به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها

    مشترکین سایت با مشترکین ازاد چه فرقی دارن؟
    و اینکه قیمت ها به تومن هست یا ریال؟
    لیست مقایسه رو ببین تفاوت ها هست
    http://www.hamdardi.net/payments.php
    مثلا اینکه می تونین وقتی اشتراک ازاد دارین تاپیک هاتونو از دسترس عموم خارج کنین و یا اینکه می تونین تاپیک بزنین خصوصی و از کارشناسا درخواست راهنمایی کنین. و اینکه م یتونین به بعضی قسمت های سایت دسترسی داشته باشین.

    تومان

  2. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    Dreams end (چهارشنبه 14 خرداد 93), toojih (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    آقا شما با خودت چند چندی؟
    من تایپیکتون رو خودنم سرگیجه گرفتم،یکبار به بعد از ازدواج و اینکه ممکنه اذیتش کنی فکر میکی،یکبار میگی میخوام Shift Delete بکنم ذهنمو ،یکبار میگی میخوام برم با خدا دوست بشم،بعد دوباره نوشتی به کمک نیاز داری.
    به نظر من اول تکلیفت رو با خودت مشخص کن ببین چی میخوای بعد برای این موضوع وقت بذار.

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سلام.
    برادر خوبم، چرا اینقدر خودت رو عذاب میدی؟ بیا بیرون از تو خودت. دنیا بزرگتر از اونیه که تو فکرش رو می کنی. خیلی چیزا مونده که ببینی. خیلی کارا مونده که بکنی. خیلی چیزا باید یاد بگیری. تو یه آدم مستقلی؛ چرا باید زندگیت رو توی زندگی یه نفر دیگه خلاصه کنی؟

    تو روزای نوجوونی از یه دختری خوشت اومد و ازش تو ذهنت یه رب النوع ساختی. حالا که تو یه قدمیش ایستادی میترسی دستتو دراز کنی و بگیریش چون اینجوری قداستش از بین میره و در نتیجه این احساس بهت دست میده که تمام این سالها برای "هیچی" دعا کردی. منم بهت حق میدم که بترسی. اما دیگه ترسیدن بسه. همه این سالها که خودت رو آزار دادی کافیه. پاشو!

    من بهت می گم این عشق نیست! می دونی چرا؟ عشق یه نوع بیماریه که فرد می دونه به خاطر عشقش اذیت میشه اما از این اذیت شدن لذت میبره. واقعا لذت میبره. منطقش رو از دست میده. دیگه هیچی براش مهم نیست. اما تو این طوری نیستی. تو داری سعی می کنی فراموش کنی. تو برای رسیدن بهش خودتو به آب و آتیش نمیزنی. تو همه چیزتو فدا نمی کنی. چون عاقلی. چون هنوز می تونی روشن و منطقی تصمیم بگیری و به راهی فکر کنی که اون توش نباشه. فقط کمی سردرگم شدی. چند سال دیگه به همه افکار الانت میخندی. ولش کن! فقط ولش کن. خودتو توی کارت غرق کن. پاشو شبی دوبار برو خواستگاری تا دختر مورد علاقت رو پیدا کنی :) با دوستات ول بگرد. بیا همدردی همه رو عصبانی کن! از فکر اون خانم بیا بیرون!

  5. 2 کاربر از پست مفید mahasty تشکرکرده اند .

