهش کیف می ده. اصلا الان بیا با هم بازی کنیم.

    و یک سری قانون هم بذارید. مثلا پسرم وقتی اتاقت نامرتبه نمی تونی تلویزیون ببینی. اول باید مرتب کنی بعد!
    و واقعا هم قاطع باشید و نذارید.
    یا وقتی اتاقت را مرتب کردی بهت اجازه می دم بازی کنی. اگر بعد بازی وسایلت را جمع نکردی دفعه بعد نمی تونی بازی کنی. چون باید اول همه چیز را از اول مرتب کنی.

    یک نکته مهم:
    شما براش یه تشویق خوب انتخاب کنید ولی بهش نگید. بذارید به دلیل همین قوانین شما یه مدتی نظم را رعایت کنه. بعد از یه مدت مثلا یک هفته که در حد خودش تونست بهتر بشه(حتی نه خیلی خوب). براش یه اسباب بازی جایزه بخرید!
    و بهش بدین بگید این جایزته! من دیدم تو از قبل خیلی پسر بهتری شدی. و نظم را بیشتر رعایت می کنی برات این جایزه را گرفتم!

    می تونید براش مثلا جامدادی بگیرید که حتی ذوق کنه مدادهایش را تو جامدادی بذاره و تو نظم تشویق تر بشه!
    یا از این سطل آشغال های بچه ها که رنگ و طرح های خیلی شادی داره.

    این نکته مهم بود که تشویق را نباید قبل از اینکه بچه کار خوب بکنه به بچه بگیم. چون اون وقت ارزش کارش به جایزه بر می گرده و دفعه بعد اگر جایزه نگیره نمی کنه. ولی در این صورت که گفتم عزت نفسش بالا می ره و می فهمه آدم منظمی هست و شما روش حساب می کنید.

    موفق باشید
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  6. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), واحد (شنبه 21 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  7. #25
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    مصباح الهدی سلام عزیزم ممنونم خواهرم.گل.گل.گل(شکلکم فعال نیست)درست میگی خانومم من چند بار همینکارو کردم یعنی باهم جمع کردیم ولی عادت کرده هر بار میگه کمکم کن.شکر خدا خودش صبحا میره دست و صورتشو میشورهدیشب ده دقیقه پیشش خوابیدم امروز صبح با آرامش بیدار شد(شوهرم با پسرم میخوابه)تصمیم گرفتم منم شبی ده دقیقه بینشون بخوابم.راجع به نظم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم

  8. #26
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام نماز و روزه قبول
    شکر خدا پسرم بهتره.ازتون میخوام واسه سلامتی پسرم دعا کنید خیلی ممنونم

  9. کاربر روبرو از پست مفید آرام دل تشکرکرده است .

    واحد (شنبه 21 تیر 93)

  10. #27
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام مجدد
    پسرم دلش دوچرخه میخواد و شوهرمم قراره براش بخره اما من مخالفم چون پسرم قبول نمیکنه تو حیاط بازی کنه میگه باید برم بیرون اما من نگرانم و دلهره دارم چون پسری نیست که هوای خودشو داشته باشه و مراقب خودش باشه فوق العاده سر به هواست
    همین چند روز پیش شوهرم به پسرم گفت برو سلمانی نوبت بگیر پسرم رفت و شوهرم پشت سرش .پسرم میگه مامان نزدیک بود یه ماشین بهم بزنه محکم ترمز کرد با اینکه شوهرم همراهش بود حالا اگه تنها باشه که دیگه....
    ویرایش توسط آرام دل : شنبه 21 تیر 93 در ساعت 16:43

  11. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عبرت نمایش پست ها
    سلام مجدد
    پسرم دلش دوچرخه میخواد و شوهرمم قراره براش بخره اما من مخالفم چون پسرم قبول نمیکنه تو حیاط بازی کنه میگه باید برم بیرون اما من نگرانم و دلهره دارم چون پسری نیست که هوای خودشو داشته باشه و مراقب خودش باشه فوق العاده سر به هواست
    همین چند روز پیش شوهرم به پسرم گفت برو سلمانی نوبت بگیر پسرم رفت و شوهرم پشت سرش .پسرم میگه مامان نزدیک بود یه ماشین بهم بزنه محکم ترمز کرد با اینکه شوهرم همراهش بود حالا اگه تنها باشه که دیگه....
    سلام عبرت جان کاملا بهت حق می دم.
    این هایی که گفتی یه طرف.دوست شدن پسرت با پسرای خیابون هم یه طرف.
    مردم معلوم نیست بچه هاشون را چه جوری تربیت می کنند!!! که حرف های زشت و رکیک بلدند!

    من بودم نمی ذاشتم پسرم بازی هایش و شیطونی هایش را ببره بیرون و کلی بی تربیتی یاد بگیره. پسر شما هم باهوشه و زود یاد می گیره.

    ای کاش فرشته مهربان بیاد و راهنمایی کنه.
    ولی بهتره براش یک کلاس ورزشی تدارک ببینی.
    نه هر کلاس ورزشی که همه جور آدم بی فرهنگی باشه. به نظرم ورزش های رزمی خوبه. من خودم خیلی کم کلاس ورزش رزمی رفتم اما ادامه ندادم.(راستش واحد تربیت بدنی2)
    واقعا ادب و اخلاق تو این ورزش هاست. اولین چیزی هم که به آدم یاد می دن گذاشتن ادب و احترامه! به خصوص به استاد!

