به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    بله دوست من باید فراموشش کنی.
    اگه الان فراموشش نکنی.یه سال دیگه باید فراموش کنی.اونهم سخت تر از الان.
    وقت خودتو با اینن دختری که نمی تونه مادر بچه هات باشه نگیر.با کسی که نمی تونه درکت کنه و بهت آرامش بده.
    لازم نیست به هیچ پیشنهاد دیگه ای جواب بدی.اونها مگه چه پیشنهادی اند.
    پیشنهادای وقت تلف کنی هستن.پیشنهاد وقت گیری.نه پیشنهاد ازدواج و ساخت زندگی.
    الان تو شرایطی که بتونی یه رابطه رو درست مدیریت کنی نیستی و رابطه برای تو یعنی فقط آسیب.
    همین الانتو ببین چقدر درمانده شدی رفیق.ببین چقدرزندگی ات درگیره.این تو بودی واقعا ؟
    می دونم الان احساساتت طغیان کرده اما بعد از مدتی خوب میشی.مشکل تورو فقط زمان حل می کنه.
    بهم اعتماد کن.
    ما اینجا همه باهات هستیم و حمایتت می کنیم.

  2. 2 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 06 تیر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 06 تیر 93)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 شهریور 93 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم بتونم فراموشش کنم یا نه
    خیلی خواستم این کارو بکنم ولی نتونستم
    واس اینکه دیگه کلا از فکرش در بیام بیرون فقط کافیه بش نزنگم و وقتی میزنگه جوابشو بد بدم
    یعی میتونم ؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید mohammadarian88 تشکرکرده است .

    terme00 (شنبه 07 تیر 93)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    مهستی حق با توئه ولی اون داره بچه بازی در میاره چون میدونه من واسش میمیرم خیالش راحت شده میخواد عشق و حالش و بکنه بعد اگه مورد بهتریم بود با اون ازدواج کنه اگه نشد با من ازدواج کنه!
    شما ایران زندگی می کنید دیگه؟ من نه آدم ساده ای هستم نه خیلی از وضعیت فعلی جامعه بی اطلاعم. فکر می کنید چند درصد افرادی که دور و برتون هستن تفکری مثل شما دارن و قبول می کنن یه دختر که فعلا تا نوزده سالگیش این طوری زندگی کرده رو به همسری بپذیرن؟ خودتون پایین تر همین پست اشاره کردین اگر دوستانتون بدونن گیر همچین دختری افتادید مسخرتون می کنن!
    ضمنا من به هیچ وجه اسم این کار رو بچه بازی بازی نمیزارم. چون نه ایشون بچه هستن و نه اطمینان از علاقه شما دلیلی برای نابود کردن زندگی خودشون.


    البته فک میکنم اینطوری باشه ها!!.یه احساسی بهم میگه دوسم داره چون بعضی وقتا یه کارای عجیب میکنه مثلا میدونست مامانم اینا رفتن مسافرت اومد واسم غذا درس کرد در حد لالیگا گفت این غذار و واس شوهرمم درست نمیکنم،ما از همه لحاظ به هم میخوریم و فک میکنم واس اون بهترین باشم(از لحاظ مالی و ظاهری و سنی و شرایط خونوادگی بهم میخوریم)!من باید نذارم که اون اینکارارو بکنه و دیگران براحتی از سادگیش سو استفاده کنن!
    به نظرتون دختری که از غیاب پدر و مادر یه پسر استفاده می کنه و راهی خونش میشه ساده است؟ برای ازدواج بیش از شرایط مالی و ظاهری و داشتن سوناتا! چیزهایی لازمه که به طور تخمینی می گم شما اگر همین روال رو طی کنید ده سال دیگه متوجه اهمیتشون حواهید شد. برای رسیدن به آگاهی شما یا باید از تجربیات دیگران استفاده کنید یا شخصا به کسب مهارت از طریق آزمون و خطا بپردازید؛ ظاهرا راه دوم رو انتخاب کردید و منم به شما خرده ای نمی گیرم اما به عنوان یه خواهر بزرگتر به شما این هشدار رو میدم که کسب تجربه در اکثر غریب به اتفاق موارد با حس شکست و در نتیجه درد و اندوه همراهه.