    Dreams end (چهارشنبه 14 خرداد 93), ساحل75 (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    لطفا جواب سوالهای من رو بدین

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سوالتون راجع به هیپنوتیزم درمانی هست؟ فکر میکنم هزینه هاش خیلی بالا باشه. من اولین باری و آخرین باری که به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کردم گفتند برای اعتماد بنفست میتونی بیای هیپنوتییزم شی که هزینش هم زیاده شما برو سایت خودم مقالا ت اعتماد بنفس رو با دقت بخون خوب میشی ! اما من نخوندم ! نمیدونم شاید به نظرش اعتماد به نفس من فقط با اراده ی خودم میرفت بالا . گفت به روانپزشک و دارو هم احتیاجی نداری ! میخواید به این تاپیک یه سری بزنید در مورد هیپنوتیزم و حل مشکلات دوران کودکی فرد ... پست http://www.hamdardi.net/thread28294-3.html#post269183

    فقط یه نفر راجع به هیپتونیزم یه توضیح کوچولو داده . منم میخوام بدونم تاثیر داره یا نه ؟ اگه کسی اطلاعی داره یا انجام داده به من هم بگه ممنون میشم !
    ویرایش توسط پونیو : چهارشنبه 14 خرداد 93 در ساعت 22:52

  8. 3 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    Dreams end (چهارشنبه 14 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), toojih (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  9. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها
    سلام
    لطفا من رو راهنمایی کنید
    سلام،
    شما یک تجربه خیلی بد عاشقی داشتی که خدا رو شکر الان متوجه شدی و داری رفتار درستی از خودت نشون میدی. میدونی یک عشقی مثل مال شما آدمهای زیادی رو از پا انداخته ولی خدا روشکر شما هنوز سرپا هستی و این نشون میده که قدرتمندتر شدی و خداوند حتما بهت نظری داشته که این موضوع برات پیش اومده. تقریبا همه راههای ممکن رو هم امتحان کردی از دعا و فکر کردن بهش تا رفتن پیش روانشناس داخلی و خارجی و فکر کردن به هیپنوتیزم. به نظر من هم فراموشی بهترین کاره و هیپنوتیزم میتونه خیلی خوب باشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها
    مشترکین سایت با مشترکین ازاد چه فرقی دارن؟
    و اینکه قیمت ها به تومن هست یا ریال؟
    من قسمت حق اشتراک رو مطالعه کردم اما چیزی سر در نیاوردم.
    مشترکین آزاد میتونند بحث آزاد کنند مثلا "تاثیر عشق بر پیشرفتهای انسان" یا همچین چیزایی. همچنین میتونند به صورت خصوصی که هیچکس نفهمه با مشاورای سایت مشورت کنند یا میتونند تاپیکشون رو مخفی کنند. مثلا اگه شما ان شاءا... حالت بهتر شد ممکنه بخوای که این تاپیکهات رو مخفی کنی که کسی نفهمه همچین چیزهایی نوشتی.

    در مورد قیمتها خودت چی فکر میکنی؟ دیگه از اخلاق خوب من توی جواب دادن سوء استفاده نکن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها
    و اینکه جواب سوال من رو ندادین روانشناسای این سایت میتونن هیپنوتیزم کنند؟من از بس این ور اون ور رفتم دیگه خسته شدم اینجا اخرین امید من هست
    توی همون شهر خودت یا اطرافش کسی رو پیدا کن سریع هیپنوتیزمت کنه تموم شه بره. توی هیپنوتیزم کسی که هیپنوتیزم میکنه زیاد مهم نیست شما مهمی که قبول داشته باشی داری هیپنوتیزم میشی و فراموش میکنی.

    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها
    من نفهمیدم منظورتون رو
    من از وقتی تو این سایت پست ارسال میکنم همه بهم میگن نباید دست رو دست گذاشت اخه دوست عزیز کی دست تو دست گذاشته و همینجوری نشسته چرا نامربوط حرف میزنین
    من فکر کنم خانم دلجودلتنگ تاپیکهای شما رو نخوندن به همین خاطر فکر کردند شما دست روی دست گذاشتی. هر چه زودتر کسی رو پیدا کن هیپنوتیزم بشی. ان شاءا... بهتر بشی و بعد از این تجربه سخت حاصلش برات یک زندگی آروم و عاقلانه باشه


    پ.ن: پسر خوب، من از صبح به خاطر پستی که برات گذاشته بودم نظردهی در این سایت مهم و جذاب رو از دست داده بودم (یعنی به احتمال زیاد به همین دلیل بوده!!) چون دوستت داشتم دوباره برات نوشتم، منتهی این دفعه خیلی با احتیاط و همراستا نوشتم.