    من تکواندو رفتم. بازم تحقیق کن ببین کدوم برای پسرت خوبه.ولی من فکر می کنم چون تو تکواندو پوشش های محکمی می پوشند و کلاه می ذارن آسیب ها کمتر میشه.
    ورزشکارانش را هم که دیدی چقدر مودب هستند! برعکس بعضی ورزشکارای دیگه!
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  12. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    آرام دل (شنبه 21 تیر 93)

  13. #29
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    مصبا ح الهدی سلام عزیز دلم ممنون خواهرم
    ما هم نزدیک خونمون فضای سبزه و تاب داره هر چی اصرار میکنه برم قانعش کردم که آدمای درستی تو پارک نیستند شکر خدا راضی شد اما دوچرخه رو میگه تو حیاط ماشینه چطوری برم.اگرم من همراهش برم همسن و سالاش مسخرش میکنند.یه پسر از بچه من کوچکتر یه فحشی به یکی از دوستاش داد من دهنم وا موند خیلی جای بدی زندگی میکنیم شبا اکثرا صدای آژیر ماشین پلیس میاد دارند معتادا رو جمع میکنند

    بعدش بخاطر شغل بابام و موقعیتش خانواده دشمن داری هستیم پارسال یکی از آشنایان که الان معتاد هم هست از پسرم میپرسه اگه تو رو بدزدم بابابزرگت چقدر بابت آزادیت پول میده
    واسه همین خیلی میترسم.ولی اگر تا آخر همینطور داخل خونه نگهش دارم میترسم اعتماد بنفسش پایین بیاد که تقریبا اومده.اگر شهربازی یا بیرون بریم چند متر ازش فاصله داشته باشیم گریه میکنه فکر میکنه گمش کردیم.نمیتونم با خرید دوچرخه مخالفت کنم چون باباش بهش قول داد

  14. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عبرت نمایش پست ها
    مصبا ح الهدی سلام عزیز دلم ممنون خواهرم
    ما هم نزدیک خونمون فضای سبزه و تاب داره هر چی اصرار میکنه برم قانعش کردم که آدمای درستی تو پارک نیستند شکر خدا راضی شد اما دوچرخه رو میگه تو حیاط ماشینه چطوری برم.اگرم من همراهش برم همسن و سالاش مسخرش میکنند.یه پسر از بچه من کوچکتر یه فحشی به یکی از دوستاش داد من دهنم وا موند خیلی جای بدی زندگی میکنیم شبا اکثرا صدای آژیر ماشین پلیس میاد دارند معتادا رو جمع میکنند

    بعدش بخاطر شغل بابام و موقعیتش خانواده دشمن داری هستیم پارسال یکی از آشنایان که الان معتاد هم هست از پسرم میپرسه اگه تو رو بدزدم بابابزرگت چقدر بابت آزادیت پول میده
    واسه همین خیلی میترسم.ولی اگر تا آخر همینطور داخل خونه نگهش دارم میترسم اعتماد بنفسش پایین بیاد که تقریبا اومده.اگر شهربازی یا بیرون بریم چند متر ازش فاصله داشته باشیم گریه میکنه فکر میکنه گمش کردیم.نمیتونم با خرید دوچرخه مخالفت کنم چون باباش بهش قول داد
    عبرت جان آواتار جدیدت مبارک!
    دوست دارم دخترم این شکلی بشه :دی

    اگر بتونی با پسرت معامله کن. بهش بگو اگر کلاس تکواندو بره بیشتر بهش خوش می گذره و دوستان بهتری پیدا می کنه!
    حتما از این که بیرون با هر کسی (اونم محل شما) دوست بشه پرهیز کن.

    حتی پیشنهاد می کنم پسرت را ببر مسجد.نه اینکه فکر کنی از جنبه مذهبی دارم می گم. نه. چون تو مسجد لااقل شاید با کی تو محلتون آشنا شه که خوب باشه. و از همین بچگی تو گوشش چیزای خوب می ره نه بد.

    من یادمه مامان بابام خیلی خیلی حساس بودند که ما با چه کسانی دوست می شیم.
    مواظب پسرت باش.
    وضعیت فرهنگی و ادب بچه ها افتضاحه.
    نمی دونم مادران هم خانه دار هستند ها! کلی هم وقت دارن. نمی دونم چرا بچه هاشون اینجوری بزرگ می شن. حرفهایی می زنند که برای پسرت تو این سن سم هست.و باعث میشه مثلا پسر شما که تو این سن میاد از شما می پرسه چه جوری به دنیا اومده.ذهنش به سمت خیلی چیزای دیگه بره که براش واقعا زوده.

    کلاس ورزشی ،نقاشی و...یادت نره.رو این تمرکز کن.
    یه چیزی از بچه می گیری باید سریع براش یه جایگزین بهتر پیدا کنی.

    موفق باشی
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  15. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    آرام دل (شنبه 21 تیر 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.