به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 03:40]
    تاریخ عضویت
    1393-2-16
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    202
    سطح
    4
    Points: 202, Level: 4
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    36

    تشکرشده 71 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج من با برادرشوهرم( بعد از فوت همسرم)

    سلام خدمت شما
    من سر دوراهی موندم امیدوارم کمک کنید
    ۳ساله که همسرم رو از دست دادم خدا رحمتش کنه حدود دو ماه قبل برادرشوهرم ازم خواستگاری کرده ایشون یک ساله که از همسرشون جدا شدند و فرزندی هم ندارند
    من ۲۷ سالمه و یه بچه ۶ ساله دارم و برادرشوهرم۳۲ سالشونه
    این یک طرف قضیست من یه خواستگار دیگه هم دارم که ایشون ۴۲ سالشونه با وجود اینکه دو بار بهشون جواب رد دادم ولی دوباره پاپیش گذاشتند ایشون وضع مالی بسیار خوبی دارند استقلال مالی و فکری دارند

    برادرشوهرم بسیار دلسوز و مهربان و خانواده دوست هستند و مهم تر از همه عاشق پسرم هستند
    و اما مشکلاتی که منو دودل میکنه اینه که اگه با برادرشوهرم ازدواج کنم باید پیش پدرشوهرم تو یک آپارتمان زندگی کنیم برادرشوهرم پیش پدرشون کار میکنند.من بسیار رو این موضوع حساسم نمیگم ادمای بدی هستند نه من تحمل بعضی کاراشون رو ندارم و بسیار حساس هستم.من با شوهر خدابیامرزم جدا از پدرشوهرم اینا بودیم و زندگی خوبی داشتیم
    و خوبیش اینه که کاملا میشناسمشون با خلق و خوشون اشنام ولی تا پای زندگی کردن میاد وسط....
    و اما اون یکی خواستگارم مشکل اولم سنشونه و دوم اینکه اولش شاید بودن پسرمو قبول کنه ولی وقتی خودش بچه داشته باشه شاید برخوردش عوض بشه و سومین مشکل دلخوری پدرشوهرم از من.
    نمیتونم تصمیم بگیرم به نظرتون چکار کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید تبسم عشق تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.