  10. 5 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    Dreams end (پنجشنبه 15 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 14 خرداد 93), ساحل75 (پنجشنبه 15 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  11. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    در مورد هیپنوتیزم چیزایی که خوندم اینا بودن. البته اطلاع دقیقی ندارم.
    اینکه هر کسی م یتونه اموزش ببینه و هیپنوتیزم کنه.
    اینکه خود هیپنوتیزم کردن رو هر کسی که اموزش دیده می تونه بکنه اما مهمه که کی اینکارو بکنه چون بعد از هیپنوتیزم شدنه که مهمه نه خود هیپنوتیزم کردن. اینکه بدونه باید چطوری مشکلو پیدا کنه.
    و اینکه معمولا از هیپنوتیزم برای پیدا کردن مشکل استفاده می کنن. وقتی نمی تونن با صحبت و با کمک خود ادم مشکل اصلی رو پیدا کنن اینکارو با هیپنوتیزم می کنن. درمانو بعدش مثل بقیه اوقات که ادم میره مشاور و روانپزشک می کنن. واسه همینم نیازی معمولا بهش نیست.
    البته اینار و خوندم.
    امیدوارم کارشناسا بیان راهنمایی کنن.
    موفق باشید.

    - - - Updated - - -

    نظر شخصیم که ممکنه درست نباشه:
    خودم حاضر نیستم مغزمو زیر دست یکی دیگه بندازم. به هیچ وجه.
    البته من اگه بخوام برم هیپنوتیزم یکی دو تا مشکل نداشتم تو عمرم که بگم اونا رو پا ک کنن از ذهنم. کل گذشته امو باید پاک کنم :)
    اما نیازه که از یه روانپزشک خوب و قابل اعتماد بپرسین. شاید واقعا این برای شما راه حل باشه.

  12. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    Dreams end (پنجشنبه 15 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  13. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    سلام،
    شما یک تجربه خیلی بد عاشقی داشتی که خدا رو شکر الان متوجه شدی و داری رفتار درستی از خودت نشون میدی. میدونی یک عشقی مثل مال شما آدمهای زیادی رو از پا انداخته ولی خدا روشکر شما هنوز سرپا هستی و این نشون میده که قدرتمندتر شدی و خداوند حتما بهت نظری داشته که این موضوع برات پیش اومده. تقریبا همه راههای ممکن رو هم امتحان کردی از دعا و فکر کردن بهش تا رفتن پیش روانشناس داخلی و خارجی و فکر کردن به هیپنوتیزم. به نظر من هم فراموشی بهترین کاره و هیپنوتیزم میتونه خیلی خوب باشه.



    مشترکین آزاد میتونند بحث آزاد کنند مثلا "تاثیر عشق بر پیشرفتهای انسان" یا همچین چیزایی. همچنین میتونند به صورت خصوصی که هیچکس نفهمه با مشاورای سایت مشورت کنند یا میتونند تاپیکشون رو مخفی کنند. مثلا اگه شما ان شاءا... حالت بهتر شد ممکنه بخوای که این تاپیکهات رو مخفی کنی که کسی نفهمه همچین چیزهایی نوشتی.

    در مورد قیمتها خودت چی فکر میکنی؟ دیگه از اخلاق خوب من توی جواب دادن سوء استفاده نکن.



    توی همون شهر خودت یا اطرافش کسی رو پیدا کن سریع هیپنوتیزمت کنه تموم شه بره. توی هیپنوتیزم کسی که هیپنوتیزم میکنه زیاد مهم نیست شما مهمی که قبول داشته باشی داری هیپنوتیزم میشی و فراموش میکنی.



