
نوشته اصلی توسط
toojih
سلام،
شما یک تجربه خیلی بد عاشقی داشتی که خدا رو شکر الان متوجه شدی و داری رفتار درستی از خودت نشون میدی. میدونی یک عشقی مثل مال شما آدمهای زیادی رو از پا انداخته ولی خدا روشکر شما هنوز سرپا هستی و این نشون میده که قدرتمندتر شدی و خداوند حتما بهت نظری داشته که این موضوع برات پیش اومده. تقریبا همه راههای ممکن رو هم امتحان کردی از دعا و فکر کردن بهش تا رفتن پیش روانشناس داخلی و خارجی و فکر کردن به هیپنوتیزم. به نظر من هم فراموشی بهترین کاره و هیپنوتیزم میتونه خیلی خوب باشه.
مشترکین آزاد میتونند بحث آزاد کنند مثلا "تاثیر عشق بر پیشرفتهای انسان" یا همچین چیزایی. همچنین میتونند به صورت خصوصی که هیچکس نفهمه با مشاورای سایت مشورت کنند یا میتونند تاپیکشون رو مخفی کنند. مثلا اگه شما ان شاءا... حالت بهتر شد ممکنه بخوای که این تاپیکهات رو مخفی کنی که کسی نفهمه همچین چیزهایی نوشتی.
در مورد قیمتها خودت چی فکر میکنی؟ دیگه از اخلاق خوب من توی جواب دادن سوء استفاده نکن.
توی همون شهر خودت یا اطرافش کسی رو پیدا کن سریع هیپنوتیزمت کنه تموم شه بره. توی هیپنوتیزم کسی که هیپنوتیزم میکنه زیاد مهم نیست شما مهمی که قبول داشته باشی داری هیپنوتیزم میشی و فراموش میکنی.
من فکر کنم خانم دلجودلتنگ تاپیکهای شما رو نخوندن به همین خاطر فکر کردند شما دست روی دست گذاشتی. هر چه زودتر کسی رو پیدا کن هیپنوتیزم بشی. ان شاءا... بهتر بشی و بعد از این تجربه سخت حاصلش برات یک زندگی آروم و عاقلانه باشه
پ.ن: پسر خوب، من از صبح به خاطر پستی که برات گذاشته بودم نظردهی در این سایت مهم و جذاب رو از دست داده بودم (یعنی به احتمال زیاد به همین دلیل بوده!!) چون دوستت داشتم دوباره برات نوشتم، منتهی این دفعه خیلی با احتیاط و همراستا نوشتم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)