چون بجه اشو دوست نداره. مقامشو دوست داره.چرا یک پدر با نفوذ و مقام ، فقط برای اینکه مقامش حفظ شود و یا فقط برای اینکه دهن همه مردم را بسته نگه دارد حاضر است فلاکت دخترش را تماشا کند و به او بگوید تحمل کن و بدان اگر به جز این باشد هیچ حمایتی از تو نمی کنم و باید گوشه خیابان بروی ؟










من به خودم می گفتم اگر بخواهی حتما محقق می شود ، جذبش می کنی و از این حرف ها . اما خودم هم می دانستم که اشتباه می کنم. اما دل کندن کاری بسیار مشکل است و نمی توانستم از رویاهایم دل بکنم. اما یک روز تصمیم گرفتم این کار را بکنم. باور کن اصلا نمی توانستم فکر کنم که واقعا من چه جور مردی می خواهم . تا می آمدم فکر کنم همان رویا در ذهنم می آمد. اما الان راحت می توانم فکر کنم و ارزیابی کنم. خواهش می کنم تصمیم بگیر این آرزو و رویایی که ریشه در گذشته و علاقه به آن آقا دارد از ذهنت پاک کن. آن وقت می توانی بهتر فکر کنی. 


علاقه مندی ها (Bookmarks)