    من فکر کنم خانم دلجودلتنگ تاپیکهای شما رو نخوندن به همین خاطر فکر کردند شما دست روی دست گذاشتی. هر چه زودتر کسی رو پیدا کن هیپنوتیزم بشی. ان شاءا... بهتر بشی و بعد از این تجربه سخت حاصلش برات یک زندگی آروم و عاقلانه باشه


    پ.ن: پسر خوب، من از صبح به خاطر پستی که برات گذاشته بودم نظردهی در این سایت مهم و جذاب رو از دست داده بودم (یعنی به احتمال زیاد به همین دلیل بوده!!) چون دوستت داشتم دوباره برات نوشتم، منتهی این دفعه خیلی با احتیاط و همراستا نوشتم.
    سلام
    من پستی از شما تو این تاپیک ندیدم که بهش نظر بدم،ممنون از لطفی که بهم داری
    من تو شهرمون هیپنوتیزم کار پیدا نکردم با چند نفر از روانشناسان تهران و مشهد و اصفهان هم صحبت کردم گفتند نمیشه ما نمی تونیم .
    حالا یه راه مونده فقط اونم برم خارج از کشور پیش همون روانشناس انگلیسی که من حساب کردم باید 8 میلیون پول با خودم ببرم که متاسفانه الان ندارم.
    بدبخت شدم رفت روانشناس هیپنوتیزم کار که پیدا نمیشه ، دختر جدید هم پیدا نمیشه،خدا هم که به قول شما هیچ کمکی در این مورد نمیکنه . نمی دونم چرا زندگیم اینجوری شد
    یه مدت که نمبینمش فراموشش میکنم اما به محض اینکه دوباره میبینمش یه 6 ماهی به هم میریزم
    وقتی پیش دوستان و اشنایان میگم یه دختری با این معیارها برام پیدا کنین مسخره ام میکنن و میگن تو تا اخر عمرت نمی تونی ازدواج کنی بد جور عذابم میدن خودم هم نمی دونم چه جوری باید زوج گمشده ام پیدا کنم چون من یه فروشنده و نرم افزار کارم اصلا تو محیط کاریم هم خانم نمیاد
    اون عالم دینی بهم گفت خدا این دختر رو در مسیر زندگیت گذاشته حالا نمی دونم دیگه چرا گزینه جدید سر راهم نمیذاره هر اقدامی میکنم به بدترین شکل ممکن مسخره و تحقیر میشم
    حاظرم همه دار و ندارم رو بدم برای همیشه از دست این عشق راحت شم اگه بتونم این عشق رو تو وجودم از بین ببرم به چهارده معصوم قسم هیچ وقت حتی یک درصد هم به ازدواج و عاشقی فکر نخواهم کرد

  14. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اینا چیه که م یگی ؟ حالت خوبه؟ واسه چی برای یه هیپنوتیزم بری خارج؟؟؟ چرا خودتو بیخودی دور خودت می چرخونی واسه خودت مشکل درست می کنی؟ ببین تو مشکلت نه عشقه نه دعا نه این چیزا. یه چیز دیگه است انگار که هنوز از تو پستات در نیومده. نا خوش احوالی مثل من انگار!! من دو ماه خوبم یه ماه بد. وقتی هم که بدم خیلی فکرم اوضاش ناحوره همینطوری که تو هی داری این شاخ و اون شاخ می پری م یشم. یه کم اروم باش. یه کم ارامش. یه کم استراحت بده به فکرت. وقتی اینطوری میشه همون تاپیک ذهن سطحی رو تمریناشو انجام بده.

    هیپنوتیزم کار ساده ایه. هر کسی م یتونه یادش بگیره. برای چی بری یه کشور دیگه؟؟؟؟
    همین تهران بیا. روانپزشکا همه اشون فکر کنم بلد باشن. اما اینکه برای مورد تو مناسب باشه یا نه و صلاح بدونن اینکارو برات بکنن یا نه تشخیص روانپزشکه.

