به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 107
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    سلامی به گداختگیه عشق،
    پارمیس دوست داشتنی من مستقیما میرم سراصل مطلب برداشتی ام از صحبتات.
    به نظر من این عاشق پیشه ی سرگردون این قصه هنوز تکلیفشو نمی دونه...
    هنوز نمی دونه می خواد با این بحثا و ادامه اش کلید رهایی از این معشوق به ظاهر بی وفای گذشته اش رو پیدا کنه و چنتا پله بالاتر بره و یه دستی به سر و روی عاشق پیشگیش بکشه ،
    یا ایکه می خواد با وقت گذاشتن و فکر کردن به او معشوق از دست رفته ی در ظاهر بی معرفت راهکاری برای برگشت اون پیدا کنه؟؟؟

  2. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    پارمیس عزیز، حسی که داری رو درک می کنم، و به خاطر احساسی که داری بهت تبریک می گم، خیلی خوبه که بتونیم کسی رو دوست داشته باشیم، می دونی خیلی ها هستن که تا به حال طعم عاشقی رو نچشیدن و متاسفانه دیگه هرگز فرصت چشیدن این طعم رو نخواهند داشت؟!
    عزیزم سعی نکن عشقت رو فراموش کنی یا روی احساست سرپوش بذاری، سعی نکن دلتو خفه کنی.اصلا واسه چی میخوای این کارها رو بکنی، با آرامش به احساست نگاه کن.
    اینطور که معلومه خیلی قدرتمندی، چون عشقت قدرت زیادی داره، انسانهای ضعیف هم عشق و احساسشون ضعیفه، پس از این قدرتت استفاده کن، نه برای کشتن احساست، برای کنترل کردنش، برای نگاه کردن بهش، حتی برای نگهداری ازش. عزیزم 6 سال باکسی بودی که دوستش داشتی، خیلی خوبه، چرا فکر می کنی از این 6 سال فقط یه بغض برات مونده؟ نه عزیزم توی این 6 سال چیزهای زیادی یاد گرفتی، تجربه های زیادی به دست آوردی، چیزهای زیادی یاد دادی...

    الان نمی تونم ادامه بدم... امیدوارم به آرامش برسی عزیزم

  3. #23
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohajer
    به نظر من این عاشق پیشه ی سرگردون این قصه هنوز تکلیفشو نمی دونه...
    هنوز نمی دونه می خواد با این بحثا و ادامه اش کلید رهایی از این معشوق به ظاهر بی وفای گذشته اش رو پیدا کنه و چنتا پله بالاتر بره و یه دستی به سر و روی عاشق پیشگیش بکشه ،
    یا ایکه می خواد با وقت گذاشتن و فکر کردن به او معشوق از دست رفته ی در ظاهر بی معرفت راهکاری برای برگشت اون پیدا کنه؟؟؟
    آره شاید اینجوری باشه که شما میگین :D
    ولی یه چیزی هست من تو این مدت خیلی سختی کشیدم و همه راه ها رو هم بررسی کردم اگه فقط خودم بودم برمی گشتم ، ولی من عاشقشم واسم خیلی مهمه که اون چی می خواد .
    نمی خوام با خودخواهیم فکرشو مشغول کنم حتماً اونم همه جوانب رو سنجیده که این تصمیم رو گرفته ، راستش به خودم این اجازه رو نمی دم که یک بار دیگه به خاطر احساساتمون ضربه بخوریم .
    من هر کار از دستم بر میومد واسه حفظ رابطمون کردم و اگه خدا می خواست و صلاحمون بود الان پیش هم بودیم پس حتماً یه حکمتی داشته .

    عشق واسه رسیدن نیست ، عشق حسرت رسیدنه ...

    وقتی تواین تاپیک پست ارسال می کنم احساس می کنم یه باری از رو دوشم برداشته شده ، حرفایی که دیگه به هیچ کس نمی زنم رو به شماها می تونم بگم ، یه جورایی سبک میشم .

    مهاجر عزیز
    تکلیفمو می دونم ولی حق بدین ، یه کم واسم سخته با این وضع کنار بیام .

  4. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط نديم
    دوست خوبم
    از اينكه ميبينم تا حدودي با مسئله كنار اومدي خوشحالم.اميد وارم بتوني از اين پيشامد براي خودت تجربياتي درست كني كه ديگه رنگ اندوه را به زندگي نبيني.
    مطمئن باش گذشت زمان به تو كمك ميكنه با موضوع كنار بياي.دوباره روزهاي خوش زندگيت بر ميگرده و تو باز طعم عشق را خواهي چشيد.
    بدان كه بهترينها مال تو خواهد شد چون اين پاداش گذشت است.
    همان گونه كه او را بخشيدي به نيكي نيز ياد كن كه عشق هيچگاه از خاطر نميرود.
    جواب بسيار زيبايي داديد. سپاسگذارم. چرا كه من نيز نياز به شنيدن اين جمله داشتم.




    parmis عزيز
    دوست دارم تا سرگذشت مرا در همين تالار بخواني و آخر آن را هم ببيني. زندگي پستي و بلندي هاي بسياري دارد. من شرايط خوب و بد زيادي را پشت سرگذاشتم. ناآرامي و ملايمت هاي زيادي ديدم. اما زندگي ام همچنان ادامه دارد.
    توكل به خدا كردم و خود را به او سپردم و آماده ام تا هر با هر چيزي چه خوب و چه بد در زندگي دست و پنجه نرم كنم و از آن نترسم.
    نگران نباش.