    اون یه بار بهم گفت تو منو خیلی دوس داری بهت اطمینان دارم با هر کی دوی داری باش میدونم که روشون حسی نداری.ویه بارم گفت تو منو دوس داری پس باید با همه چیم بسازیو اگه با کسی دوس شدم یا ازدواج کردم پام وایسی تا از طرف جدا شم!
    اینجا بود که زدم تو دهنش! :-)
    من باید هر طور شده اینو از این منجلاب نجات بدم و یه طوری بهش بفهمونم که اینکارارو نکنه چون میدونم اگه بخواد ادامه بده غرورم اجازه نمیده پاش وایسم! امممم البته شایدم بازم پاش وایسم :-(
    ایشون اصلا نمی دونه ازدواج یعنی چی! اون وقت شما ازش توقع تعهد و وفاداری و... دارید؟ ایشون هم مثل شما باید حیلی چیزا رو یاد بگیره. اول از همه بهتره یه فرهنگ دهخدا تهیه کنه(جدی می گم). شما ده سال دیگه ممکنه بفهمید و به واسطه حضور در جامعه مرد سالار گذشته رو تا حدی نادیده بگیرید و ادامه بدید اما برای ایشون ده ها بار سخت تره. شما خودتون محتاج کمک هستید چطور میتونید به ایشون کمک کنید! وقتی کسی توی منجلاب میفته هرچی بیشتر تکون بخوره بیشتر فرو میره. یه شوک ناگهانی لازمه تا ایشون رو بیرون بکشه و کسی که می تونه این نیروی قوی رو وارد کنه شما نیستید.

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammadarian88 نمایش پست ها
    نمیدونم بتونم فراموشش کنم یا نه
    خیلی خواستم این کارو بکنم ولی نتونستم
    واس اینکه دیگه کلا از فکرش در بیام بیرون فقط کافیه بش نزنگم و وقتی میزنگه جوابشو بد بدم
    یعی میتونم ؟

    خوشحالم که تصمیم گرفتی فراموشش کنی ... شما عاقلانه ترین راه حل رو انتخاب کردی ... مطمئن باش میتونی
    با اراده قوی و با کمک دوستان همدردی و محیط دوست داشتنی تالار
    وقتی بدونی که راه درست رو انتخاب کردی و هدفت از این کار، درست انتخاب کردن و درست زندگی کردنه .. سختیای راه رو به جون میخری و تا آخرش میری و در آخر به آرامشی که لایقش هستی میرسی
    خودت گفتی اولین اقدامت چیه .... بهش زنگ نزنی و تماس هاشو هم جواب ندی
    هر روز بیا اینجا و بنویس که چه کارهای مثبت و مهمی انجام دادی ...

    موفق باشی
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 شهریور 93 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    مهستی من نمیدونم چرا فقط اون یه نفر اینطوری شد بام!؟
    میدونم واس این بود که از ته دل دوسش داشتم
    درسی که از این رابطه گرفتم این بود که هیچ وقت واس کسی نباید بمیرم و نباید از ته دل دوس داشته باشم
    حتی اونی که باش ازدواج میکنم
    امممم ترمه مرسی از تو و همه ی دوستان
    اکی هر اتفاقی که افتاد واستون میگم
    ۳روزه اصلا بش زنگ نزدم و فقط یه بار اون زنگ.زد و جواب دادم
    تو این ۳ روز سعی کردم بیشتر وقتمو با دوستام باشم
    و با چند تا دختر دیگه سرگرم کردم خودمو
    امیدوارم بتونم دووم بیارم
    ولی لامصب دیشب اومد تو خوابم :-(

  8. #26
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما بیست و دو سال سن دارید. یعنی یک مرد کاملا بالغ و عاقل هستید. اما خودتان نمی خواهید این موضوع را قبول کنید که مرد شده اید. به نوشته زیر توجه کنید :
    ۳روزه اصلا بش زنگ نزدم و فقط یه بار اون زنگ.زد و جواب دادم
    تو این ۳ روز سعی کردم بیشتر وقتمو با دوستام باشم
    و با چند تا دختر دیگه سرگرم کردم خودمو