    نمی فهمم وقتی عاشقی چرا می خوای از ذهنت پاک کنی عشقو.
    نمی فهمم چرا وقتی نمی تونستی می خواستی باهاش ازدواج کنی.
    نمی فهمم حالا که راه باز شده برات چطور یه دفعه ای مطمن شدی دیگه نمی خوایش می خوای این عشقو فراموش کنی
    نمی فهم چرا رفتی پیش یه فول خودت یه عالم دینی و هر چی اون می گه رو کردی زندگیت
    نی فهمم چطوریه یه لحظه امیدوارمیشی بعدش بازم می گی خدا هیچ کار برات نمی کنه و منتظر گزینه دیگه ای که باز خدا برات بفرسته و این چیزا
    نیم فهمم وقتی عاشقی چرا می خوای عشقو از قلبت برونی. بپذیرش. عشق زیباست.

    خیلی چیزا رو نمی فهمم. واسه همینم فکر می کنم مشکلت یه چیز دیگه است. شاید همون باشه که دلجو نوشته. شاید مثل من نوسان خلق یا یه چیزی توی این مایه ها داشته باشی. یا شاید همون انعطاف پذیری کم باشه یا هر چیز دیگه.

    بیا یه چند روزی ارامش خودتو پیدا کن. دست و پا نزن. همون تمرینا رو که تو اون تاپیک بهار زندگی بود انجام بده. ورزش کن مثلا شنا اگه دوست داری. پیاده روی. خواب کافی. فکر به این چیزا یه سه روزی نکن. اصلا مگه تعطیلات نیست. خوب خوش باش ارام باش غذا خوب بخور ورزش کن ریلکس باش خوب بخواب اصلا هم به عشق و دعا و خدا و عالم دینی و خونواده و گزینه بعدی و این چیزایی که فکرتو مشغول کرده این مدت یه دو سه روزی فکر نکن.

    بعدش بیا اینجا بنویس احساست و افکارتو.

    موفق باشی.

  15. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 15 خرداد 93), Dreams end (پنجشنبه 15 خرداد 93), پونیو (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  16. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    اینا چیه که م یگی ؟ حالت خوبه؟ واسه چی برای یه هیپنوتیزم بری خارج؟؟؟ چرا خودتو بیخودی دور خودت می چرخونی واسه خودت مشکل درست می کنی؟ ببین تو مشکلت نه عشقه نه دعا نه این چیزا. یه چیز دیگه است انگار که هنوز از تو پستات در نیومده. نا خوش احوالی مثل من انگار!! من دو ماه خوبم یه ماه بد. وقتی هم که بدم خیلی فکرم اوضاش ناحوره همینطوری که تو هی داری این شاخ و اون شاخ می پری م یشم. یه کم اروم باش. یه کم ارامش. یه کم استراحت بده به فکرت. وقتی اینطوری میشه همون تاپیک ذهن سطحی رو تمریناشو انجام بده.

    هیپنوتیزم کار ساده ایه. هر کسی م یتونه یادش بگیره. برای چی بری یه کشور دیگه؟؟؟؟
    همین تهران بیا. روانپزشکا همه اشون فکر کنم بلد باشن. اما اینکه برای مورد تو مناسب باشه یا نه و صلاح بدونن اینکارو برات بکنن یا نه تشخیص روانپزشکه.

    نمی فهمم وقتی عاشقی چرا می خوای از ذهنت پاک کنی عشقو.
    نمی فهمم چرا وقتی نمی تونستی می خواستی باهاش ازدواج کنی.
    نمی فهمم حالا که راه باز شده برات چطور یه دفعه ای مطمن شدی دیگه نمی خوایش می خوای این عشقو فراموش کنی
    نمی فهم چرا رفتی پیش یه فول خودت یه عالم دینی و هر چی اون می گه رو کردی زندگیت
    نی فهمم چطوریه یه لحظه امیدوارمیشی بعدش بازم می گی خدا هیچ کار برات نمی کنه و منتظر گزینه دیگه ای که باز خدا برات بفرسته و این چیزا
    نیم فهمم وقتی عاشقی چرا می خوای عشقو از قلبت برونی. بپذیرش. عشق زیباست.