  5. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    دوست خوبم دانه

    اتفاقاً یکی از اولین تاپیکهایی که در این تالار خوندم سرگذشت شما بود . حتی باور کن بعضی وقتا که دلم خیلی می گیره و عرصه بهم تنگ میشه یاد شما می افتم . با خودم میگم وقتی شما بعد از 12 سال تونستی جلوی احسا ستو بگیری و عقلانی فکر کنی (هر چند می دونم واست خیلی سخت بوده )، من که دیگه جای خود دارم . واقعاً اگه امیدم به خدا نبود تا حالا از پا در اومده بودم ولی می دونم که یکی اون بالا هست که صلاحمو از خودم بهتر می دونه و اگه ما قسمت هم بودیم خودشم کمکمون می کرد .

  6. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    حتماً همينطوره پارميس جان
    خيلي خوشحالم كه گفتي" می دونم که یکی اون بالا هست که صلاحمو از خودم بهتر می دونه "
    دختر خوب وقتي آدم توكل مي كنه به خدا ديگه نبايد از چيزي بترسه.
    مي دونم سخته و درد اين سختي رو خودم كشيدم.
    واست دعا مي كنم. تو هم واسه من دعا كن.
    اميدوارم موفق باشيييييم

  7. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    خدا رو شکر که داری با شرایطت کنار میایی
    سعی کن خودتو سرگرم کنی که بهت سخت نگذره عزیزم
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  8. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    محکم و مقاوم باش و امیدوار
    زمان ثابت کرده که خورشید به طلوع خویش ادامه میده.

    درد انسان...

    درد انسان متعالی

    تنهایی و عشق است.
    (شریعتی)

  9. #29
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohajer
    محکم و مقاوم باش و امیدوار
    زمان ثابت کرده که خورشید به طلوع خویش ادامه میده.

    درد انسان...

    درد انسان متعالی

    تنهایی و عشق است.
    (شریعتی)
    خیلی زیبا بود مرسی . ارسال های شما منو تو راهی که دارم میرم مصمم تر می کنه و امیدوارتر. از شما هم ممنون الینا جان

  10. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1387-5-14
    نوشته ها
    185
    امتیاز
    7,411
    سطح
    57
    Points: 7,411, Level: 57
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 148 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید بچه ها ، داغونم!

    سلام پارميس جان ،
    ساير دوستان و مخصوصا " دانه " و " shad " و " mohajer " عزيز حرفهاي خيلي قشنگ و منطقي زدن كه حتما و حتما روشون خيلي فكر كن .
    و البته من هم ديدگاه خوئمو در اين باره ميگم و اميدوارم كمكي بهت كنه :
    در يك رابطه عاشقنه " منطقي " بايد دو طرف به يك اندازه عاشق هم باشند و به يك اندازه در روابط مختلف گذشت و يا انعطاف و ... داشته باشند.
    البته خوب شايد بگي عشق منطق سرش نميشه : اين حرف تا حد زيادي درسته ولي هرگز نميشه ان و از لحاظ رياضي ثابت كرد ، پس ميتونه قابل تغيير باشه و عشق ئ با منطق همراه كرد. اين كه چجوري و چطور ، بستگي به اين داره كه اراده كني و تصميم بر اينكار داشته باشي . .. تو به قول يكي از دويتان قدرت زيادي داري كه تونستي تا اينجاي كار هم با مسئله كنار بياي ف پس از اينجا به بهدش رو هم ميتوني به درستي پيش ببري... خدا را شاكر باش كه قبل از اينكه خيلي بيشتر دير بشه ، رابطتون به پايان رسيد .. ممكن بود چند سال بعد از ازدواج دوستتون به اين نتيجه كه الان رسيدند برسن ..اون موقع ديگه وضعيت خيلي با الان متفاوت ميشد.. و تو بايد بخاطر اين كمكي كه خدا به تو كرد ازش ممنون و سپاسگذار باشي.
    ميدوني من با توجه به اتفاقات و شرايطي كه توي اين يكي دوسالي داشتم به اين نتيجه رسيدم ( البته با كمك مشاورم ) كه هر وقت كه بخوام غم گين باشم ..غمگين ميشم و هر وقت كه بخوام شاد ميشم ..اما يه نكته اين وسط هست...اينكه بخواي به غم و غصه فكر كني دست خودته اما اينكه بخواي دوباره بهش فكر نكني خيلي خيلي سخت ميشه و راهش اين نيست كه بخواي بهش فكر نكني...بزار ساده تر بگم : هر وقت كه خواستي به چيزي فكر نكني ، به چيزي غير از اون فكر كن ..نه اينكه سعي كني اون چيز و فراموش كني .. " چون به هر حال با اين كار داري بهش فكر ميكني " ..
    نميدونم تونستم منظورم و برسونم يا نه ...
    و يه چيز ديگه تو نميتوني حقيقتا عاشق كسي باشي وقتي عاشق خودت نيستي .. ميدوني عميق ترين عشق وقتيه كه دو نفر كه عاشق خودشونن ..عاشق يكديگر هم باشند : چرا ؟ چون اين در صورتي ممكنه كه دو طرف عشقشون در تكامل و هم جهت عشقشون به همديگه باشه. پس سعي كن خودت رو دوست داشته باشي و بهترين ها رو براي خودت بخواي و اگه روزي كسي پيدا بشه كه عشقش با عشق تو هم جهت باشه ..اون بهترين ها رو كه تو براي خودت ميخواي طبيعتا براي اون هم هست .
    خوب حالا فكر ميكني كسي كه تو عاشق هستي عشقش با تو هم جهت بود ؟ .. اگه بود نميتونست حتي در انتخابش ترديد داشته باشه چه برسه كه انتخابش و عوض كنه !
    اميدوارم ناراحت نشده باشي از حرفام .

    ببخشيد اگه از نظر ادبياتي خيلي گنگ نوشتم و طولاني شد.
    موفق و سرزنده باشيد


 
صفحه 3 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.