
نوشته اصلی توسط
mohammadarian88
نمیدونم بتونم فراموشش کنم یا نه
خیلی خواستم این کارو بکنم ولی نتونستم
واس اینکه دیگه کلا از فکرش در بیام بیرون فقط کافیه بش نزنگم و وقتی میزنگه جوابشو بد بدم
یعی میتونم ؟
خوشحالم که تصمیم گرفتی فراموشش کنی ... شما عاقلانه ترین راه حل رو انتخاب کردی ... مطمئن باش میتونی
با اراده قوی و با کمک دوستان همدردی و محیط دوست داشتنی تالار
وقتی بدونی که راه درست رو انتخاب کردی و هدفت از این کار، درست انتخاب کردن و درست زندگی کردنه .. سختیای راه رو به جون میخری و تا آخرش میری و در آخر به آرامشی که لایقش هستی میرسی
خودت گفتی اولین اقدامت چیه .... بهش زنگ نزنی و تماس هاشو هم جواب ندی
هر روز بیا اینجا و بنویس که چه کارهای مثبت و مهمی انجام دادی ...
موفق باشی
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)