    خیلی چیزا رو نمی فهمم. واسه همینم فکر می کنم مشکلت یه چیز دیگه است. شاید همون باشه که دلجو نوشته. شاید مثل من نوسان خلق یا یه چیزی توی این مایه ها داشته باشی. یا شاید همون انعطاف پذیری کم باشه یا هر چیز دیگه.

    بیا یه چند روزی ارامش خودتو پیدا کن. دست و پا نزن. همون تمرینا رو که تو اون تاپیک بهار زندگی بود انجام بده. ورزش کن مثلا شنا اگه دوست داری. پیاده روی. خواب کافی. فکر به این چیزا یه سه روزی نکن. اصلا مگه تعطیلات نیست. خوب خوش باش ارام باش غذا خوب بخور ورزش کن ریلکس باش خوب بخواب اصلا هم به عشق و دعا و خدا و عالم دینی و خونواده و گزینه بعدی و این چیزایی که فکرتو مشغول کرده این مدت یه دو سه روزی فکر نکن.

    بعدش بیا اینجا بنویس احساست و افکارتو.

    موفق باشی.
    سلام
    هیپنوتیزم کار ساده ای نیست ،روانشناس و روانپزشکا میگن ما نمی تونیم برای حل این مشکل تو از هیپنوتیزم استفاده کنیم.
    نه مشکل من واقعا عشقه چون عاملش عشق و عاشقیست اونم عشقی که همراه با دعا بوده ،اونم به مدت ده سال ، چطوری میتونم اروم باشم وقتی که سالی به 12 ماه تنهام و بیست و چهار ساعت مغزم به اون دختر فکر میکنه،چطوری اروم باشم وقتی روحم ناراحت و دلگیره الان ساعت 3 بامداد هست و من تنهای تنهام هیچ کسی هم نیست که باهاش حرف بزنم
    دارم از تنهایی دیوونه میشم .به خودم چه وعده ای بدم و چه جوری امیدوار باشم . بعد ده سال انتظار و دعا و تلاش بهت بگن همه راهی که اومدی اشتباهه و بیشتر سرمایه ات رو از دست بدی چه حسی میشی. اینجا منم و چهار دیواری همیشه این بوده
    هیچ راهی برام باز نشده من زمانی که اون دختر ازدواج نکرده بود از خدا اون رو میخواستم و بعد بهش نرسیدم الان که طلاق گرفته بهش برسم!! اون دختر قسمت من نبوده که بهش نرسیدم
    من چون گناهکارم خدا بهم کمک نمیکنه ، و گر نه خدا همیشه هوای اونایی که دعا میکنن رو داره و حتی اونایی که دعا هم نمیکنن ادم های گنه کاری مثل من نباید به خدا امیدوار باشن که خدا کمکشون میکنه. اگه من همونی بودم که خدا میخواست به خدا حالم الان این طوری نبود.
    مشکل من کاملا واضحه -- به ترتیب زیر
    1-عاشقی از دوران کوذکی
    2-عاشقی به مدت طولانی
    3-عدم اجابت دعام از طرف خدا به خاطر گناهام
    4-تنهایی مفرط
    5-شکست در عشق بعد از یک دهه انتظار
    6-پیدا نکردن دختر جدید
    7-عدم رابطه با خانواده
    8-نداشتن هدف بعد از یه شکست
    9-نداشتن یه همنشین و همدم خوب
    مشکلات من کاملا مشخصه اما حلشون تقریبا یه معجزه میخواد.

  17. کاربر روبرو از پست مفید Dreams end تشکرکرده است .

    meinoush (پنجشنبه 15 خرداد 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.