    آیا قبول دارید که یک مرد بالغ بیشتر وقتش را صرف کار کردن یا کسب مهارت در یک حرفه برای اشتغال یا پیدا کردن کار مناسب می کند ؟ چرا شما به جای اینکه در فکر کار کردن باشید به تفریح با رفقا می روید ؟ اگر یک پسربچه ده ساله این کار را بکند هیچ ایرادی ندارد که خوب هم هست. چون بچه باید با دوستانش بازی کند. اما شما دیگر پسربچه نیستید. پس باید به جای تفریح و وقت گذرانی با رفقا به دنبال پیدا کردن کار ، کسب مهارت برای اشتغال و کلا کار و هر چه که به کار مربوط است باشید. شاید بگویید دانشجو هستم .اما این فقط یک بهانه است. دانشجو بیشتر وقتش به کار و درس می گذرد. دانشجوی پسر خوب می داند که یا باید در رشته اش کاملا از هر نظر ، چه در زمینه نظری و چه عملی و تخصصی مهارت داشته باشد تا شانس اشتغال بعد از تحصیل داشته باشد با شرایطی که ایران دارد. ضمن اینکه مهارت آموزی و آموختن حرفه های دیگر در کنار درس از واجبات برای یک مرد است تا اگر در زمینه درسی اش کاری پیدا نکرد بیکار نماند. کار پاره وقت حداقل در تابستان یا حتی کارآموزی در زمینه درس از واجبات است.

    پس به جای وقت گذرانی با رفقا به دنبال استفاده درست از وقت خود باشید. آقای محترم این رفقا هیچ مسئولیتی در قبال هزینه های زندگی شما قبول نخواهند کرد.

    نکته دیگر اینکه دوستان به شما با هزار دلیل و برهان گفته اند از رابطه های بی سرانجام دوستی دختر و پسر و رابطه آزاد دوری کنید. شما هم حرف دوستان را گوش کرده اید و این دختر را رها کرده اید و در عوض چندین دختر دیگر جایگزین کرده اید. آقای محترم شما در پست های قبلی خود گفتید که اگر این کار را کردید اشتباه بوده است و اهل این کارها نیستید. اما انگار حرف خودتان را هم قبول ندارید. شما به جای اینکه از این رابطه درس بگیرید و پی ازدواج و کار و درس بروید برعکس با بیشترین سرعت ممکن در پی این امر روابط آزاد دختر و پسر هستید. تنها نتیجه ای که حرف های دوستان داشته است این است که یک دختر را رها کردید و چندین زیباروی دلفریب دیگر جایگزین کردید.

    خودتان قضاوت کنید شما واقعا اهل این کارها نیستید ؟ واقعا این کارها را بد می دانید ؟
    نه اصلا اینطور نیست.
    این را بدانید که خودتان هر طور فکر کنید و عمل کنید افرادی با همان طرز تفکر و همان طرز رفتار سرراه شما قرار خواهند گرفت. شما که خودتان این طرز تفکر را دارید و در عمل هم با دختران متعدد رابطه دارید چرا آن خانم را محکوم می کنید ؟ چرا خودتان را محکوم نمی کنید؟

    آقای محترم اصل حرفم به شما این است : راهتان را در زندگی مشخص کنید.
    شما یا مردی هستی که اهل کار درس ازدواج است یا مردی هستی که دوست دارد با رفقایش بیشتر روز را تفریح و وقت گذرانی کند و روابط آزاد دختر و پسر را به جای ازدواج انتخاب کرده است.

    شما نمی توانی همزمان در دو راه متضاد قدم بزنی. نمی شود رابطه آزاد برقرار کنی و از یکی از دوست دخترانت انتظار وفاداری داشته باشی. شما اگر پی روابط آزاد رفتی و با دختران ارتباط داشتی نمی توانی انتظار داشته باشی که دوست دختر یا دوست دخترانت مثل نامزد و همسر به شما وفادار باشند یا نمی توانی انتظار داشته باشی که با شما ازدواج کنند.
    این را قبول کن که در روابط آزاد زن و مرد دوست دختر
    فقط و فقط دوست دختر است و هیچ گونه تعهدی مبنی بر وفاداری به شما ندارد. هیچ قانونی نمی گوید در روابط آزاد یک دختر باید با یک پسر باشد همان طور که پسرها هم اغلبشان چندین دوست دختر دارند.

    کسی که پی وفاداری باشد از راه قانونی و عرفی ای که در هر جامعه ای برای ازدواج هست ازدواج می کند. چنین کسی نمی تواند انتظار داشته باشد خوشگذرانی هایی که در روابط آزاد هست در ازدواج باشد.
    کسی هم که در پی روابط آزاد می رود باید بداند نمی تواند انتظار داشته باشد ارزش های پیوند ازدواج مثل وفاداری و تعهد را در این روابط پیدا کند.

    راهت را انتخاب کن. درست و غلطش را هم خودت بهتر از هر کس دیگری می دانی . امروز دیگر دوره آدم های ناآگاه گذشته است.
    ویرایش توسط نوروزیان. : شنبه 07 تیر 93 در ساعت 13:33

  9. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    terme00 (شنبه 07 تیر 93)

  10. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    خوبه که سه روز باهاش تماس نگرفتی و میخوای فراموشش کنی

    اما شما راه خوبی را برای فراموشی رابطه انتخاب نکردین ...

    خودت رو فرض کن که با یک چاه مواجه شدی ... برای پر کردن این چاه داری چاه دیگری میکنی و چاه اول را پر می کنی ....

    شما میگی فهمیدی که نباید کسی را از ته دل دوست داشته باشی
    یعنی چاه اول را با شور و اشتیاق کنده ای و نمیدانستی عاقبت کار چیه وقتی به آخر رسیدی فهمیدی که اشتباه میکردی و نباید برای کندن این چاه علاقه به خرج میدادی ... حالا برای کندن چاه دوم بی ذوق و اشتیاق رفتار میکنی ...

    ولی محمد خان چاه همان چاه است
    شما در عاقبت ته چاه قرار خواهی گرفت ... چه با عشق و علاقه چه بدون آنها

    بهتره با کارهایی که عقلت تشخیص میده کارهای درستی هستن خودتو مشغول و سرگرم کنی ...
    مثل ورزش ... کار ... مطالعه
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  11. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 شهریور 93 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز بازم سلام
    مرسی از راهنماییتون
    اومدم بگم من واقعا نتونستم اون دختر و فراموش کنم
    کلی واس دوباره بدست اوردنش تلاش کردم!چون واقعا بدون اون نمیتونستم!
    همه ی ما وقتی اونیکه دوس داریم و از دست میدیم فک میکنیم مشکل از اونه!
    ولی من میگم مشکل از خودمونه که نتونستیم اونو پابند کنیم!
    الان دوباره با اون دختر هستم و خیلی از زندگیم راضیم کم کم حس قبلیمون داره برمیگرده!ولی دیگه مواظبم که اشتباهات قبلو تکرار نکنم!بزرگترین مشکلم این بود که خودمو فراموش کرده بودم!همه چیمو واسش میذاشتم،جلوش غرور نداشتم،واینکه خودخواه بودم و خیلی با خودخواهیم دست و پاش و میبستم و بهش گیرای الکی میدادم،یطوری رفتار کردم که فهمیده بود واسش میمیرم و اگه بخواد غلط زیادی بکنه نمیتونم جلوش وایسم،الان فهمیدم باید طوری رفتار کنم که انگار واسم خیلی مهم نیست! ففط بعضی وقتا بهش ابراد علاقه کنم!
    شمام اگه کسیو از دست دادین واس داشتنش خیلی تلاش کنید!چون واقعا زندگیه ایندتون خراب میشه،فکرش یادش خاطراتش
    تو این سایت همه بم میگفتن فراموشش کن :-(
    هیچکس کمکم نکرد!
    ولی اگه میخواید به عشقتون برسید به من بگین من کمکتون میکنم
    یا حق


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.